آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 33تعداد صفحات کتابچه مقالات: 322
تعداد نمایش مقالات: 20740
دومین همایش بین المللی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
دومین همایش بین المللی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و اقتصاد در تاریخ ۲۴ تیر ۱۳۹۵ توسط ،موسسه علمي كيان پژوهان در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و اقتصاد مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین همایش بین المللی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
بررسی تاثیردرگیری ذهنی با ورزش فوتبال بر تبلیغات دهان به دهان در مورد محصولات شرکت حمایت کننده
بهبود موفقیت بازاریابی : نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی
سنجش قابلیت های تکنولوژیک در صنعت اطلاعات و ارتباطات تحقیق موردی: شرکت ارتباطات و فناوران صنایع هامون
بررسی رابطه میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با جذب منابع بانکی در شعب بانک پاسارگاد منطقه شرق کشور
تاثیر فضای اخلاقی سازمان بر رضایت شغلی کارکنان شعب بانک ملت تهران
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر معوقات بانکی در شعب بانک ملی استان مازندران
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر افزایش عزت نفس دانش آموزان دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری
تاثیرات بکارگیری تکنیک های حسابداری مدیریت بر عملکرد شرکت ملی گاز ایران
نقش توانمند سازی سیستم های پشتیبان تصمیم DSS در یادگیری سازمانی
رابطه نوع معاملات با سودهای استراتژی معکوس
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، شخصیت برند بر رضایتمندی ووفاداری مشتری از برند مطالعه موردی: تلفن های همراه سامسونگ و اپل
بررسی رابطه بین ابعاد ساختار سازمانی و توانمندسازی روانشناختی کارکنان مورد مطالعه: شرکت لوله سازی اهواز
رابطه نوع معاملات با سود های استراتژی مومنتوم
مروری بر نظریه ها و مدل های جو سازمانی
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با رضایت شغلی دبیران دبیرستان های شهرستان نورآباد لرستان
بررسی تاثیر مثبت مدیریت سیستم های اطلاعاتیMIS و مدیریت شبکه های مخابراتی TMN بر کیفیت ارتباطات
رابطه شفافیت مسیر شغلی به واسطه تعهد مدیران با عملکرد سازمانی مورد مطالعه : فرمانداریهای استان مازندران
انتخاب مدل مناسب حسابداری منابع انسانی HRAدرشرکت نفت فلات قاره ایران
بررسی تاثیرهوش سازمانی بر کیفیت خدمات بانکی در بین کارکنان بانک رفاه شهرتهران
بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر نوآوری و عملکرد سازمانی درشهرداری تهران
منابع انسانی الکترونیک رمز موفقیت منابع انسانی هزاره سوم
بررسی تاثیر ابعاد مدیریت دانش و استراتژیهای رقابتی بر عملکرد سازمانی درشهرداری تهران
ماهیت و نقش مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی
الگوی ساختاری مولفه های مدیریت دانش با نوآوری سازمانی کارکنان شهرداری تهران
تحلیل تاثیرگذاری تبلیغات و بازاریابی الکترونیک بر جذب گردشگران سلامت درایران
ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیاز متوازن BSC جهت پیاده سازی استراتژی های سازمان در بانک کشاورزی شهر تهران
بررسی تاثیر مکانیزم های کنترل بر عملکرد فروش با در نظر گرفتن نقش میانجی گرانه انتقال دانش و تعدیل گری کنترل قیمتی بر بازده
بررسی تاثیر عناصر بازاریابی خدمات بر جذب مشتریان بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی
بررسی رابطه بین عدالت تعاملی کارکنان و رضایت مشتریان
ارایه الگوی مناسب برای استقرارنظام مدیریت دانش دردانشگاه های آزاد اسلامی زنجان
مطالعه تاثیرعوامل مرتبط با ویژگی های سازمانی بر استفاده کاربران از سیستم اطلاعاتی
توسعه اقتصادی با مشارکت فناوری اطلاعات در کارآفرینی
اجرای مدل تعالی سازمانی و کیفیت زندگی کاری کارکنان (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 6 شیراز)