آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 17تعداد صفحات کتابچه مقالات: 370
تعداد نمایش مقالات: 5510
بیست و ششمین نشست تخصصی اقتصاد و رسانه و همایش ملی آفند رسانه ای
بیست و ششمین نشست تخصصی اقتصاد و رسانه و همایش ملی آفند رسانه ای در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۰ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، در شهر دماوند برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات بیست و ششمین نشست تخصصی اقتصاد و رسانه و همایش ملی آفند رسانه ای مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در بیست و ششمین نشست تخصصی اقتصاد و رسانه و همایش ملی آفند رسانه ای
بررسی تکنیک های خبری رسانه های ماهواره ای فارسی زبان درخصوص انتخابات ۱۴۰۰ (مطالعه برنامه های سیاسی سه شبکه من و تو، ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی)
رسانه ها ابزار آفندی در جنگ های نوین
آفندهای رسانه ای: اهداف، ابزارها و روش ها
بازخوانی اهداف و روش کنترل افکار عمومی آمریکا در ماجرای جنگ ۱۲ روزه غزه
بررسی ساختارها، امکان سنجی و راهکارهای آفند رسانه ای
دستور کار مدیران رسانه ها در تشکیل اتاق فکر سیاست گذاری و تشکیل جبهه متحد علیه رسانه های مهاجم
راهبردها و تکنیک های شبکه های تلویزیونی فارسی زبان برای تاثیرگذاری بر مخاطبان داخلی
راهبرد شبکه های اجتماعی علیه افسردگی در دوران قرنطینه
سلاح سازی از رسانه های اجتماعی برای تولید خشونت
ضرورت عملیات آفندی به جای پدافند در رسانه ملی
طراحی چارچوب سیاست های رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در مقابله با جنگ نرم
ابزارهای قانونی برای حمایت از تهاجم رسانه ای
استراتژی رسانه ای و تصویری داعش در به چالش کشیدن نظم بین الملل
نقش سواد رسانه ای در فرهنگ خانواده
نگاهی به برخی مصادیق جنگ رسانه ای بی بی سی فارسی در خصوص واکسن کووبرکت (بر اساس ۸ تکنیک جنگ رسانه ای مایکل پارنتی)
بررسی نقش رسانه های مهاجم در کاهش مشارکت رای دهندگان افغانستان- مطالعه موردی: مشارکت زنان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۹ افغانستان
شناسایی سیاست های تهاجمی رسانه های خارج نشین در آسیب رسانی به تربیت خانوادگی