آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 170تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1895
تعداد نمایش مقالات: 103180
دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396 در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۶ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد،دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد در شهر نجف آباد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396 مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
نقش شخصیت و درک مشتریان در توسعه بانکداری اینترنتی
ارزیابی عوامل موثر بر راهبرد نگهداری و تعمیرات ناب با رویکردISM مطالعه موردی : گروه صنعتی انتخاب
ارایه الگویی از معیارهای تدوین برنامه استراتژیک با بررسی ادبیات
ارزیابی برنامه استراتژیک از منظر سازگاری با معیارهای ارزیابی مورد مطالعه: یک دانشگاه خاص
تحلیل و دسته بندی ابعاد کیفیت خدمات رستوران ها با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکردIPAبر اساس تغییرات زمانی
ارزیابی عملکرد رستوران ها با استفاده از تحلیل پوششی داده ها
شناسایی و معرفی شاخص های ارزیابی فرآیند بودجه ریزی در شهرداری ها
فروش برتر در حوزه خدمات
شناسایی فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون مورد مطالعه : بخش اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
رابطه فرهنگ سازمانی و اثربخشی مورد مطالعه : بخش اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مدیریت سرمایه های انسانی در شرکت های فناوری اطلاعات دانش بنیان تقوا محور
چیزی آنجا هست یا نه چالش ارزش آفرینی و ارزش سوزی در هلدینگ ها
برنامه ریزی های آگاهانه یا خلاقانه؛ چالش انتخاب استراتژی در هلدینگ
رتبه بندی مولفه های مدیریت هزینه بر اساس عوامل پنج گانه کیفیت خدمات
بررسی مروری عملکرد کارکنان واحدهای سازمان با استفاده از کارت امتیازی متوازن
الگوی اندازه گیری کیفیت خدمات گردشگری در آژانس های مسافرتی و گردشگری
ارزیابی فناوری اطلاعات در عملکرد سازمانهای خدماتی
ارزیابی عملکرد درمدیریت راهبردی خدمات
بررسی نقش نظام پیشنهادها در مدارس متوسطه شهرکرد با رویکرد رفتار سازمانی
شناسایی و رتبه بندی موانع لجستیک معکوس با استفاده از روش ترکیبی AHP و دلفی فازی درشهرک صنعتی ایلام
بررسی رابطه بین تفکر راهبردی با کیفیت خدمات ارایه شده و رضایت مشتریان مورد مطالعه:بانکها
بررسی رابطه مراحل مدیریت استراتژیک و مدیریت بحران از دیدگاه مدیران دانشگاه علوم پزشکی اراک
تاثیر ارگونومیک محیط خوابگاهی بر پرخاشگری دانشجویان دختر علوم پزشکی شیراز
نقش امکانات خدماتی خوابگاه بر پرخاشگری دانشجویان دختر علوم پزشکی شیراز
روشها و الگوهای اندازه گیری سرمایه فکری در سازمان ها
مروری کلی بر جنبه های مختلف نوآوری سازمانی
پیش بینی و بررسی رضایت شغلی کارکنان صنعت نفت براساس کنترل شغلی و رضایت از زندگی با مطالعه موردی در صنعت نفت و صنایع شیمی آیی شهرستان گچساران
بررسی تاثیر نوآوری برسیستم بهره وری کارکنان صنعت نفت با مطالعه موردی در شرکت بهره برداری نفت و گاز شهرستان گچساران
تاثیر نقش بازاریابی رسانه ای در ارایه خدمات به مشتری و وفاداری مشتریان
بررسی رابطه بین تفکر راهبردی با سلامت سازمانی با نقش می آنجی کاربست معماری منابع انسانی
بررسی تاثیر همراستایی فن آوری اطلاعات در زنجیره تامین بر ارتقای ارزش مشتری مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی شهر اصفهان
