آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 17تعداد صفحات کتابچه مقالات: 277
تعداد نمایش مقالات: 1275
اولین کنفرانس بین المللی مسائل مهم کسب و کار در رهبری، مدیریت و بازاریابی
اولین کنفرانس بین المللی مسائل مهم کسب و کار در رهبری، مدیریت و بازاریابی در تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۳ توسط ،همایش آروین البرز در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مسائل مهم کسب و کار در رهبری، مدیریت و بازاریابی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس بین المللی مسائل مهم کسب و کار در رهبری، مدیریت و بازاریابی
استفاده از یادگیری عمیق در پیش بینی موفقیت ایده های کار آفرینی
بررسی تاثیر سبک های رهبری مدیران بر عملکرد معلمان در مدارس ابتدایی
تاثیر گرایش بازاریابی سبز استراتژیک و ابعاد آن بر استراتژی فروش (مورد مطالعه: شرکت سن ایچ)
اصالت برند انسانی افراد مشهور یک پیش بینی کننده در عشق به برند
بررسی نقش منحصربفرد بودن و تجربه برند در ارتباط بین بازاریابی رسانه اجتماعی با ارزش ویژه برند در بین مشتریان محصولات نوین چرم
بررسی نقش شهرت شرکت و ارزش ویژه برند بر مسئولیت اجتماعی شرکت در بین مشتریان محصولات کاله
Study And Necessity Of Using Intelligent Transportation Systems (Its) And Their Impact On Transportation Management In Tehran
مدل سازی فرآیند پیش بینی فروش محصولات تند مصرف
استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای بهبود جایگاه رقابتی در بازارهای جهانی: تحلیل روش ها و ابزارهای نوین
بررسی تاثیر داده کاوی و تحلیل داده ها بر بازدهی کمپین های بازاریابی دیجیتالی: ابزارها، روش ها و مطالعات موردی
طراحی و توسعه سیستم های هوشمند برنامه ریزی و کنترل تولید در عصر صنعت ۴.۰: روش شناسی و مطالعه موردی
ابزارهای تولید ناب اعمال شده بر جریان مواد و تاثیر آنها بر پایداری اقتصادی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استفاده از برنامه های کاربردی بانکداری تلفن همراه با استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره
بررسی تاثیر اخلاق اداری بر تعارض سازمانی
بررسی نقش زنان در مدیریت شهری و پست های سازمانی
کاربرد هوش مصنوعی در برنامه ریزی و مدیریت شهری هوشمند
مدیریت کارآفرینی و چالش های پیش رو در قرن ۲۱