آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 32تعداد صفحات کتابچه مقالات: 438
تعداد نمایش مقالات: 1017
دومین کنفرانس بین المللی مسائل مهم کسب و کار در رهبری، مدیریت و بازاریابی
دومین کنفرانس بین المللی مسائل مهم کسب و کار در رهبری، مدیریت و بازاریابی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ توسط ،همایش آروین البرز در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مسائل مهم کسب و کار در رهبری، مدیریت و بازاریابی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی مسائل مهم کسب و کار در رهبری، مدیریت و بازاریابی
طراحی الگویی برای تحول دیجیتال تجربه مشتری در اخذ خدمات بیمه ای
ارزیابی بهبود بازاریابی با استفاده از روش پدرخوانده در فروش محصولات کشاورزی(طیور)
تاثیر هوش دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ در صنعت بازاریابی محصولات دامی (طیور)
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازار از طریق قابلیت های بازاریابی پویا و نوآوری (مورد مطالعه: شرکت چوپان)
تاثیر هوشمندی تجاری و نوآوری سازمانی بر عملکرد تجاری از طریق کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت پارمیدا)
نقش امنیت اطلاعات در اثربخشی سیستم های اطلاعاتی سازمان ها
تاثیر تصویرذهنی سازمانی و بازاریابی رابطه مند بر اعتماد و قصد خرید مصرف کننده و نقش تعدیل کننده تبلیغات شفاهی در بانک پارسیان
ارزیابی تاثیر رویکردهای مدیریت دانش در توسعه قابلیت های رقابتی و عملکرد مالی سازمان های تولیدی در دوران بحران اقتصادی
بررسی تاثیر تبلیغات و بازاریابی بر اعتماد مشتری به صنعت بیمه با تکنیک AHP
چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در کسب وکارهای کوچک
واکاوی دوره های تاریخی و مدل تطبیقی رشد و توسعه دوران نوین
چالش ها و فرصت های مدیریت گردشگری در عصر پساکرونا در ایران
تحلیل رفتار مشتریان با استفاده از مدل های RFM ، LRFM و RFMR و شبکه عصبی خودرمزنگار: مطالعه موردی صنعت سرامیک
نقش هوش مصنوعی در تحول بازاریابی و تجارت دیجیتال: فرصتها، چالش ها و چشم اندازهای آینده
کاربرد هوش مصنوعی در کسب و کارها
نقش بازاریابی محتوایی در وفاداری به برندهای رسانه ای
شناسایی عوامل موثر و پیامدهای تاب آور سازی منابع انسانی در بانک کشاورزی
هوش مصنوعی همسو یا مخالف با مدیریت منابع انسانی: ارائه سناریو با استفاده از روش عدم قطعیت بحرانی (مطالعه موردی: سازمان های دولتی استان خوزستان)
بررسی تاثیر مدیریت پرتفوی پروژه ها (PPM) بر فرهنگ سازمانی در کسب وکارهای خرده فروشی
صنعت پرداخت آنلاین و تاثیر آن بر مدل های کسب وکاری
نقش اینترنت در افزایش فروش کسب و کارهای کوچک
بررسی تاثیر رفتار اخلاقی مدیران بر تولید به موقع با نقش میانجی وفاداری کارکنان (مطالعه موردی شرکت صنایع فلزی هشتمین نور)
بررسی نظام مند نقش شایستگی های فردی در فرآیند شناسایی، ارزیابی و توسعه فرصت های کارآفرینانه
استراتژی های نوآوری باز در کارآفرینی و نقش همکاری های بین المللی در ارتقاء کسب وکارهای نوپا
طراحی مدل ارتقای عملکرد منابع انسانی در بخش دولتی
عارضه یابی مرحله پیاده سازی استراتژی با استفاده از مدل شش وجهی ویزبورد و تحلیل سلسله مراتبی :(AHP) مطالعه موردی یک شرکت تولیدی
بررسی تاثیرات اجتماعی برند در رسانه های اجتماعی بر اعتماد به برند با میانجی گری وفاداری به برند
چالش ها و فرصت های جذب سرمایه در مراحل مختلف رشد کسب وکار
تاثیر هوش مصنوعی مولد بر هزینه یابی بازاریابی و تصمیم گیری های حسابداری مدیریت: گذار به روایت گری هوشمند در عصر دیجیتال
نقش هوش مصنوعی در تحول تجربه مشتری در بازاریابی دیجیتال: مروری بر تحقیقات ۲۰۲۰-۲۰۲۵
مروری بر حاکمیت شرکتی(راهبری شرکتی)، و اصول آن
Empowering Youth Through Digital Entrepreneurship In Martial Arts Organizations, The Role Of Artificial Intelligence, Social Capital, And Cultural Values