آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 63تعداد صفحات کتابچه مقالات: 87
تعداد نمایش مقالات: 33916
همایش ملی برند در ورزش
همایش ملی برند در ورزش در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۴ توسط دانشگاه فردوسی مشهد، در شهر مشهد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش ملی برند در ورزش مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش ملی برند در ورزش
ارائه مدل مفهومی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند های ورزشی
ارایه ی مدل مفهومی به منظور غلبه بر چالش های شرکت های ورزشی در ورود به عرصه ی مدیریت برند (مطالعه موردی شرکت ورزشی مجید)
ارتباط ارزش ویژه برند با شخصیت برند مصرف کنندگان لباس های ورزشی شهر تهران
ارتباط اعتماد برند با وفاداری مصرف کنندگان به برند محصولات ورزشی در شهر اصفهان
ارتباط بین عشق به برند و وفاداری به برند در بین بازیکنان باشگاه های فوتبال
ارتباط بین ویژگی های برند ورزشی با وفاداری در محصول ورزشی
استفاده از برندهای محصولات غذایی به عنوان برند ورزشی در سطح بین المللی
اولویت بندی عوامل وفاداری ورزشکاران حرفه ای نسبت به برندهای ورزشی
بررسی اثر استفاده از رسانه های مجازی اجتماعی بر آگاهی از برند و قصد خرید مشتریان (مطالعه موردی: رسانه های مجازی اجتماعی فروشنده تجهیزات و پوشاک ورزشی)
بررسی تاثیر برند و تبلیغات در جذب حامیان مالی در ورزش استان مرکزی
بررسی تاثیر برند ورزشی بر وفاداری مشتریان محصولات ورزشی
بررسی تاثیر تصویر نام تجاری بر تمایل مشتریان به پرداخت اضافه بهاء (مطالعه موردی: شرکت های ایرانی تولید کننده پوشاک ورزشی)
بررسی تاثیر حمایت اجتماعی در رتبه بندی برندینگ ورزشی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی AHP مورد مطالعه: باشگاه های پرطرفدار لیگ حرفه ای فوتبال ایران
بررسی تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند محصولات ورزشی آدیداس با استفاده از مدل آکر
بررسی تاثیر کارآفرینی استراتژیک در ایجاد مزیت رقابتی برند تولیدات ورزشی
بررسی رابطه ابعاد شخصیت برند و ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی با رویکرد حداقل مربعات جزئی
بررسی رابطه انسجام برند با هویت ورزشی از دیدگاه تماشاگران لیگ برتر فوتبال (مطالعه موردی تماشاگران تیم های فولاد مبارکه سپاهان وذوب آهن اصفهان)
بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی مصرف کنندگان خدمات ورزشی با شخصیت برند و وفاداری برند (مطالعه موردی سرزمین موجهای آبی مشهد)
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند لوازم کوهنوردی از دیدگاه کوهنوردان شهرستان همدان
بررسی معماری برند لیگ ها و تیم های ورزشی مطالعه موردی لیگ برتر فوتبال
بررسی مقایسه ای دیدگاه فروشندگان و مشتریان در خصوص مشکلات برندهای محصولات ورزشی ایران در رقابت با برندهای معروف جهانی
بررسی نقش تعدیل گر وفاداری به برند بر رابطه بین عشق به برند و هواداری برند (مطالعه موری: باشگاه تراکتور سازی تبریز)
بررسی و تحلیل وضعیت وفاداری جودوکاران به برندهای جودوگی (لباس جودو) در باشگاه های جودوی استان کرمانشاه
بررسی وضعیت ارزش ویژه برند مکان ورزشی و نقش آن بر برداشت های ذهنی تماشاچیان (مطالعه موردی: گود زینل خان اسفراین)
پیش بینی رفتار آتی مشتریان پارک های آبی بر اساس هویت اجتماعی برند
تاثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان محصولات ورزشی آدیداس
تاثیر بازاریابی اخلاقی بر ابعاد شخصیت و ایجاد ارزش ویژه برندهای ورزشی
تاثیر برندسازی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان اداره کل ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی
تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان باشگاه های بدن سازی
تاثیر تداعی برند بر ترجیح برند کالاهای ورزشی داخلی و خارجی
تاثیر شخصیت برندهای ورزشی بر دلبستگی مشتریان
تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر آگاهی از برند/تداعی ذهنی از برند ورزشی
تحلیل اثر تعدیلی فشار همسالان در ارتباط انگیزه های مصرف اجتماعی و نگرش به برند های لوکس ورزشی نزد نوجوانان ورزشکار
تحلیل بصری آرم باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
تحلیل رابطه بین تعاملات ورزشی و برند گرایی و آگاهی از برند ورزشی
تحلیل سوات برند باشگاه فولاد خوزستان با تاکید بر تداعیات برند
تحلیل کیفی نشان تجاری برندهای ورزشی
تعیین برند برتر مایوی شناگران رقابتی (مردان) با استفاده از راهبرد تحلیل سلسله (AHP) مراتبی
توان پیش بینی تئوری های ارزش مصرف سبز بر رفتار انتخابی مصرف کنندگان برندهای ورزشی خارجی
جایگاه اخلاقی استفاده از ورزشکاران صحه گذار به عنوان برند انسانی در بازاریابی ورزشی از دیدگاه دانشجویان ورزشکار زن و مرد
رابطه بین شخصیت برند آدیداس و وفاداری مشتریان محصولات ورزشی
رابطه شخصیت برند باشگاه، اعتماد و وفاداری به برند هواداران پرسپولیس
رابطه مارک تجاری و بهره وری سازمانی در استخرهای سرپوشیده استان آذربایجان غربی
رابطه وجهه و هویت تیم با عشق و وفاداری به برند هواداران باشگاه استقلال
رابطه ی بین رضایت خریدار و وفاداری به برندهای ورزشی در شهر تهران
رتبه بندی محبوب ترین برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی موجود در بازار کشور
شناسایی و رتبه بندی مولفه های موثر بر تداعی برند هواداران لیگ برتر والیبال کشور (مطالعه موردی: تیم والیبال میزان خراسان)
طراحی مدل اثرات عناصر منتخب بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی با استفاده از تحلیل معادلات ساختاری
طراحی مدل تمایل به خرید پوشاک ورزشی ایرانی
طراحی مدل معادلات ساختاری نقش تاکتیک های بازاریابی ارتباطی در عشق به برند هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتسال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فرهنگی ورزشی فوتسال فرش آرا)
عوامل موثر بر حمایت مالی شرکت های خصوصی از برند باشگاه های ورزشی شهر مشهد
عوامل موثر بر وفاداری به برند کفش ورزشی در میان دانشجویان پسر تربیت بدنی
مقایسه رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برندهای خارجی در مقابل برندهای داخلی پوشاک ورزشی
مقایسه عوامل موثر بر وفاداری دو گروه بازیکنان فوتبال وفادار به یک و چند نام تجاری پوشاک ورزشی در لیگ برتر ایران
مقایسه قدرت اجتماعی برندهای ورزشی داخلی و خارجی از دیدگاه دانشجویان ورزشکار
مقایسه هویت برندهای ورزشی از دیدگاه دانشجویان دختر و پسر ورزشکار منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی
مقایسه ویژگی های نام های تجاری داخلی و خارجی پوشاک ورزشی از دیدگاه بازیکنان وفادار به نام تجاری در لیگ برتر فوتبال ایران
نقش ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتری به برند وسایل ورزشی
نقش بازاریابی ارتباطی بر اعتماد به برند در باشگاه های لیگ برتر فوتسال کشور (مطالعه موردی : باشگاه فرش آرا مشهد)
نقش تبلیغات محیطی در رویدادهای ورزشی بر برجسته سازی برند شرکتهای تجاری
نقش هویت برند مسابقات ورزشی بین دانشگاهی بر تبلیغ توصیه ای شهر میزبان (مطالعه موردی: مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه های منطقه 3 ورزش کشور)
تاثیر هویت برند بر میزان وفاداری به برند
تبیین نقش آمیخته بازاریابی ورزشی در ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: سازمان لیگ فوتبال ایران)