آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 104تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1877
تعداد نمایش مقالات: 31187
اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی در تاریخ ۲۴ آذر ۱۴۰۰ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، در شهر یزد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
تحلیل پیشران های ناکارامدی تسهیلات بانکی در توسعه بازار
بررسی مفهومی نقش مولفه های ادراک بیمار از برند بیمارستان شاه ولی بر قصد مراجعه مجدد با توجه به نقش متغی رهای وفاداری، اعتماد وشهرت برند
بررسی تاثیر مولفه های ادراک بیمار از برند بیمارستان شاه ولی برقصد مراجعه مجدد با توجه به نقش متغیرهای وفاداری، اعتماد وشهرت برند
ارائه مدل مفهومی در زمینه قیمت و ترجیحات مصرف کننده و نگرش وی
الگوی ایجاد وفاداری مشتریان تاکسی های اینترنتی در شرایط کرونا (مورد مطالعه اسنپ)
دستکار ی در سود ناخالص از طر یق مدیر یت سود تصنعی طبقه ای
تاثیر برنامه اخلاقی سازمان بر رفتار اخلاقی مدیریتی در شعب بانک ملت شهر تهران
تاثیر اخلاق حرفه ای بر سرمایه اجتماعی و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان شرکت پتروشیمی کارون
بررسی جایگاه تولیدوعوامل موثر برآن درحکمت اسلامی
اخلاق ایجاد بازارهای مالی و پیامدهای آن برای تجارت با فرکانس بالا
بررسی مدیریت زنجیره تامین سبز در شرکت کاشی یزد و تاثیر آن بر توسعه عملکرد سبز
بررسی راهبرد های تحقق کسب و کار اخلاقی در جوامع مختلف
تحلیل ساختاری عوامل موثر بر رفتار اخلاقی حسابرسان مبتنی بر مدل اخلاقی لوزیر
رتبه بندی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت شغلی حسابداران با استفاده از رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری و مدلیابی معادلات ساختاری
رفتوبرگشت سرمایه: عوامل تعیین کننده سرمایه گذاری شرکت در بازارهای نوظهور در مراکز مالی فراساحلی و پیامدهای اخلاقی آنها
بررسی تاثیر مرتبه علمی و تجربه تدریس اساتید حسابداری بر ابعاد هوش فرهنگی
بررسی تاثیر محل اقامت و تدریس اساتید حسابداری در خارج از استان بر ابعاد هوش فرهنگی
بررسی تاثیر سن و جنسیت و نحوه همکاری اساتید حسابداری بر ابعاد هوش فرهنگی
پیامدهای ارزیابی عملکرد فعلی ادارات دولتی بر اخلاق اداری کارکنان
بررسی رابطه بین استراتژی های تجاری و عملکرد مالی شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با توجه به نقش میانجی نوآوری و سیستم های اطلاعاتی حسابداری
بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر اشتراک گذاری دانش با نقش میانجی متغیرهای انگیزش شغلی و هویت اخلاقی کارکنان (مورد مطالعه: اداره گاز استان تهران)
حفره اخلاق در بحران های مالی و اقتصادی
بررسی رابطه استرس شغلی و قصد ترک خدمت با توجه به نقش رضایت شغلی و خود انگیزشی
آسیب شناسی سفیران برندهای ایرانی
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر وفادار ی با توجه به نقش میانجی ارزش مشتری
بررسی تاثیر تعهد و مشارکت فعال والدین بر سطح یادگیر ی سواد مالی دانشجویان
سوء رفتارهای حسابداری: تقلب، مدیریت سود و عدم شفافیت اطلاعاتی
بررسی تاثیراخلاقیات کسب وکار و مسئولیت اجتماعی برنگرش به برند
نقش اینستاگرام در تبلیغ مشاغل خانگی شهروندان اصفهانی
ادراک از تصمیم گیری اخلاقی و قصد افشاگری کارکنان حسابداری با تاکید بر تئوری چشم انداز
بررسی تاثیر توانایی سودآوری و جریانات نقدی بر پیش بینی جریان های نقدی آتی
تاثیر بازاریابی دیجیتال بر فرایند تصمیم گیری مشتریان خدمات بانکداری در بانک صادرات
