آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 47تعداد صفحات کتابچه مقالات: 633
تعداد نمایش مقالات: 19226
دومین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی صنایع
دومین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی صنایع در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۹ توسط ، برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی صنایع مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی صنایع
Establish a comprehensive analytical model to accurately analyze the role and international status of WP China in the global WP development process
Comparison of e-commerce on selling online products with direct supply products
The role of mandatory IFRS approval in the quality of income for investment in organizations
The impact of accounting services and the use of a wide range of proxies for accounting quality in organizations
Ability for the government to set international trade tariffs to influence foreign trade
Customer needs and providing related product information to customers and its impact on satisfaction
The Impact of Business Process Management on Risk Management on Strategic Decisions of Organizational Managers
Emissions trading and firm innovation: Evidence from a natural experiment in China
A multilevel longitudinal analysis the complex relationship between environmental and financial performance
Bibliometric overview since its foundation: Industrial marketing management
based perspective of technology transfer foundations of knowledge sharing in open innovation partnerships
Personal branding refers to the creation and management Social dynamics and stakeholder relationships in personal branding
Blockchain architecture: A design that helps CPA firms leverage the technology
percentage of debt held by banks using a comprehensive Shareholder investment horizons and bank debt financing
Interfaces with Other Disciplines Combining guaranteed and spot markets in display advertising: Selling guaranteed page views with stochastic demand
to build a trusted online secondhand platform: Integrating community and e-commerce Based on the perspective of social capital
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت دفتر مدیریت پروژه فن آوری اطلاعات در بستر ابر
شناسایی عوامل موفقیت مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات مطالعه موردی- پروژه کارت هوشمند سوخت
The methodological approaches to carry out expenditure-based distribution centers in logistics service And e-commerce
An operation synchronization model for distribution center in E-commerce logistics service
Brands and lack of customer interaction in consumer relationships with luxury brands on social networks
تاثیر حمل و نقل جاده ای بر صنعت گردشگری و رابطه میان آن ها
Presenting a model based on artificial neural network and using deep learning to analyze Persian texts and writings in Iranian online sales websites
ارزیابی مدیریت ریسک وسنجش تأثیر آن بر رضایت مشتریان در خودروسازی
هوشمندی رقابتی و هوشمندی استراتژیک و تصمیمات استراتژیک و تفکراستراتژیک( مورد مطالعه: برند چرم مشهد)
طراحی مدل تعامل رفتارهای رهبری تحولی بر تصمیم استراتژیک و جذب سیستم های سازمانی
بررسی ترویج ارائه دهندگان پرداخت شخص ثالث و رمزنگاری معامله گران در آینده ی PSD2 و AMLD4
تاثیر دارایی های منجمد بانک ها بر اتخاذ سیاست های سرمایه در گردش
بانکداری باز، حرکتی به سمت اصلاح ساختار مدل کسب و کار بانک ها
Investigating the impacts of brand equity on customer satisfaction, brand popularity, and brand performance for portable gadgets
How to identify important factors affecting customer’s perceived service quality using fuzzy set quality comparative analysis
فقر و تاثیر مدیریت در کنترل فقر و تبعات ناشی از آن
مطالعه ی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانکداری شرکتی به منظور طراحی برنامه های وفادارسازی
بررسی پیامدهای اقتصاد سیاه در توسعه کشور
بررسی تاثیر ارزش های شخصی و اجتماعی بر رفتار مصرف در مشتریان برندهای لوکس لوازم آرایشی
توسعه زیرساخت ها ی تجارت خارجی؛ لازمه رونق صادرات غیر نفتی
Debt capacity and financial flexibility for organic growth and impact on inorganic capital
سنجش بلوغ اجرای مدیریت بهره وری در سازمانهای ایرانی
Evaluation of Green Supply Chain Management Using Advanced VIKOR (Case Study: Avijeh Company, Zanjan)
بهینه سازی توالی عملیات تولید در مساله جریان کارگاهی انعطاف پذیر بر مبنای کمینه کردن کل زمان های تکمیل محصولات توسط تکنیک شبیه سازی (مطالعه موردی: خطوط بسته بندی مایعات شوینده شرکت پاک نام)
H2 and suggest knowledge acquisition for individual job tasks and its impact on the job tasks of the organization
HRM and radical innovation: A dual approach with exploration as a mediator
Investigating the diversity in income level and education level of household sector innovation according to geographical area
Regulate the strategic management policies of the government, for the optimal use of land and reduce the cost of agricultural land in the production of agricultural products
Relationship between trust, boss job satisfaction to the performance and effectiveness of the organization's employees
Risk management and complexity of business risk operational events in the bank
Risk management and related financial decisions andE-commerce logistics distribution mode in big-data context