آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 23تعداد صفحات کتابچه مقالات: 284
تعداد نمایش مقالات: 21685
اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی
اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۰ توسط ،انجمن بازاریابی ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی
هوش مصنوعی در کسب و کارهای صنعتی
بررسی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی آژانس های مسافرتی (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین آژانس های مسافرتی شهر مشهد)
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت شرکت با استفاده ازمدل دلتا (مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان)
ارائه الگوی ذهنی کارآفرینان در تدوین مدل کسب و کار پایدار
تاثیر راهبردهای استراتژی اقیانوس آبی بر پتانسیل فروش محصولات صنعتی در زمان تحریم های بین المللی (مورد مطالعه شرکت نفت ایرانول)
طراحی مدل برندسازی اسلامی برای ورود به بازارهای بین المللی در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
تاثیر استراتژی های بازاریابی محصول و خرید آنلاین بر ارزیابی خرید در فروشگاه های اینترنتی ایران (مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
Retrieve consumer behavior through Neuromarketing
واکاوی نقش انقلاب صنعتی چهارم در فروش صنعتی با محوریت کلان داده، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین
استراتژی بازاریابی صنعتی: طراحی مدل مفهومی مدیریت بازاریابی در سازمان های با محصولات پیچیده و فناوری پیشرفته
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با نقش میانجی شناسایی مشکل و نقش تعدیلی ناهمگونی دانش (مورد مطالعه: شرکت فولاد مبارکه)
بررسی نقش کاربرد های هوش مصنوعی در جذب گردشگر در انقلاب صنعتی چهارم
بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اثربخشی کانال های توزیع (مورد مطالعه: گروه لبنی کاله)
تاثیر عوامل منتخب آمیخته بازاریابی بر کیفیت رابطه وفاداری خریداران صنعتی در صنعت تهویه ایران (مورد پژوهی: گروه صنعتی شاهرخی)
نقش میانجی ارتباطات اطلاعاتی در رابطه ی بین استفاده از رسانه های اجتماعی و رضایت مشتریان صنعتی (مورد مطالعه: عرضه کنندگان صنعتی صنایع فولاد خوزستان)
بررسی تاثیر ویژگی های اطلاعات رسانه های اجتماعی و جهت گیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار استراتژیک (مورد مطالعه: شرکت داروپخش)
ارزیابی تاثیر نوآوری در زنجیره تامین بر کسب مزیت رقابتی با تاکید بر نقش میانجی قابلیت نوآوری و قابلیت تاب آوری (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در شهرک صنعتی رشت)
بررسی تاثیر وفاداری برند محصول بر مشارکت شهروندی و وفاداری مقصد با تبیین نقش دلبستگی به مکان و تصویر مقصد
بررسی تاثیر تسهیم اطلاعات در تجارت اجتماعی بر هم آفرینی برند با نقش میانجی حمایت اجتماعی و کیفیت ارتباط در اینستاگرام
کارسازی رسانه های اجتماعی در بازاریابی صنعتی
نقش فرهنگ در بازاریابی دیجیتال
چمروش استارتاپ هم نوا با نسل پنجم بازاریابی ابداع کننده ا یده ناب تحول صنعت و هنر فرش دستباف