نقش گرایش کارآفرینی بر راهبردهای ورود به بازار خارجی و سازگاری برنامه بازاریابی: با تاکید بر نقش تعدیلگر فاصله فرهنگی و رویدادهای پیش بینی نشده
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و سرمایه انسانی با رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک ملی خرم آباد)
انتخاب تکنیک مناسب ارزیابی عملکرد با تلفیق روش های QFD و BWM
رتبه بندی روش های ارزیابی عملکرد کارکنان بر اساس تکنیک COCOSO
بررسی چالش ها، راهکارها و فرصت های بازار یابی دیجیتال در صنعت بیمه
بررسی تاثیر شفقت بر عملکرد شغلی حسابداران شاغل در حرفه با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری جنسیت
بررسی تاثیر تعاملات نوع کار (حسابداران و غیرحسابداران)، جذابیت و جنسیت بر قضاوت کارهای غیرقانونی و رفتارهای غیراخلاقی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر مدیریت جهادی از دیدگاه مقام معظم رهبری با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی
تحلیل نقش هوش سیاسی در رهبری تحول آفرین در نظام اداری ایران
نقش اخلاق کاری در دلبستگی و عملکرد شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی گری استرس شغلی (مورد مطالعه: کارکنان بخش فروش و توزیع شرکت طبیعت)
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر سرمایه اجتماعی مشتری با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: هتلهای لوکس شهر یزد)
آسیب شناسی و مانع زدایی کسب و کارهای اخلاقی
اخلاق در کسب و کارهای بین المللی
شناسایی مهمترین کلمات مفهوم مهندسی کانسی در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شناسایی مهمترین عوامل موثر بر شناخت اخلاق حسابداری در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
بررسی تاثیر اخلاقیات در محیط کار بر اعتماد و رفتار تسهیم دانش کارکنان در شرکت ارتباطی ذحی کیش
رابطه بین تاثیرگذاران، رفتار شهروندی مشتر ی و تعهد با قصد خر ید با نقش میانجیگری تصویر برند
تاثیر داده کاوی در سلامت دیجیتال
اخلاقیات در اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر تعهد حرفه ای و تعلق خاطر کاری بر توانمند سازی روان شناختی کارکنان (مطالعه موردی : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین)
مروری بر آثار انتشار یافته در حوزه ی اخلاق کسب و کار طی ۱۰ سال اخیر
بازنمایی تصویر زنان شاغل موفق در برنامه رادیویی زنان جامعه من
تعیین استراتژی مناسب کسب و کا رهای خانوادگی با استفاده از تحلیل راهبردی SWOT
اثربخشی آموزش هوش مالی برخودکارآمدی دانش آموزان دختر
اخلاق کسب و کار در عصر اطلاعات: چالش های اخلاقی کسب و کارهای الکترونیکی حوزه آموزش و پژوهش
نقش آموزش سواد رسانه ای در کاهش آسیب های شبکه های اجتماعی
جایگاه اخلاقی اصلاحات اقتصادی در حکومت علوی
ارتباط مولفه های بازارگرایی با عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان ایلام)
سنجش نقش میانجیگر مسئولیت اجتماعی شرکت و درک بازاریابی سبز در اثر درک اصول اخلاقی شرکت بر وفاداری برند
بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان تاکسی های اینترنتی (موردمطالعه اسنپ)
بزرسی تاثیز تعاملات نیع کار (حسابداران و غیزحسابداران)، جذابیت و جنسیت بز درک کارهای غیزقانینی و رفتارهای غیز اخلاقی
طراحی و آزمون مدل عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی اجتماعی با تاکید بر سازمان های مردم نهاد (مورد مطالعه اعضای هیئت مدیره موسسات خیریه اصفهان)
جایگاه اخلاق در شرکت های آینده بر اساس نظرات دراکر
جایگاه مصلحت در سرپرستی کودک
