آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 43تعداد صفحات کتابچه مقالات: 489
تعداد نمایش مقالات: 9680
پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری
پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۲ توسط ، برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر چابکی بازاریابی با نقش میانجی گری قابلیت نوآوری در شعب بانک آینده شهر مشهد
بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات شعب بانک آینده مشهد
مروری اجمالی بر بررسی ارتباط بین حوادث و آنالیز سود و هزینه
ارزیابی شفافیت بودجه ای شهرداریها
تاثیر سرمایه فکری و شایستگی های منابع انسانی بر جو اخلاقی سازمان آموزش فنی و حرفه -ای استان آذربایجان غربی
بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی سبز و نوآوری سبز با نقش میانجی سرمایه انسانی سبز (مطالعه موردی : شرکت های شهرک صنعتی استان چهارمحال و بختیاری )
محاسبه ی شاخص رتبه Z در بانک های غیردولتی منتخب ایران طی دوره ۱۳۹۵-۱۴۰۱
چگونگی تاثیر اعتماد به نفس بیش از حد و توانایی مدیریت بر تصمیمات تداوم فعالیت و چرخش حسابرس در شرکت ها
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز برنوآوری سبز در شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری
Optimizing Financial Management in VeterinaryMedicine: A Comprehensive Analysis
شناسایی مولفه های مدرسه شاد در نظام آموزش ابتدایی براساس تربیت اسلامی
بررسی ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی، خودشیفتگی و فرسودگی شغلی معلمان دوره دوممتوسطه آموزش و پرورش شهرستان مرند
نگاهی آینده پژوهانه به بازاریابی درگیرانه در پلتفرمها با تمرکز بر تکنیک بازی وارسازی
بررسی تعامل چند جانبه بین تصویر کشور مبدا، هویت برند و وفاداری مشتریان: مطالعه موردی شرکت ال جی
نقش قضاوت اخلاقی حسابرس در سلامت سازمانی
بررسی چالش ها و مزیت های استفاده از نرم افزار های جذب و استخدام در تیم های استارتاپی
کاربرد روش AHP در ادغام روشهای BSCو Td-ABC برای ارتقاء عملکرد بانکهای تجاری
بررسی نقش آینده هوش مصنوعی در تدوین استراتژی بازاریابی
مروری بر رابطه بازاریابی ویروسی و قصد خرید مشتریان
Shipping and ports and the role of technology and artificial intelligence in its future
The effect and role of artificial intelligence in the productivity of human resources management
پیاده سازی یک راه حل حسابداری بهای تمام شده هوش تجاری در نظام بهداشت و درمان: مطالعه موردی بیمارستان های خراسان رضوی
تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر میزان توانمندسازی کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای محرومیت زدایی از مددجویان
بررسی رهبری تحول آفرین بر بهبود عملکرد کارکنان با نقش میانجی خود کارآمدی درک شده و مدیریت دانش ( مورد مطالعه : بانک سپه استان البرز )
نگرش صنعت بانکداری در رمزارزها
The Impact of Generative Artificial Intelligence on Online-Native Business Models: A Comprehensive Examination of Seven Business Models
مطالعه نقش رسانه های اجتماعی بر عملکرد نوآوری (مورد مطالعه :شعب بانک ملت استان کردستان)
تاثیر حاکمیت شرکتی بر ریسک و عملکرد در صنعت بانکداری
بررسی تاثیر ویژگی های هیئت مدیره و ساختار مالکیت بر تسهیلات غیر جاری : شواهدی از بازار سرمایه ایران
تاثیر سیستم کنترل داخلی ، سیستم مدیریت ریسک و حسابرسی داخلی بر رویه های حاکمیت شرکتی
تاثیر یکپارچه سازی اطلاعات زنجیره تامین بر عملکرد مالی کسب و کار: مطالعه ای در کسب و کارهای تولیدی استان آذربایجانشرقی
مرور سازه سبک زمانی با تمرکز بر حوزه رفتار مصرف کننده
تاثیر مخاطرات اخلاقی مدیران بر حق الزحمه غیرعادی حسابرسان با لحاظ نقش بیش اعتمادی مدیران
تجارت الکترونیک در صادرات محصولات پتروشیمی در سطح بین الملل : تحلیل گذار
بررسی نقش میانجی یادگیری مشارکتی و عملکرد مالی بر تاثیر هوش تجاری بر بازاریابی ( مطالعه موردی : دفاتر بیمه استان چهارمحال و بختیاری )
بررسی اثر میانجی کیفیت حسابرسی بر رابطه بین افشای زیست محیطی و سود پرداختی : شواهدی از بازار سرمایه ایران
Investigation of the Role of Management Information Systems on Tourism Development
Investigating the Impact of Digital MarketingManagement on Sustainable Development
تاثیر شایسته سالاری در گزینش منابع انسانی بر موفقیت سازمان
بررسی ارتباط مسئولیت اجتماعی شرکتها با ارزش بازار و ریسک شرکتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نقش فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی بر عملکرد برند با میانجی گری صحه برند، نگرش برند، شهرت برند و آگاهی از برند
قالب مدون جهت سنجش دفتر مدیریت پروژه
پیچیدگی سازمانی به عنوان یک عامل موثر در عملکرد نامطلوب سازمان