آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 33تعداد صفحات کتابچه مقالات: 462
تعداد نمایش مقالات: 28488
کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی
کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ توسط ،شركت همايش آروين البرز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی
تاثیر چرخه عمر بر محافظه کاری با تاکید بر توانایی مدیریت
بررسی تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهره روی کارکنان
طراحی مدل تاثیر استراتژی های بازاریابی بین الملل بر عملکرد صادراتی شرکت های صنعتی در شرایط تحریم(مورد مطالعه شرکتهای صنعتی استان کرمانشاه)
The relationship between transformational leadership and organizational commitment: mediating role of empowerment
توانایی های طراحی استراتژی برند بعنوان عامل موثر بر اثربخشی اجرای استراتژی برند
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی و هوشمندی رقابتی بر تفکر استراتژیک مدیران ارشد صنایع استان گیلان
بررسی تاثیر ریسک ادراک شده بر قصد مدیران بانکی بر برون سپاری فرآیندهای کسب و کار (موردمطالعه شعب بانک پاسارگاد استان لرستان و البرز)
بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و ترک خدمت پرستاران با نقش میانجی گر استرس شغلی و فرسودگی شغلی (مروری بر مقالات گذشته)
کارآفرینی بر ارزش شرکت از طریق تیم های نوآوری و عملکرد متقابل در ( SMES)
شناسایی عوامل پذیرش مدیریت منابع انسانی الکترونیک با رویکرد معادلات ساختاری
چگونه توانستم خلاقیت دانش آموزان کلاس پنجم را پرورش دهم
بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر بهره وری تیمی و رضایت مندی کاری کارکنان
بررسی تاثیر هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد شرکتهای PSP
توسعه و مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در صنعت نفت و گاز ایران
نوآوری سازمانی تابعی از دانش ذهنی منابع انسانی(تحلیلی بر یافته های یک مطالعه موردی)
بررسی تاثیر ارزش مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت کلاس درس به شیوه معکوس
سنجش یادگیری مفهوم بردار برایند پایه هشتم با رویکرد شبیه سازی
نقش مدیریتی خانواده و مسئولین در توسعه خلاقیت ریاضی کودکان
تجربه برگزاری آزمون عملکرد ریاضی پایه نهم، مبحث تشابه
درس کاوی آموزش جمع بردارها بر مبنای کاوشگری به روش 5E
تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین مشتریان
بررسی حوزه های اصلی تحول دیجیتال برای موفقیت کسب وکارها در اقتصاد دیجیتال
تاثیر استراتژیک بازارگرایی بر عملکرد بانک های ایران با درنظر گرفتن نقش میانجی ارزش آفرینی بانک ها (مورد مطالعه: بانک های ملی شهر رشت)
بررسی راه کارهای توسعه کسب وکارهای نوپا،کار آفرینانه و مشاغل خانگی در مناطق روستائی (نمونه موردی شهرستان ارومیه)
تقویت تصویر برند گروه صنعتی آرتا از طریق توجه به ویژگی های وبسایت
ارایه یک مدل بومی برای بررسی عوامل موثر بر وفاداری به خرده فروش و قصد خرید مجدد با رویکردی آمیخته
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر وفاداری مشتری
بررسی تاثیر تاخیر در خدمات بر عکس العمل عاطفی و رفتار مشتریان(مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک ملی شهر کرمانشاه)
بررسی ارتباط بین شهرت برند و مصرف غذاهای ارگانیک (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی مواد غذایی شهر کرمانشاه)
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی بر پاسخگویی به مشتری با در نظر گرفتن نقش ارزش برند (مطالعه موردی: مشتریان برندهای لوکس لوازم آرایشی – بهداشتی در شهر کرمانشاه)
تاثیر اطلاعات مالی نقدی و تعهدی بر واکنش سرمایه گذاران نسبت به قیمت سهام
The impact of price bubble and loss aversion of shareholders on non-fundamental value of companies listed on TSE