آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 128تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1567
تعداد نمایش مقالات: 111686
یازدهمین کنفرانس ملی آموزش شیمی ایران
یازدهمین کنفرانس ملی آموزش شیمی ایران در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۹ توسط دانشگاه فرهنگیان،انجمن شیمی ایران در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس ملی آموزش شیمی ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در یازدهمین کنفرانس ملی آموزش شیمی ایران
شیمی سبز و بهداشت محیط زیست
شیمی سبز و برنامه درسی
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی شیمی دوره متوسطه دوم براساس اهداف اقتصاد مقاومتی
براساس میزان توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی
تأثیر استفاده از روش تدریس های نوین در کاهش کج فهمی های دانش آموزان د مبحث اسیدها و بازها
مقایسه ی برنامه درسی آموزش شیمی با عناوین درسی شیمی متوسطه (دوره دوم) و شیمی محض
طراحی برنامه درسی آزمایشگاه با آزمایش های ساده و جذاب مبتنی بر شیمی سبز
مفاهیم و آموزش شیمی سبز مبتنی بر اقتصاد سبز
آموزش شیمی سبز با تأکید بر صنایع سبز در راستای توسعه پایدار
تحلیل محتوای فصل دوم کتاب شیمی دوازدهم چاپ 98 و تعیین درجه اهمیت آن
مطالعه موردی طراحی آموزشی با استفاده از روش کاوشگری هدایت شده در برنامه درسی آزمایشگاه شیمی معدنی 2
شناسایی کج فهمی در دانشجویان دوره کارشناسی در مبحث پیوند شیمیایی از طریق سنجش گزینه ای دو بعدی
بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه شیمی آلی (1) از دیدگاه شیمی سبز
کج فهمی های موجود در مفهوم انواع پیوندهای شیمیایی
تعیین عدد آووگادرو توسط ضخامت تک لایه روغن (آزمایش بنجامین فرانکلین) بااستفاده از یک نرم افزار کاربردی تلفن همراه
بررسی و تحلیل نگرش آموزشگران شیمی درباره واحدهای درسی آزمایشگاهی دوره متوسطه نظری ودانشگاهی
بررسی محتوای کتاب شیمی 1 سال دهم دوره متوسطه دوم براساس تکنیک ولیلیام
مطالعه میزان درک دانشجو معلمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم واستوکیومتری
نقشه های مفهمی ابزار و روشی فعال برای یادگیری معنی دار در آموزش شیمی
بررسی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی درس شیمی
استفاده از رویکرد ترکیبی و آموزش معکوس در تدریس شیمی: مفاهیم و روش ها
استفاده از الگوریتم های حل مسئله در آموزش شیمی: اصول و کاربرد
بررسی نقد و کتاب شیمی دهم تالیفی 1398-99 سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
عوامل موثر در کج فهمی های دانش آموزان در زمینه پیوند شیمیایی و راهکارهایی برای مقابله با آن
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم دوره ی دوم متوسطه براساس روش ویلیام رومی
اموزش علوم و فناوری نانو، در مقطع متوسطه با استفاده از «مدل بازسازی یاددهی»
مقایسه میزان توجه به اموزش شیمی سبز در کتاب های شیمی نظام قدیم و جدید
بررسی و تحلیل اهمیت مولفه های فعال و غیر فعال در محتوای مبحث استوکیومتری در کتاب های درسی شیمی یک دهه اخیر به روش آنتروپی شانون
مقایسه دانش زیست محیطی دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان بوشهر با در نظر گرفتن دانش شیمی دبیرستان
شیوه های فعال یاددهی شیمی در راستای آموزش مهارت های زندگی
تحلیل محتوای مبحث استوکیومتری در کتاب های درسی شیمی یک دهه اخیر به روش ویلیام رومی
بررسی مزایا و محدودیت های سنجش علمکردی در اموزش شیمی
کسب دانش شیمی در آشپزخانه
بررسی کج فهمی رایج شیمی در مقطع متوسطه دوم
اموزش اسمز با استفاده از الگوی تدریس 5E