بررسی اثر تکنواسترس بر تعهد سازمانی ادراک شده در سازمان مهندسی و مشاور طوس آب
بررسی اثر تکنواسترس بر نوآوری فردی در سازمان مهندسی و مشاور طوس آب
بررسی اثر نوآوری فردی بر تعهد سازمانی ادراک شده در سازمان مهندسی و مشاور طوس آب
فیشینگ: مشکل جدید فضای الکترونیک مجازی
تاثیر تجربه مشتری بر شهرت و وفاداری مشتریان شرکت بیمه آسیا از دیدگاه نمایندگان در شهر شیراز
تاثیر قابلیت های نوآوری بر شهرت و وفاداری مشتریان شرکت بیمه آسیا از دیدگاه نمایندگان در شهرشیراز
اهمیت توجه به جزییات در مدیریت خرده فروشی
رابطه مدیریت سرمایه گذاری فناوری اطلاعات باهوشمندی راهبردی سازمان یک مدل مفهومی
شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش و رتبه بندی آنها در شرکت آب وفاضلاب یاسوج
بررسی نقش لذت درک شده مشتریان به آگهی های تجاری در شبکه های اجتماعی آنلاین
پیش بینی وفاداری برند از طریق تعیین هویت مشتری با برند
نوآوری در بخش های خدماتی و ارایه مدلی پیشنهادی: یک مطالعه مروری
بررسی تاثیر مهندسی ارزش و مدیریت کیفیت فراگیر بر بهره وری سازمان مورد مطالعه: شرکت مخابرات
اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت سیستم های ارایه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی موردمطالعه: بانک رفاه
بررسی انواع ریسکها در مدیریت زنجیره تامین سازمان های خدماتی
تاثیر ویژگی های فناوری بر پذیرش سیستم اطلاعاتی با نقش می آنجی تناسب کار و فناوری
خرده فروشی بر مبنای سرگرمی
بررسی تاثیر قابلیت های هوش تجاری بر تعالی سازمانی مبتنی بر مدل EFQM مطالعه موردی: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور
بررسی تاثیر نظام راهبری شرکتی بر سطح افشای داوطلبانه مدیریت ریسک در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر عشق به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات کلامی مورد مطالعه مشتریان صنعت لوازم خانگی اصفهان
مطالعه مروری مدلهای مفهومی عشق به برند
تحلیل تاثیر ترکیب هیت مدیره و ساختار مالکیت و سودآوری بر سیاست تقسیم سود در شرکت های منتخب پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر خدمات پس از فروش و تصویر ذهنی برارزش ویژه نام و نشان تجاری مورد مطالعه شرکت LG
بررسی تاثیر تبلیغات و ترویج فروش برارزش ویژه نام و نشان تجاری مورد مطالعه شرکت (LG)
مروری بر مطالعه هوش هیجانی
مکانیابی ایستگاه های راهنمای گردشگری در شهر اصفهان با استفاده از معیار گردشگری
مکانیابی ایستگاه های راهنمای گردشگری در شهر اصفهان با استفاده از معیار دسترسی
تاثیر اشتراک دانش ضمنی و آشکار بر عملکرد نیروی انسانی با می آنجیگری کیفیت نوآوری درشرکت فاضلاب تهران
مطالعه و بررسی تاثیر اشتراک دانش ضمنی و آشکار بر عملکرد نیروی انسانی با می آنجیگری کیفیت نوآوری در شرکت فاضلاب تهران
وضعیت ابعاد محیط سازمانی حامی فعالیت های کارآفرینی در دانشگاه ها مورد مطالعه: یک موسسه آموزش عالی
بررسی رابطه بین میزان تفکر استراتژیک مدیران با نوع سبک رهبری در مدارس ابتدایی دولتی نجف آباد
شناسایی و اولویت بندی موانع و چالش های موثر بر وصول مالیات بر درآمد مشاغل
سیستم اطلاعات منابع انسانی: بررسی و تحلیل نظری
قابلیت های سیستم اطلاعات منابع انسانی: عناصری مهم جهت بررسی و ارزیابی عملکرد سازمان
ارایه مدلی برای اجرای مدیریت ریسک جامع در شرکت های خدماتی
مروری بر مفهوم اثربخشی سازمانی در تحقیقات سازمان و مدیریت
ارایه چارچوبی پیشنهادی از گزارش دهی پایدار در زنجیره تامین یک سازمان
