آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 33تعداد صفحات کتابچه مقالات: 498
تعداد نمایش مقالات: 10792
اولین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار و تحول دیجیتال
اولین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار و تحول دیجیتال در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ توسط دانشگاه اصفهان، در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار و تحول دیجیتال مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار و تحول دیجیتال
Investigating the impact of website attributes on online purchase intention with the mediating role of consumer internal states: an approach from the stimulus-organism-response model
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین الکترونیکی براساس رویکرد مولتی مورا (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب)
ارزیابی و تعیین عوامل موثر بر پذیرش بانکداری دیجیتال
ارزیابی کیفیت خدمات دیجیتال گردشگری بر مبنای تحلیل فضایی عناصر اقامتی؛ مورد پژوهی: شهر زنجان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان لوازم خانگی در تجارت O(۲)O
Investigating the role of Maintenance ۴.۰ technological capabilities in improving sustainability performance
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتری با نقش واسطه گری تجربه برند آنلاین در خدمات بانکداری دیجیتال
شناسایی اقدامات مدیریت منابع انسانی در کسب وکارهای دیجیتال
تحلیل عوامل موثر بر کاربست خدمات دیجیتال در کسب وکارهای گردشگری روستایی؛ مورد پژوهی: نواحی روستایی گردشگرپذیر دهستان درام و چورزق، شهرستان طارم
پذیرش فناوری اطلاعات؛ راهکار برندینگ کارفرما در عصر تحول دیجیتال
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن نقش میانجی نوآوری فناورانه (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان)
چالش های رهبری و حکمرانی دیجیتال شرکت های بزرگ و ارائه ی مدلی کاربردی
ملاحظات فنی و قانونی بکارگیری برنامه کاربردی تلفن همراه کتابخانه عمومی در ایران
شوخ طبعی؛ راهکار مقابله با چالش ها در محل کار در عصر دیجیتال
پیش بینی موفقیت استارت آپ ها با استفاده از یادگیری ماشین
نقش فضای مجازی در رونق کسب و کار دیجیتال
ارائه چارچوبی برای دستیابی به صنعت ۴.۰ در صنعت لوازم خانگی
مدلسازی رابطه ادراک از قیمت گذاری متفاوت بر رفتار مشتری (مورد مطالعه: خرده فروشی های چندکاناله شهر تهران)
بررسی تاثیر ابعاد و ویژگی های کانال های همه کاره بر تجربه مشتری و پیامدهای رفتاری
مشارکت فعال مصرف کننده الکترونیکی: تحلیل کیفی از دیدگاه صنعت ریلی ایران (قطارهای ۵ ستاره فدک)
تاثیر قابلیت های دیجیتال مارکتینگ بر دوسوتوانی سازمانی در بخش فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کارکنان شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت شهراصفهان)
تاثیر سیستم توصیه آنلاین محصول بر رفتار مصرف کننده (موردمطالعه: دیجی کالا)
رهبری مدیریت تغییر در تحول دیجیتال در سازمان ها
تحلیل اثرات تکنولوژی های انقلاب صنعتی چهار بر چابکی سازمانی
تحلیل اثر بازی پردازی بر اثربخشی کمپین های تبلیغاتی برند و قصد خرید
شناسایی عوامل موثر در ایفای نقش برنامه نویس در فرایند کسب وکار
دسته بندی دانش مبنای تهدیدات شبکه های اجتماعی در دولت الکترونیک
بررسی نقش فناوری های دیجیتال صنعت ۰/۴ در توسعه زنجیره تامین پایدار
انقلاب صنعتی چهارم، تهدیدها، فرصت ها و پیشنهادات اجرایی برای صنایع بزرگ استان مازندران
شفافیت سازمانی؛ لازمه ارتقاء تاب آوری سازمانی در عصر تحول دیجیتال
بررسی اثر ویژگی های شخصیتی بر تمایل به کارآفرینی خودکار دیجیتال : نقش میانجی انگیزه های درونی و بیرونی
حکمرانی و رهبری سازمان ها در عصر دیجیتال
نقش مدیریت هوشمند ورزشی در کسب درآمد پایدار شهری (موردمطالعه اماکن ورزشی شهرداری شیراز)