آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 42تعداد صفحات کتابچه مقالات: 494
تعداد نمایش مقالات: 23938
هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۹ توسط ، برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
فناوری بیمه (اینشورتک ) و تاثیر آن بر صنعت بیمه و بررسی نمونه ای چند شرکت
تاثیر بازارگرایی و کارآفرینی بر عملکرد کسب و کار
نقش تئوری حسابداری در توسعه اصول حسابداری
بررسی ارتباط بین سطح نگهداشت وجه نقد و کیفیت سود
بررسی فضای سرمایه گذاری با تاکید بر فرایندهای سازمانی و مدیریتی به منظور جذب سرمایه در گردشگری شهر مشهد
بررسی رابطه کارآفرینی و توسعه اقتصادی و تدوین الگوی توسعه اکوسیستم کارآفرینی
مؤلفه های اقتصاد مقاومتی و هدفمند از نگاه قرآن و عترت
نقش حسابداری در تصمیمات استفاده کنندگان درون سازمانی و برون سازمانی
بررسی رابطه بین سرمایه گذاری بیش از حد، اهرم مالی و نقدینگی شرکتها در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
Word-of-Mouth Communication Through Social Media
Market Research and Trends of VoD in Iran
بررسی اثر مدیریت شهری در میزان رضایت شهروندان
بررسی شکست های ساختاری در صنعت گردشگری ایران
بررسی نظام بانکداری اسلامی در کشورهای اسلامی
تأثیر فرصتهای سرمایه گذاری ، نقدینگی، نسبت قیمت به سود، شدت سرمایه گذاری و سود نقدی بر ارزش سهام شرکتها
بررسی تاثیر استراتژی قیمت گذاری بر قصد استفاده از خدمات گردشگری در شهر اردبیل با نقش میانجی بهسازی نیروی انسانی
خصوصی سازی در کشورهای در حال توسعه
بررسی همبستگی سبک های مدیریت تعارض مدیران و اثربخشی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی شهر جناح
بررسی مدیریت منابع انسانی دیجیتال (eHRM) و پیامدهای بیماری کویید-19 بر آن
نقش اثبات گرایی در اداره عمومی سازمان های دولتی کشور
تقابل مدیران اسلامی و مدیران اسلام نما
بررسی رابطه بین شکست های حسابرسی و کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی قصد خرید مجدد مشتری در فرایند خرید آنلاین
تأثیر نوع ارتقاء فروش بر خط و تجربه اینترنت
The effect of strategic human resource management practices on organizational knowledge management
طراحی یک الگوی هوش محاسباتی ترکیبی برای پیش بینی نرخ ارز در ایران
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی با بکارگیری راهبردهای آموزشی معلمان مقطع متوسطه دوره دوم ناحیه 1 شهر اردبیل
قابلیت شرکتی، دوسوتوانی و عملکرد تجاری
بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی و ابعاد آن بر وفاداری مشتریان در بانک سپه استان فارس
بررسی تاثیر تبلیغات و ترفیع فروش بر ایجاد ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر تورم و بدهی دولت بر استقلال بانک مرکزی
تأثیر نوآوری ریسک ادراک شده مصرف کننده بر قصد خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی کالا)
تأثیر نوآوری ریسک ادراک شده مصرف کننده بر قصد خرید آنلاین(مطالعه موردی: مدیسه)
تاثیر جهت گیری دوسوتوانی بر عملکرد نیروهای فروش
تاثیر حاکمیت شرکتی بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تأثیر ویژگی مدیر عامل و ابهام اطلاعات حسابداری بر همزمانی قیمت سهام
ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد محققین واحدهای تحقیقاتی مراکز صنعتی صنایع جمهوری اسلامی ایران
STUDY A GREEN PURCHASE BEHAVIOUR TO GREEN MARKETING
بررسی رابطه بین سلامت سازمانی با رضایت شغلی در بین دبیران متوسطه اول و دوم دخترانه شهرستان قائنات
ارایه مدل تاثیر ابعاد و مولفه های استراتژی های برندسازی بر رقابت پذیری برند
مروری بر کالای لوکس و رفتار مصرف کننده