بررسی رابطه آمیخته بازاریابی خدمات بر وفاداری مشتریان با نقش می آنجی رضایتمندی آنان
نقش بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی در برندسازی کالاهای لوکس و رفتار مشتریان خودرو های لوکس
بررسی مروری رابطه بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان بانک
بررسی اثر پیگمالیون بر انگیزه پیشرفت و توانمند سازی کارکنان با میانجی گری تیپ های شخصیتی مطالعه موردی: شعب بانک انصار استان سمنان
بررسی سرمایه ی فکری در ادارات برق نواحی غرب شرکت توزیع برق استان اصفهان ورتبه بندی با استفاده از الگوی تلفیقی تاپسیس و تحلیل عاملی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات، آموزش و سفارشی سازی یک نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان داخلی برموفقیت پروژه
تحلیل عوامل موثر بر ایمنی فرآیندهای انتقال گاز با رویکردDEMATELدر شرکت گاز استان اصفهان
تحلیل عوامل موثر بر ایمنی فرآیندهای انتقال گاز با رویکرد DEMATEL و FMEA درشرکت گاز استان اصفهان
تحلیل عوامل موثر برایمنی فرآیندهای انتقال گاز با رویکرد FMEA درشرکت گازاستان اصفهان
مطالعه مروری پارادایم مدیریت کوانتوم در سازمانهای خدماتی و تولیدی
بررسی تاثیر به کارگیری مولفه های مدیریت کوانتوم بر توسعه سازمانی مطالعه موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان
ارزیابی کارایی مدارس در کلاس های دهم در شهر گچساران با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها
مدل برنامه ریزی تولید آرمانی فازی برای یک کارخانه فولاد آلیاژی مطالعه موردی
تبیین مفهوم خلاقیت و هوش هیجانی: یک مطالعه مروری
مروری بر تاثیر کیفیت ادراک شده بر وفاداری به برند
مروری بر مفهوم تصویر برند و ابعاد تشکیل دهنده آن
کاربرد ابزارهای بازاریابی عصبی در حوزه خدمات بازاریابی
چارچوبی جهت شناسایی ابعاد و شاخصهای موثر بر خدمات بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: بانک سپه
مروری بر تصویر فروشگاه با تمرکز بر شناسایی ابعاد تشکیل دهنده آن
مروری بر رابطه و تاثیر تصویر فروشگاه بر وفاداری مشتریان
مروری بر مدلهای وفاداری مشتری در شرکتهای تولیدی و خدماتی
بررسی تاثیر قیمت بر وفاداری مشتری با نقش میانجی برند مورد مطالعه شرکت تولیدی خمیر و کاغذ اترک
وفاداری مشتریان به برند محصولات های-تک
ارزیابی شرکت های تامین کننده با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان
تجزیه و تحلیل مدیریت تجارب سازمانی منابع انسانی متخصص وپایداری آنان در سازمان
ارزیابی عملکرد سیستم اطلاعات مکانی سازمان بر اساس کارت امتیازی متوازن وتحلیل شبکه ای مطالعه موردی آب منطقه ای استان فارس
بررسی تاثیر سرمایه روانشناختی بر تعادل کار و زندگی کارکنان سازمان تامین اجتماعی اصفهان
بررسی تاثیر سرمایه روانشناختی بر تعادل کار و زندگی کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی کارکنان سازمان تامین اجتماعی اصفهان
گسترش عملکرد کیفی برای شناسایی نیازهای مشتریان درسازمانهای دولتی
مدل ریاضی مکان یابی هاب برای شبکه توزیع یک کارخانه تولیدی توسط شرکت خدماتی حمل ونقل کالابران با هدف کاهش هزینه های حمل ونقل
ارزیابی هاب های یک شرکت خدماتی حمل ونقل با استفاده از تحلیل پوششی داده ها در حضورخروجی های نامطلوب
مروری بر ادبیات تحقیق آگاهی با تداعی ذهنی مشتریان مشتریان و تاثیر ارزش ویژه برند دراین متغیر در سازمان های خدماتی
بررسی تاثیر تبلیغات بر خلق ویژه ارزش برند در سازمان های خدماتی
