دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد برند ورزش رضوی، آبان ماه 98

دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد برند ورزش رضوی

National Brand Conference in Sport

پوستر دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد برند ورزش رضوی

دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد برند ورزش رضوی در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۸ توسط دانشگاه فردوسی مشهد و تحت حمایت سیویلیکا در شهر مشهد برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


دومین همایش ملی برند در ورزش از محصولات اصلی “دبیرخانه برند در ورزش” می باشد. این همایش با ماموریت توسعه تحقیقات علمی در حوزه صنعت ورزش تدوین شده است و در تلاش است تا با انجام رسالت خود گام ارزشمندی در گسترش تفکر برندینگ در بین صاحبان کسب و کارهای ورزشی بردارد. لازم به ذکر است که دومین همایش ملی برند در ورزش با حمایت موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به عنوان حامی اصلی همایش برگزار می گردد؛ از این رو این همایش با رویکرد هویت ورزش رضوی تدوین شده است؛ شایان توجه است، از آنجا که دبیرخانه دائمی برند در ورزش در راستای ماموریت خود به سازمانها، نهادها و کسب و کارهای ورزشی در راستای توسعه برندینگ خود ارائه خدمت می نماید؛ از این رو، در این همایش به دنبال تعریف، ساخت و معرفی “برند ورزش رضوی” می باشد. امید است این اقدام همایش بتواند جایگاه ارزنده موسسه تربیت بدنی آستان قدس را در فرهنگ سازی ورزش بر مبنای آموزه های رضوی به جامعه ورزش کشور و بین الملل استحکام بخشد.

 

اهداف دومین همایش ملی برند در ورزش:

  • توسعه تحقیق و پژوهش در حوزه برند در ورزش
  • توسعه تفکر برندینگ در بین مدیران سازمانها، نهادها، باشگاهها و فعالان حوزه ورزش
  • معرفی برند ورزش رضوی
  • معرفی رویکردهای جدید پژوهشی در حوزه برند در ورزش
  • ایجاد یک فضای موثر برای ارتباطات علمی و شبکه سازی پژوهشگران بازاریابی و برندینگ
  • ایجاد فرصت برای شرکتها و فعالان حوزه ورزش که تفکر برندینگ در آنها حاکم می باشد
  • فرصتی برای حضور حامیان عرصه ورزش جهت ارتقاء تصویر برند
  • محورهای کلی همایش:

  • مفاهیم نوین برند (وجه، هویت، ارزش، معماری، ارزش گذاری و …)
  • برند و علوم (جامعه شناسی، روانشناسی، اخلاق، اقتصاد،مدیریت و توریسم و …)
  • برند سازمانی ( اماکن، رویداد، باشگاه، فدراسیون، شرکتها و حامیان مالی)
  • برند، ارتباطات و رسانه ( اینترنت، روابط عمومی، تبلیغات و …)
  • برند و کارآفرینی ( کسب و کار، خلاقیت، توآوری و …)
  • برند شخصی
  • محورهای برند ورزش رضوی:

  • جایگاه و نقش برندسازی ورزش رضوی در توسعه شهری
  • اخلاق رضوی و ورزش جوانان
  • ورزش رضوی و برند شخصی (خیرین، خادمیاران، سفیران ورزش رضوی)
  • برند ورزش رضوی و تعلیم و تربیت
  • برندسازی و توسعه ظرفیت های وقف و نذر در ورزش
  • هنر و معماری شاخص رضوی در اماکن ورزشی
  • برند رضوی و اخلاق ورزشی