روشی برای تدریس معکوس «قدرت پیوندهای شیمیایی»
کج فهمی های رایج در الکتروشیمی دبیرستان و راهکارهای رفع آن ها
آموزش انتخاب واکنش سبز با در نظر گرفتن فاکتورهای سبز و نظرسنجی از دبیران شیمی کشور
بررسی مولفه های اصلی آموزش محیط زیست در کتاب درسی شیمی پایه دهم سال تحصیلی 1398-99 براساس روش شانون
مروری بر نظریه های یادگیری و کاربرد آن ها در اموزش شیمی
مروری بر کج فهمی های رایج درباره مفهم آنتروپی و راه های غلبه بر آن
تحلیل محتوای فصل 2 کتاب شیمی 2 پایه یازدهم براساس عوامل خلاقیت گیلفورد
بررسی لزوم و میزان اثربخشی موضوعات محیط زیستی در کتب شیمی دوره دوم متوسطه
بررسی روند ارائه محتوی الکتروشیمی در کتاب های درسی شیمی از سال 1357 با استفاده از روش ویلیم رومی و شانون
آنچه که شیمی در مورد گل ها و گیاهان ارائه می دهد
ضرورت توجه بیشتر به آموزش حفاظت از محیط زیست در درس شیمی دبیرستان
بررسی دانش مورد نیاز نو معلمان دانش آموخته شیمی دانشگاه فرهنگیان برای تدریس علوم تجربی دوره اول متوسطه
بررسی کج فهمی های دانشجویان آموزش شیمی در مفهوم اسید و باز
بررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحان نهایی درس شیمی
شیمی شوینده ها و مواد بهداشتی
نقش ازمایشگاه حضوری و مجازی در آموزش شیمی
بررسی کج فهمی های دانش آموزان دوره دوم متوسطه در مفاهیم پیوند شیمیایی
بررسی کج فهمی های دانش آموزان در مفهوم سوختن و شعله
استفاده از آنالوژی برای پیشگیری از کج فهمی در مباحث آنتروپی، اوربیتال، جرم اتمی و تعادل شیمیایی
بررسی مباحث شیمی کتاب علوم دبستان و ارتباط آن با محیط زیست
بررسی و مطالعه ی کج فهمی های دانش آموزان دوره دوم متوسطه در مورد پیوند هیدروژنی
نحوه تولید بیوهیدروژن به عنوان سوخت زیستی و مزایای استفاده از آن
بررسی دانش فناورانه مورد نیاز معلمان شیمی منطقه 8 تهران
برگزاری آزمون های درس شیمی برای دانش آموزان متوسطه دوم در تعطیلات کرونا با پیام رسان واتساپ
تجربه آموزش مجازی شیمی در ایام تعطیلات کرونا با پیام رسان واتساپ
استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در اموزش شیمی با تاکید بر سایت ها و نرم افزارهای پرکاربرد شیمی
آنچه معلمان شیمی باید درباره اوزون بدانند
بررسی اثربخشی نقشه های مفهومی در آموزش شیمی
بررسی وضعیت اشتغال دانش آموختگان رشته صنایع شیمیایی در دانشکده فنی و حرفه ای دختران ولی عصر (عج) تهران
تاثیر انجام آزمایش در ایجاد انگیزه برای یادگیری شیمی
بررسی اهمیت مولفه های فعال و غیر فعال در کتاب شیمی 2 پایۀ یازدهم چاپ 1398 بر اساس روش آنتروپی شانون
کتاب درسی آزمایشگاه علوم تجربی 1 بودن؟ یا نبودن؟ مسئله این است ....
تحلیل محتوای کتاب های شیمی دوره دوم متوسطه
بررسی کج فهمی دانش آموزان در مبحث دمای شعله و تدریس آن با آنالوژی مناسب
اموزش پایدار شیمی سبز به کمک مایعات یونی
تحلیل محتوای فصل دوم کتاب شیمی 2 پایۀ یازدهم چاپ 1398 براساس روش ولیام رومی
اخلاق علمی در آموزش و پژوهش شیمی
کاربرد فناوری اطلاعات در اموزش شیمی
کج فهمی هایی در اموزش شیمی و راهکارهایی برای حذف آن ها
بررسی تصورات غلط دانش اموزان در مبحث اکسایش ـ کاهش و دو راهکار موثر تدریس
بررسی عوامل موثر برعلاقه ی دانش اموزان پایه یازدهم دبیرستان دخترانه موفقیان تهران به کلاس درس شیمی
بررسی کج فهمی مبحث آنتروپی در دانشجو معلمان مقطع لیسانس رشته آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان
کاوشگری هدایت شده: فهم پیوند یونی و بهبود مهارت حل مساله
تکنولوژی واقعیت افزوده در آزمایش های شیمی
طراحی محتوای اموزشی برای مبحث تاریخچه کشف پرتوایکس و توسعه روش های طیف سنجی پرتو ایکس
