آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 83تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1016
تعداد نمایش مقالات: 5857
هفدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
هفدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ توسط ، برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
ارائه مدل شناسی و تحلیل رفتار مشتریان بانک با استفاده از تکنیک مهندسی ویژه و طبقه بندی
عوامل حیاتی موفقیت برایپذیرش هوش تجاری و عملکردبانک(مطالعه موردی بانک شهر استانالبرز)
سازماندهی کسب وکارهای نوپا
بررسی وتحلیل سود حسابداری وسود مالیاتی در نطام مالی بازرگانی
بررسی نحوه تعیین نرخ ارزواردات کالاهای اساسی در ایران
مدیریت بین المللی با اصول حاکم بر قرار بازداشت موقت
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری و رضایت مسافران با نقشتعدیلگری مدیریت سبز منابع انسانی شرکت هواپیمایی ماهان
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی، آگاهی مشتری و رضایت مشتری بر اعتماد ووفاداری مشتریان داروخانه های شهر اهواز
تاثیر برچسب سبز، دانش زیست محیطی و نگرش بر قصد خرید محصول سبز بانقش تعدیل گری هنجارهای ذهنی کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
تاثیر نگرش محیطی و دانش محیطی بر قصد خرید محصول سبز کارکنان شرکتملی مناطق نفت خیز جنوب
انقلاب صنعتی چهارم: مزیت رقابتی، رقابت پذیری، همسویی استراتژیک
تحلیل تجربی اثر رانت منابع بر نرخ شهرنشینی
تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر منابع انسانی
بررسی تئوری نمایندگی در حسابداری مدیریت
تاثیر حفاظت و خلاقیت های نوآورانه در امنیت داده های اطلاعات مراکز درمانی
نگاهی اجمالی به بانکداری الکترونیک
تاریخچه خصوصی سازی در ایران با تاکید بر شناسایی گلوگاه های فساد در مسیر واگذاری ها
سنتزپژوهی نقش سرمایه گذاری دولتی در آموزش و پرورش بر نابرابری آموزشی و توسعه اقتصادی
نقش سازمان یادگیرنده در توانمندسازی کارکنان در نظام آموزشی با استفاده از رویکرد سنتزپژوهی
تاثیر حسابداری بر جنبش های اجتماعی
تاثیرعوامل موثر بر استفاده از ارزهای دیجیتال: تحلیل شاخص های کلیدی
بررسی تاثیر شاخص های انتظار عملکرد بازرگانی ، امید و شرایط تسهیل کننده بر استفاده ارز دیجیتال در بازرگانی
ارزیابی نقش شاخص های محیطی بر استفاده از ارزهای دیجیتال: انتظار عملکرد و شرایط تسهیل کننده
بررسی تاثیر شاخص های انتظار عملکرد، امید و شرایط تسهیل کننده بر استفاده از ارزهای دیجیتال
ارزیابی نقش شاخص های بازرگانی بر استفاده از ارزهای دیجیتال
تاثیرعوامل موثر بر استفاده از ارزهای دیجیتال در کسب وکار: تحلیل شاخص های کلیدی
بررسی موانع و مشکلات اجرای موثر ماده ۲۳۸ قانون مالیات هایمستقیم (دادرسی اداری)
بررسی بانکداری نسل چهارم در عصر تحول دیجیتال
بررسی ارتباط بین قابلیت های معمولی و پویای مدیریت فرآیند کسب و کار برمزایای دیجیتالی شدن
The impact and role of artificial intelligence in human resource management
تحلیل بازار رمز ارزها با استفاده از نظریه آشوب و فرکتال
شناسایی و مدیریت عوامل موثر در جذب گردشگر بین المللی روستایی خطهساحلی شمالی کشور ایران
Business Environment, Fintech and EconomicDevelopment in Selected Countries
چالش ها و فرصت های حسابرسی داخلی در سازمان های دولتی ایران
راهبردهای بازاریابی خودروهای برقی در ایران و چالش های فراروی آن
Examining the Effect of Tax Risk on the Relationship between Tax Avoidance and Company Risk
مدل های کسب وکار دیجیتال و تاثیرات آنها بر اقتصاد کلان: فرصت ها، چالش هاو اثرات اقتصادی
بررسی تاثیر کیفیت سود بر تداوم فعالیت بانکی با تاکید بر نقش تعدیلی ساختار مالکیت و تنوعجنسیتی در هئیت مدیره بانکها در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
تغییرات مداوم نرخ ارز و تاثیر آن بر انگیزه های سرمایه گذاری
رابطه بین مدیریت ریسک، قدرت سهامداران عمده، حاکمیت شرکتی و عملکردبانک، بورس در بحران مالی ایران
انقلاب بانکداری باز در ایران با رویکرد فراملیتی
مروری بر مطالعات بلاکچین و بکارگیری آن در خدمات مالی و حسابداری