توسعه یک مدل ریاضی تخصیص و مسیریابی وسایل نقلیه امدادرسانی به مراکز بحران
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین در حوزه خدمات با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی در واحد صنفی-خدماتی آسا
شناسایی و دسته بندی ریسک های خدمات در شرکت خدماتی
مروری بر نقش نوآوری و کارآفرینی در خدمات
نقش عوامل داخلی تاثیر گذار بر پذیرش مدل کارت امتیازی متوازن مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو
بررسی هوش تجاری و لزوم کاربردی کردن آن در سازمان ها
ارایه چارچوب مفهومی جهت ارزیابی سیستم های اطلاعاتی در سازمان های خدماتی مطالعه موردی بورس اوراق بهادار تهران
بررسی نقش مدیریت جهادی در به کارگیری سرمایه های اجتماعی و تاثیر آن بر تحریم
بررسی رابطه میان معماری منابع انسانی و نحوه عملکرد سازمانی کارکنان
بررسی رابطه میان هوش اجرایی مدیران و نحوه عملکرد کارکنان در بانک های خصوصی اصفهان
مروری بر نقش سرمایه انسانی در سازمان ها
بررسی تاثیر خصوصی سازی بر عملکرد مالی و رشد و یادگیری کارکنان مطالعه موردی: نیروگاه شهید منتظری اصفهان
بررسی تاثیر خصوصی سازی بر بهبود بهره وری نیروگاه شهید منتظری اصفهان
بکارگیری تحلیل پوششی داده ها( DEA ) در طراحی برای شش سیگما ( DFSS ) به منظور ارزیابی شرکت های دانش بنیان
ارزیابی شرکتهای دانش بنیان و رتبه بندی شرکت های کارا با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ( DEA) و ماتریس کارایی متقاطع CEM
بررسی رابطه بین استقلال حسابرس و کیفیت حسابرسی
بررسی عوامل موثر بر ایجاد دلبستگی شغلی در کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان
رتبه بندی عوامل موثر بر ایجاد دلبستگی شغلی در کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان
تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی مورد مطالعه: شعب بانک صادرات اصفهان
بررسی تاثیر تعهد سازمانی بر یادگیری سازمانی مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش اصفهان
بررسی میزان تاثیر ارگونومی بر بهره وری کارکنان مطالعه موردی: گروه صنعتی انتخاب
بررسی نقش سرمایه روانشناختی بر توانمندسازی کارکنان شرکت شاتل تهران
بررسی نقش رهبری تحول آفرین، مبادله ای و عدم مداخله گر بر تعهد سازمانی کارکنان شرکت سایپا کاشان
شناسایی مولفه های سبک کار ایرانی اسلامی با استفاده از روش تحقیق کیفی
برندسازی و بازاریابی برخط در خدمات
شناسایی و ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر انتقال فناوری با استفاده از روش AHP فازی بررسی موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان
تعیین نقش اعتماد سازمانی در بهره وری کارکنان آموزش و پرورش مشگین شهر
تعیین نقش اعتماد سازمانی در توسعه شغلی در بین کارکنان آموزش و پرورش مشگین شهر
تعیین نقش اعتماد سازمانی در رویکردهای توسعه شغلی کارکنان آموزش و پرورش مشگین شهر
مروری بر ادبیات جامعه برند و تاثیر آن در فرایند توسعه محصول جدید با بکارگیری تکنیک تاناکا
بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت بر توانمندسازی روانشناختی معلمان مقطع ابتدایی
بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت بر توانمند سازی روانشناختی و بهره وری معلمان مقطع ابتدایی
بررسی کیفیت خدمات در سازمان های خدماتی با استفاده از مدل سروکوال
چالش های بهره وری نیروی انسانی در سازمان های دولتی
بررسی گونه های مختلف فرهنگ سازمانی
