آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 10تعداد صفحات کتابچه مقالات: 133
تعداد نمایش مقالات: 8146
دومین همایش ملی علوم مدیریت ، اقتصاد و بانکداری اسلامی
دومین همایش ملی علوم مدیریت ، اقتصاد و بانکداری اسلامی در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ توسط ،دانشگاه آزاد اسلامي و دانشگاه جامع علمي كاربردي در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین همایش ملی علوم مدیریت ، اقتصاد و بانکداری اسلامی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت ، اقتصاد و بانکداری اسلامی
بررسی تاثیر بازاریابی محتوایی بر اعتبار و شهرت برند (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران آذربایجان شرقی)
تعیین تاثیر عوامل مختلف ( شخصیت و شواهد ) برند بر خرید مشتریان (منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس)
تاثیرعوامل موثر بر وفاداری برندهای خدماتی از منظر مولفه های مدل SBL در شرکت هواپیمایی آتا
تاثیر ابزارهای نوین فن آوری اطلاعات - ارتباطات و تبلیغات در ارائه خدمات بهتر به مشتریان (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا استان اردبیل)
بررسی تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر رابطه بین محافظه کاری حسابداری و سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر عدالت اجتماعی بر موفقیت کارآفرینی زنان بر اساس مدل خودسازماندهی
رابطه نقش های منابع انسانی استراتژیک با نوآوری سازمانی با توجه به نقش میانجی تسهیم دانش (موردمطالعه: سازمان تأمین اجتماعی شهر کرمان)
بررسی تاثیر قابلیت عملکرد وب سایت ، محرکها و ریسک ادراک شده بر رضایت مشتری و تبلیغات توصیه ای( مطالعه موردی : بانک ملی استان گیلان)
بهبود عملکرد نوآوری از طریق کسب دانش با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده حفظ کارکنان و شیوه های مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی شهر کرمان)
شناسایی موانع پیاده سازی مدیریت دانش با استفاده از مدل سه شاخگی و ارائه راهکارهایی جهت اجرای آن در شرکت ارتباطات زیرساخت