آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 52تعداد صفحات کتابچه مقالات: 58
تعداد نمایش مقالات: 8546
چهارمین کنگره واکاوی آموزش پرستاری و مامایی: جایگاه آموزش مجازی
چهارمین کنگره واکاوی آموزش پرستاری و مامایی: جایگاه آموزش مجازی در تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۰ توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران،دانشكده پرستاري مامايي دانشگاه علوم پزشكي ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنگره واکاوی آموزش پرستاری و مامایی: جایگاه آموزش مجازی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنگره واکاوی آموزش پرستاری و مامایی: جایگاه آموزش مجازی
تعلیم و تربیت بالینی پرستاری در بستر مجازی در دوران کرونا
Gamification in Nursing Education
بررسی جنبه های روانشناختی و اجتماعی آموزش مجازی
تجارب دانشجویان پرستاری از آموزش مجازی در پاندمی کوید ۱۹
جایگاه آموزش مجازی برای آموزش بالینی در دانشکده های پرستاری مامایی: مروری روایتی (محور کنگره: جایگاه آموزش مجازی در فرایندهای آموزش بالینی)
تدوین، اجرا و ارزشیابی برنامه استفاده از مشاوران همتا در آموزش مجازی (محور کنگره: جنبه های روانشناختی و اجتماعی آموزش مجازی)
ارائه تجربه در خصوص آموزش بالینی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران در دوران همه گیری کووید ۱۹
NURSING EDUCATION DURING COVID-۱۹ PANDEMIC: BURSA ULUDAĞ UNIVERSITY
Impact of E-learning during COVID۱۹ Pandemic among Nursing Students and Teachers
تهدیدها و فرصت های آموزش مجازی
چالشهای آموزش مجازی در دوران پاندمی کرونا از دیدگاه دانشجویان: یک مطالعه کیفی
تاثیر روش تدریس مجازی خلاقانه بر شناخت، نگرش و رضایت از تدریس روش تحقیق پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی
تببین تجربه آموزش پرستاری در پاندمی کوید ۱۹ : یک مطالعه کیفی
چالش های آموزش مجازی
چالش ها، نقاط ضعف و قوت شیفت ناگهانی به آموزش مجازی آسینکرونایز در بحران کوئید ۱۹: یک مطالعه کیفی بر اساس تجارب دانشجویان و اساتید پرستاری
Nursing Faculty’s Experiences of Incivility in Online Learning Environment: A descriptive qualitative study
اخلاق آموزش مجازی: یک مطالعه مروری
تاثیر آموزش مجازی بر اجتماعی شدن دانشجویان از دیدگاه دانشجویان کارشناسی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
تعامل در یادگیری الکترونیکی
بررسی تاثیر آموزش مجازی بر آگاهی، نگرش و عملک رد پرستاران در ارتباط با بیماری کرونا
تبیین ارتباط سلامت معنوی و کیفیت آموزش مجازی: یک مطالعه کیفی
The Effect of Changes in the In-Service Training Method on the Quality of Nursing Care during the Covid-۱۹ Pandemic
بررسی کیفیت و اثربخشی آموزش مجازی در یادگیری دانشجویان پرستاری
اثربخشی آموزش مجازی از دیدگاه مدیران آموزشی و دانشجویان
Virtual Reality: Clinical Learning Application in COVID-۱۹ Pandemic۱
مسائل مربوط به آموزش مجازی دانشجویان رشته های پزشکی در دوران کووید ۱۹ (محور کنگره: جایگاه آموزش مجازی در فرآیندهای آموزش بالینی)
تجارب دانشجویان از ارزشیابی آموزش در شرایط بحران کرونا
آسیب شناسی آموزش های مجازی از دیدگاه دانشجویان پرستاری همدان
بررسی ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت آموزش مجازی: یک مطالعه مروری
بررسی اثر بخشی آموزش مجازی در پرسنل مامایی - پرستاری بیمارستان طالقانی تبریز در سال ۱۴۰۰
بررسی تاثیر آموزش سخنرانی والکترونیک بر عملکرد پرستاران بخشهای مراقبت ویژه درزمینه داروهای قلبی و عروقی
بررسی شاخص های ملی آموزش، آموزش آنلاین و حضوری در بیمارستان فیروزگر ۱۳۹۸-۱۳۹۹
مشکلات آموزش مجازی دانشجویان علوم پزشکی
چالش های آموزش مجازی
رضایت و عدم رضایت": مروری بر تضاد دیدگاه های دانشجویان نسبت به آموزش مجازی در دوران پاندمی کرونا (محور کنگره: کیفیت و اثربخشی آموزش مجازی)
بررسی چالشهای آموزش مجازی ازدیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان
مقایسه تاثیر دو روش کلاس آنلاین همزمان با شیوه ترکیبی وارونه و جیگساو بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در دوران پاندمی کووید ۱۹ (محورهای کنگره: ۱- جنبه های روانشناختی و اجتماعی آموزش مجازی ۲- کیفیت و اثربخشی آموزش مجازی)
چالشهای اجرای مجازی آموزش بالینی
بررسی فرصت ها، تهدیدها و اخلاق حرفه ای در آموزش مجازی
چالش ها و فرصت های آموزشی در برنامه درسی دانشجویان پرستاری در پاندمی کووید ۱۹
آموزش مجازی در پرستاری در دوران پاندمی کووید- ۱۹: یک مطالعه مروری مفهومی (محور کنگره: کیفیت و اثربخشی آموزش مجازی)
سیستم یادگیری مجازی دانشجویان پرستاری در دوران همه گیری کووید-۱۹: محدودیت ها و مزایا (محور انتخابی: تهدیدها و فرصت های آموزش مجازی در شرایط بحران کرونا)
الگوبرداری در آموزش مجازی: مروری
اخلاق در آموزش مجازی و یادگیری الکترونیک (محور کنگره: فرهنگ و اخلاق حرفه ای در آموزش مجازی)
تاثیر آموزش و تکنولوژی آنلاین بر سلامت روانی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان و اساتید (محور کنگره: جنبه های روانشناختی و اجتماعی آموزش مجازی)
اخلاق حرفه ای در آموزش مجازی وچالشی به نام کروناویروس ۲۰۱۹:مروری نظامند (محور کنگره: فرهنگ و اخلاق حرفه ای در آموزش مجازی)
چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا در دانشجویان علوم پزشکی:یک مطالعه کیفی
کیفیت و اثربخشی آموزش مجازی با تاکید بر دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه اصفهان در سال ۱۴۰۰
موانع و تسهیل کننده های استفاده از وسایل همراه به عنوان یک وسیله آموزشی
بررسی تاثیر آموزش مجازی در پرستاران و دانشجویان پرستاری در همه گیری کووید-۱۹: یک مقاله مروری
همبستگی بین آمادگی فراگیر برای یادگیری آنلاین و تنش های روانشناختی ناشی از یادگیری الکترونیکی در دانشجویان پرستاری و مامایی در دوران پاندمی کوید-۱۹
ارتباط از پشت فناوری در عصر کوید؛ تجارب اعضای هیئت علمی و دانشجویان