تحلیلی بر ادراک از انصاف افزایش قیمت در بحران ارزی
ارائه چارچوبی جهت بررسی تاثیر متقابل عملکرد سازمانی، محیط اخلاقی و مدیریت میابع انسانی
ارز یابی مقایسه ای پیش نیازها و پیامدهای دلبستگی برند مشتریان آنلاین در بین زنان و مردان
تاثیر ویژگی های سیستم برند بر وفاداری، ریسک ادراک شده و تبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش اعتماد به برند
تاثیر نوسانات سود بر تاخیر گزارش حسابرسی
تاثیر کیفیت خدمات درمانگاه بیمارستان مرتاض بر ارزیابی بیماران
بررسی نقش اخلاق بر پذیرش مسئولیت اجتماعی مدیران شرکت های تجاری
بررسی نقش سبک رهبر ی در سازمان توانمند و تواناسازی کارکنان
بررسی تاثیر عدم علاقمندی به برند بر رفتار مصرف کننده در زنجیره تامین فروشگاه های زنجیره ای رفاه (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای رفاه شعبات غرب تهران)
مدیریت اخلاق و اخلاق کسب
ارایه مدل مفهومی اثر ابعاد اجتماعی و محیط زیستی مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر انصاف قیمتی ادراک شده توسط مشتریان
انطباق واسطه گری مالی، فین تک و احکام دینی
عوامل موثر بر بر قصد رفتاری مصرف مواد غذائی با تاکید بر مولفه های شخصیتی و علائق بیماران دیابتی
بررسی و اولویت بندی موانع مهم در توسعه کسب و کار اخلاقی با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)، و ارائه راهکارها
بررسی تاثیر اخلاق مدیران سازمانی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر دوره تصدی مدیر عامل بر رانت خواهی آنها در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
تاثیرات رهبری اخلاقی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی بر تصمیم به ترک شغل در حسابداران
بررسی تاثیر دینداری بر اخلاق کسب وکار در شهر یزد
تاثیر رفتارهای غیر اخلاقی مصرف کننده بر نگرش های اجتماعی با نقش میانجی تصمیم گیری فردی
بررسی کارکردهای اخلاق در سازمان ها
ارائه یک مدل شبکه عصبی فازی، جهت توسعه ارزش های اخلاقی در شعب بانک سپه شهرستان یزد
احصا و اصلاح فرایندها طبق مدل اوکلند (مطالعه موردی بهزیستی استان فارس)
پیش بینی موفقیت شغلی بر پایه هوش اخلاقی، شفقت و باورهای دینی در مشاوران
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر سیستم اطلاعاتی حسابداری و عملکرد عملیاتی شرکتها
مروری بر نظری ها و پژوهش های زکات و وقف دارایی های معاصر
تحلیل پیچیدگی سازمانی در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT)
تحلیل شاخص های مرتبط با پیچیدگی بیمارستان به روش swo
هوش مصنوعی در حرفه حسابداری (مورد بررسی: فناوری های ابری در حسابداری)
بررسی اهمیت یکپارچه سازی گزارشگری صورت های مالی شرکت ها با استفاده از استانداردهای بین المللی در مشکلات اقتصادی
بررسی کارایی و اثر بخشی سیستم حسابداری مدیریت در موسسات و شرکت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)
بررسی رابطه تعهد سازمانی با مهارتهای ارتباطی بین فردی کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)
سقراط افلاطون: رابطه کسب و کار با بنیاد اخلاق فلسفی
بررسی موانع اجرایی دانشگاه الکترونیک بر اساس مدل پذیرش تکنولوژی
دولت همراه ابزاری در خدمت مدیریت اخلاقی
بررسی چالش ها و موانع شفاف سازی عملکرد دستگاه های دولتی کشور
بررسی عملکرد دانشگاه های ایران درگذار به دانشگاه کارآفرین (نسل سوم)
تحلیلی بر چالش های شرکت دانش بنیان از منظر دانشگاه کارآفرین
اقدام پژوهی: «راهی برای ارتقای کیفیت خدمات انبارداری، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در شرکتهای توزیع نیروی برق کشور »