طراحی محتوای آموزشی خود خوان در مبحث آشکارسازهای تکثیرکننده الکترونی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی
شیمی سبز و تأثیر آن بر توسعه پایدار
تکنیک ها، الگوها و روش های فعال و نوین در آموزش شیمی
کاربرد روش های نوین و الگوهای فعال تدریس در آموزش شیمی
بررسی چالش ها و ارایه راهکارهای بهبود آموزش انلاین (برخط) شیمی بااجرای طراح معلم یار
بررسی تاثیر هوش منطقی و روش حل مسئله در درس شیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی مقایسه ای میزان اهتمام به شیمی سبز در کتب درسی نظام قدیم، نظام جدید و نظام اموزشی امریکا
مفاهیم و کاربردهای نانو فناوری و ضرورت آموزش آن درمدارس
آموزش فناوری نانو و چالش های پیش رو
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی پایه ی دوازدهم براساس الگوی ویلیام رومی
بررسی تطبیقی برنامه کارورزی آموزش شیمی در کشورهای ایران، فنلاند و ژاپن
تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی دهم براساس مولفه های سلامت جسمانی
آموزش نانو شیمی و نانو فناوری در دبیرستان با رویکرد آزمایشگاهی
چالش ها و راهکارهای آموزش آنلاین در دوران شیوع کرونا
کاربرد آنالوژی برای اصلاح کج فهمی های دانش آموزان در شیمی اسید و باز
اموزش مبحث چارچوب های آلی - فلزی با رویکرد زمینه ـمحور
بررسی مقایسه ایی ازمایشگاه های مجازی شیمی مورد استفاده در مدارس ازدیدگاه معلمان ابتدایی منطقه پیربکران
طراحی محتوی آموزشی با موضوع سلول الکترولیتیکی برای دانشجویان رشته دبیری شیمی
تحلیل محتوای کتب شیمی (1) پایه ی دهم براساس میزان توجه ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
طراحی آزمایشی برای دانش آموزان با مواد ساده و در دسترس جهت تولید سوخت گیاهی و پاک بیودیزل
آموزش مفاهیم شیمی با آزمایش های ساده و کم هزینه
روش اکتشافی نوشتار علوم برای آموزش معنی دار شیمی سبز
نقش آموزش شیمی سبز و آموزش نانو شیمی در حفاظت از محیط زیست
خواص، کارکرد وعیوب مکانیکی پیل های سوختی اکسید جامد و آموزش پیل های سوختی به دانش اموزان
نقش اضطراب معلمان تازه کار شیمی بر کیفیت تدریس
آموزش شیمی مبتنی برآزمایشگاه، مزایا و محدودیت ها
نقد و بررسی محتوای کتاب شیمی پایه دهم براساس اهداف برنامه درسی
نقد و بررسی برنامه درسی و محتوای کتاب درسی شیمی دوازدهم
الگوی طراحی آموزش شیمی به شیوه رایگلوث
مروری بر کج فهمی های رایج در آموزش شیمی
تاثیرات ICT برآموزش مناسب تر شیمی
طراحی نقشه مفهومی در مبحث «رد پای گازها» از کتاب شیمی دهم متوسطه نظری و نقش آن بر آموزش شیمی سبز و توسعه پایدار
جایگاه رویکرد استم در آموزش شیمی
آموزش مبتنی بر شایستگی دانشجو معلمان شیمی
جایگاه آموزش الکتروشیمی در دوره متوسطه دوم جهت حفظ محیط زیست
کج فهمی در انرژی فعال سازی
چالش انجام آزمایش های شیمی در دوران همه گیری کووید-19 انجام یک آزمایش کروماتوگرافی ستونی در منزل
تأثیر آموزش همگانی شیمی در پیشرفت تحصیلی و مهارت های زندگی
ضرورت آموزش نکات ایمنی در آزمایشگاه شیمی
استفاده از تلفن همراه در آموزش طیف سنجی جذبی و قانون بیر - لامبرت
استفاده از مدل های سه بعدی تهیه شده توسط پرینتر سه بعدی برای آموزش تقارن مولکولی
نانوشیمی و ضرورت آموزش آن در همه مقاطع تحصیلی
لزوم تغییر در رویکردهای آموزش شیمی برای عبور از چالش های همه گیری کووید - 19
انجام آزمایش های شیمی با مواد و وسایل موجود در منزل راهکاری برای دوران همه گیری کرونا
ضرورت کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش شیمی
آموزش شیمی در مدارس پژوهش محور: ساختار و مولفه ها
رویکرد تعاملی در افزایش اثربخشی آزمایش های مجازی
بررسی کارآمدی روش های تدریس فعال و عینی در آموزش