آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 19تعداد صفحات کتابچه مقالات: 236
تعداد نمایش مقالات: 10070
پنجمین کنفرانس ملی مطالعات انگلیسی(آموزش و یادگیری، ادبیات و ترجمه)
پنجمین کنفرانس ملی مطالعات انگلیسی(آموزش و یادگیری، ادبیات و ترجمه) در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ توسط ،دانشگاه اميرالمومنين(ع) در شهر اهواز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی مطالعات انگلیسی(آموزش و یادگیری، ادبیات و ترجمه) مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین کنفرانس ملی مطالعات انگلیسی(آموزش و یادگیری، ادبیات و ترجمه)
From Foucault to Postcolonialism: New Outlook into the Middle East
Effect of Tests with Pictures and Non-Picture Strips on EFL Senior High School Students Writing Performance
The Effect of Motivation to Read in English on Reading Strategy Use and Reading Ability in EGP and ESP
The Relationship of L1 Reading Ability with L2 EGP and ESP Reading Ability, and the Awareness and Use of Reading Strategies
The Effect of Collaborative Summary Writing on EFL Students’ Language Development
The Repetition Patterns in Persian Language
The Effect of Using Metatalk Activity on Grammar Learning of Iranian Advanced EFL Learners
Exploring EFL Instructors’ Self-Efficacy in Implementing Self-Regulation Strategies
Teachers’ Perception of WTC Encouraging Strategies: Their Class Practices, Learners’ Interaction and WTC
An overview of Triangulation and its effect in Language Assessment
The Effect of Using metacognitive Vocabulary Learning Strategies on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Size
On the Relationship between Iranian EFL Teachers’ Professional Development (PD) and Their Teaching Knowledge Test (TKT): A Case of Fars Province
A Discourse Analysis of American Political Articles Pertinent to Iran’s Atomic Issue Published Before and After the Geneva Accord (A CDA Approach)
The Relationship between Iranian EFL Teachers Empowerment and Burnout
A Comparison between ‘Right Path to English’ and ‘Prospect’ series based on Iranian English Teachers’ Attitudes: Concerning the Representation of Vocabulary, Grammar, and Pronunciation
Different approaches to Develop Learner Autonomy in Vocabulary Learning in Classroom
نقد و ارزشیابی تصاویر کتا ب های زبان انگلیسی در پایه اول، دوم و سوم دوره متوسطه اول
اثرات آموزش دو زبانی در فرهنگ و هویت دانش آموزان دبستانی
بررسی صلاحیت حرفه ای دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان