آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 45تعداد صفحات کتابچه مقالات: 585
تعداد نمایش مقالات: 33175
دومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین (با رویکرد برنامه ریزی درسی)
دومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین (با رویکرد برنامه ریزی درسی) در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۸ توسط ،مجتمع آموزشي غيردولتي كارآفريني انديشه در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین (با رویکرد برنامه ریزی درسی) مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین (با رویکرد برنامه ریزی درسی)
توسعه ی نگرش های مرتبط با اشتغال و کارآفرینی در کتاب های درسی دوره ی ابتدایی
نقش محیط در آموزش رویکردهای جهانی بر خلاقیت و کارآفرینی نوآموزان پیش دبستانی
فعالیت های فوق برنامه مبتنی بر کارآفرینی در برنامه درسی دوره پیش دبستانی و دبستان
ضرورت تفکر انتقادی و توسعه کارآفرینی در برنامه درسی دبستان
بررسی تاثیر فاوا 1 بر کارآفرینی در برنامه درسی دانش آموزان پیش بستانی و دبستان
فلسفه کارآفرینی در برنامه درسی دوره پیش دبستانی و دبستان
فلسفه کارآفرینی در برنامه درسی پیش دبستانی و دبستان
پرورش دانش آموز کارآفرین از طریق تحول در برنامه درسی با ادغام مهارت های تفکر نقادانه و درس ریاضی
بررسی روش های مبتنی بر کارآفرینی در کودکان پیش دبستانی و دبستان (مطالعه موردی: شهرستان لنجان)
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی حیطه مهارتی حوزه تجارب یادگیری کار و فن آوری نوآموزان پیش دبستانی مناطق محروم: پژوهش ترکیبی
آشنایی با جایگاه کارآفرینی با تاکید بر رویکرد رجیو امیلیا در دوره پیش دبستانی
بررسی ارتباط بین نگرش به برنامه درسی با روحیه کارآفرینی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران
بررسی عوامل موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی در دوره ابتدایی
نقش نهاد آموزش و پرورش و اوقات فراغت بر فرهنگ کارآفرینی دانش آموزان مدارس ابتدایی
راهکارهای آموزش کارآفرینی (مفاهیم و راهکارهای آموزش کارآفرینی به منظور تقویت نگرش کارآفرینانه در کودکان)
ادغام آموزش کارآفرینی با استفاده از روش IBSE و آموزش علوم
شناسایی مولفه های کارآفرینی در اسناد بالادستی برنامه ریزی درسی دوره ی پیش دبستانی و دبستانی ایران (با تاکید بر سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی)
بررسی جایگاه کارآفرینی در چهار رویکرد جهانی آموزش پیش دبستانی و دبستان، مونته سوری، های اسکوپ، رجیو امیلیا، انتاریو
پرورش روحیه ی کارآفرینی در دانش آموزان از طریق تقویت هوش عاطفی
ارائه الگوی نهادینه سازی تعلیم وآموزش کارآفرینی در مدارس دبستان ایرانی با رویکرد جهانی انتاریو بر اساس نرم افزار اطلس
جستاری به اهمیت واهداف برنامه درسی آموزش کارآفرینی در دوره دبستان
استخراج چارچوب مولفه های مفهومی کارآفرینی و ملاحظات بهره گیری در برنامه درسی پیش دبستانی
روش های مبتنی بر کارآفرینی در برنامه درسی پیش دبستانی و دبستان
فلسفه کارآفرینی در برنامه درسی پیش دبستان و دبستان
نقش سبک های یادگیری در اثر بخشی برنامه های درسی مدارس کارآفرین
بررسی جایگاه روش های کارآفرینی در برنامه های درسی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر سبزوار
تاملی در جایگاه آموزش کارآفرینی در برنامه درسی دوره ابتدایی
روش الگویی، بهترین روش یادگیری مبتنی بر کارآفرینی در برنامه ی درسی دوره ی پیش دبستانی و دبستان
نقش آموزش و پرورش در ایجاد فرهنگ کارآفرینی با تکیه بر مقطع ابتدایی
بررسی مقایسه اثرگذاری مدارس بدون کیف و مدارس سنتی بر آموزش کارآفرینی در دانش آموزان
تحلیل محتوای برنامه درسی کار و فناوری پایه هفتم با توجه به مهارت ارتباط موثر
جایگاه کارآفرینی در برنامه درسی دوره ابتدایی
مفهوم کارآفرینی و اهمیت آن در برنامه درسی مدارس
مبانی فلسفی برنامه درسی کارآفرین در دوره دبستان
اهداف مبتنی بر کارآفرینی در قرآن و نهج البلاغه در برنامه درسی پیش دبستانی و دبستان
امکان سنجی طراحی و اجرای برنامه درسی روئیدنی Emergent Curriculum در مدارس کارآفرین
روش تفکرطراحی تحولی نوین دربرنامه ریزی درسی آموزش کارآفرینی
تحلیل اثر آموزش بر مدیریت کارآفرینی در اولیاء دانش آموزان کارآفرین روستای دهدز شهرستان ایذه
مهارت آموزی و آموزش کارآفرینی در مدارس: چالش ها و راهبردها
بررسی روش های یاددهی- یادگیری کودکان بر مبنای رویکرد آموزش کارآفرینانه
بررسی فعالیت های یاددهی- یادگیری مبتنی بر ایجاد نگرش کارآفرینانه در مدارس کارآفرینی (دوره ابتدایی)
سازواری رویکرد شخصیتی کارآفرینی با برنامه درسی
آموزش برنامه درسی کارآفرینی مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی در دوره اول ابتدایی
مدرسه کارآفرین : جستجوی چیستی در تربیت فناورانه و چگونگی در تفکر طراحی
توسعه مدارس کارآفرینی با برنامه درسی کارآفرینانه رویکرد فرهنگی و سیستمی