آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 22تعداد صفحات کتابچه مقالات: 290
تعداد نمایش مقالات: 1985
سومین کنفرانس بین المللی مسائل مهم کسب و کار در رهبری، مدیریت و بازاریابی
سومین کنفرانس بین المللی مسائل مهم کسب و کار در رهبری، مدیریت و بازاریابی در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۴ توسط ،همایش آروین البرز در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مسائل مهم کسب و کار در رهبری، مدیریت و بازاریابی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس بین المللی مسائل مهم کسب و کار در رهبری، مدیریت و بازاریابی
بررسی ابعاد تاب آوری سازمان های خصوصی در شرایط اقتصادی دشوار در ایران
ارزیابی تاثیر فرهنگ سازمانی نوآور بر نوآوری در مدل کسب وکار در بازارهای نوظهور
منش و رهبری سازمانی: پلی میان اخلاق، اعتماد و توسعه پایدار
نقش شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال در ایجاد وفاداری به برند باشگاه های ورزشی
بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر وفاداری مشتری با نقش تعدیل کننده تجربه مشتری
مدل سازی نقش نوآوری مدل کسب وکار در ایجاد مزیت رقابتی پایدار در صنایع صادرات محور
تاثیر مدیریت منابع انسانی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی
مدیریت استراتژیک نوآورانه و تاب آوری استارتاپ ها در مواجهه با عدم قطعیت اقتصادی
آینده صنعت ماساژ در ایران: سناریوسازی با رویکرد آینده پژوهی کسب وکار
مدیریت تکنولوژی پایدار
Designing a Business Model in Construction and Sales Engineering Companies Based on Porter's Five Competitive Forces and Value Chain Models
نقش برندسازی در تقویت اعتماد و وفاداری مشتریان بانک های خصوصی ایران
نقش نظریه تصمیم گیری مقاوم در مهندسی سیستم های آینده نگر
بررسی کنشگری برندها در مواجهه با بحران های ژئوپلیتیکی با استفاده از چارچوب ADO
مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی سازمانی
تحول دیجیتال به عنوان محرکی برای نوآوری در مدل های کسب وکار
چارچوب دو محوری EPOHA و RESPOND برای تقویت جایگاه استراتژیک منابع انسانی و مدیریت اثربخش رفتارهای سازمانی سمی
بررسی تاثیر ترومای سازمانی بر تغییرات سازمانی شهرداریهای غرب استان مازندران
تحلیل فلسفی و کاربردی عمل گرایی: از حس و ادراک تا هدف گذاری در محیط کار
طراحی مدل استراتژی بقا در کسب و کارهای نوپا
مروری بر نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایجاد وفاداری و افزایش ارزش برند باشگاه های بدنسازی
مدیریت استراتژیک کسب وکار در ایران