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، یادگیری سازمانی و میزان بهره وری در بیندانشگاه های دولتی استان اصفهان
فین تک، تنوع بانکی و نقدینگی: شواهدی از بانک های ایران
ارایه الگوی اثر گذار بر تدوین برنامه ریزی استراتژیک سازمانی با استفاده از سیستم ماهالانوبیستاگوچی برای شرکت های بزرگ وتعیین نقش نیروهای سازمانی،فناوری اطلاعات و تکنولوژی در آن(مورد مطالعه شرکت زنجیره ای میهن)
بررسی اثرات آشکار حاکمیت شرکتی کارآمد بر رابطه شکاف مالیاتی و نوساناتآنی سودهای آتی در شرکت های کوچک و بزرگ بورس ایران ۱۳۹۲-۱۴۰۲
Identifying the dimensions affecting the adoption of Internet of Things technology in smart businesses
بررسی نقش اعتماد انلاین بر رفتار خرید تکانشی با نقش میانجی مشتری لذت درک شده(کاربران اینستاگرام و تلگرام)
تاثیر تکنولوژی بلاکچین بر زنجیره تامین
شناسایی عوامل زمینه ای موثر بر فرهنگ سازمانی نوآورانه در نظام اداری ایران
بررسی نقش سرمایه اجتماعی بر جامعه برند آنلاین در مقایسه بین ۳ مقیاس سرمایهاجتماعی (مورد مطالعه کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام)
مروری بر بازاریابی توکن های غیر قابل تعویض
استراتژی های بازی وارسازی در بازاریابی
ارزیابی ریسک اعتباری در بانک ها با استفاده از مدل های رگرسیون لجستیک
شناسایی فرصت های محیطی در بازارهای نوظهور مبتنی بر رویکرد فراترکیب وروش دلفی
بررسی تاثیر تئوری های حسابداری برای تجارت بر نظریه های بنیادیحسابداری (مطالعه موردی : موسسه حسابداری و خدمات مالی محاسبان تلاشگرخبره)
نقش ترکیبی مدیرعامل (دو گانگی وظایف مدیرعامل) و اجتناب از مالیات
نگاهی بر ماهیت اساسی برنامه ریزی در منابع انسانی سازمان
نقش دلبستگی شغلی کارکنان در عملکرد سازمانی
ارتباط بین ویژگی های شرکت و انتخاب نامطلوب سهام و خطر اخلاقی مدیران
تاثیر توانایی مدیران بر ارزش شرکتبا تاکید بر عدم قطعیت سیاست اقتصادی
تاثیر عدم قطعیت سیاست اقتصادی بر بهره وری شرکتی
ارتباط بین عدم تقارن اطلاعاتی و نابهنجاری اقلام تعهدیبا تاکید بر ساختار مالکیت
بازاریابی و راهبرد کارآفرینانه و فرآینده تصمیم گیری بازاریابی کارآفرینان
بررسی "مبانی و اثربخشی سبک مدیریت ماکیاولی در مقایسه بامدیریت مبتنی بر سنت گرایی در ایران
پیامدهای اقتصادی فعالیت های مدیریت سود واقعی و مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر اینفلوئنسر مارکتینگ بر خرید مشتری(محصولات آرایشی و بهداشتی و زیبایی در شهر تهران در بهار سال ۱۴۰۳)
تغییر و بهبود مدل کسب وکار تولید کالا به کسبوکار مبتنی بر خدمات؛ برمبنای مدل کسب وکار "استروالدر
تاثیر مولفه های گردشگری هوشمند بر توسعه گردشگری در شهر تبریز
تحلیل داده محور رفتار مشتری در پلتفرم های فروش آنلاین
اخلاق حرفه ای در دیوان محاسبات: ابعاد، مولفه ها ، شاخص ها
اهمیت رفتارهای گذشته رهبران بر روی موفقیت پروژه های تغییر درسازمان های خصوصی
ارائه مدلی برای رفع دروغگویی سازمانیبر مبنای نظریه سازی داده بنیاد
Analysis of the appropriate IoT architecture for implementation in the textile industry
سنجش توان مدیریت عملکرد مسئولیت اجتماعی با در نظر گرفتن نقشحاکمیت شرکتی
Examining the relationship between abusive behavior of the leader and social loafing and Counterproductive Work Behavior
تاثیر فرهنگ سازمانی بر سیستم اطلاعات حسابداری و عملکرد عملیاتی شرکتهای کوچک ومتوسط در بازار فرابورس تهران
تاثیر نقدشوندگی سهام بر راهبردهای اعتبارتجاری شرکت های پذیرفته شده در بورساوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر جامعه برند آنلاین بر روی مشغولیت ذهنی مشتریان
مروری بر کارایی نسبی شبکه بازاریابی بیمه عمر شرکت سهامی بیمه ایران
اثرات جامعه برند آنلاین بر روی اعتماد مشتریان (موردمطالعه: کاربران گروههای بازاریابی منتخب درشبکه اجتماعی لینکداین)
ارزیابی و الویت بندی کارایی نسبی شبکه بازاریابی بیمه عمر شرکت سهامی بیمه ایران با استفاده ازروش تحلیل پوششی داده ها (مورد مطالعه شعب تهران)
تحلیل هزینه ها و استراتژیهای کنترل هزینه در حسابداری صنعتی