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در هتل های شهر اصفهان
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کیفیت خدمات در هتل های شهر اصفهان
ارزیابی پروژه های صنعتی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: پروژه ی احداث کارخانه کاشی
ارزیابی پروژه های صنعتی با رویکرد ارزش پولی مورد انتظارمطالعه موردی: پروژه ی احداث کارخانه کاشی
بررسی و ارایه الگوی مفهومی تاثیر نوآوری استراتژیک بر عملکرد محصول جدید با توجه به نقش دوسوتوانی سازمانی
بررسی و تجزیه و تحلیل تاثیر نوآوری استراتژیک بر عملکرد محصول جدید
مطالعه ای بر عوامل موثر بر سودمندی ادراک شده از خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی
مطالعه موردی بررسی تاثیررهبری کاریزماتیک برتعهدپیروان
بررسی تاثیررهبری کاریزماتیک برتعهدپیروان
بررسی تاثیر سبک رهبری تحول آفرین بر توانمند سازی روانشناختی کارکنان با میانجگری هوش هیجانی در دانشگاه آزاد نجف آباد
مقایسه مشعوفیت مشتری با رضایت مشتری و اهمیت آن در مدیریت صنایع خدماتی
بررسی تاثیر ارزش های فردی مدل شوارتز بر کارآفرینی مطالعه موردی: بانک صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پروژه هایERPبر اساس ظرفیت جذب ؛ مطالعه موردی در شرکت ایران خودرو
شناسایی و رتبه بندی عوامل ظرفیت جذب موثر بر موفقیت ERP بر اساس تکنیک دیمتل فازی؛ یک مطالعه موردی در شرکت ایران خودرو
شناسایی عوامل موثر بر رضایتمندی مشترکین خانگی از منظر کارکنان شرکت توزیع برق ارومیه با استفاده از تحلیل عاملی و مطالعه شکاف میان نظرات کارشناسان و مدیران با تکنیک FAHPوRMSE
بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر کیفیت خدمات در کسب وکارهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک
مروری بر ادبیات بررسی رابطه رهبری تحول آفرین بر عملکرد تیم های کاری
روندهای جمعیتی موثر بر کسب مزیت رقابتی در سازمان های خدماتی مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیرهای
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان
تاثیرات استراتژی بازاریابی سبز بر آگاهی از برند مورد مطالعه : شرکت های صادر کننده مواد غذایی
تاثیرات استراتژی بازاریابی سبز برکیفیت ادراک شده از برند مورد مطالعه : شرکت های صادر کننده مواد غذایی
تاثیرات استراتژی بازاریابی سبز بر وفاداری به برند مورد مطالعه : شرکت های صادر کننده مواد غذایی
مطالعه مروری هوش سازمانی در سازمان های خدماتی
بررسی مروری مدلهای چابکی سازمانی در سازمانهای خدماتی
بررسی تاثیر پاداش بر رضایت شغلی کارکنان مورد مطالعه : کارکنان شهرداری اصفهان
تبیین مفهوم رضایت شغلی و عملکرد شغلی: یک مطالعه مروری
نقش ارزش طول عمر مشتری در ارایه خدمات ویژه به مشتریان
بررسی رابطه سرمایه انسانی با عملکرد سازمانی و قابلیت های نوآورانه خدماتی و فرآیندی درشعب بانک ملی اصفهان
رویکردهای توانمندسازی کارکنان از سوی مدیران در شرکت های خدماتی شهرداری
بررسی نقش دوسوتوانی نوآوری بر دستیابی به مزیت رقابتی در شرکت های دانش بنیان خدماتی مورد مطالعه: شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
بررسی ارتباط کارآفرینی استراتژیک و مزیت رقابتی شرکت های دانش بنیان خدماتی مورد مطالعه:شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت تفکر راهبردی از دیدگاه مدیران
بررسی رابطه بین ارزش های اخلاقی با بهبود بهره وری سازمان با نقش میانجی معنویت محیط کار
مدل سازی ریاضی مکانیابی تسهیلات درشبکه زنجیره تامین حلقه بسته