آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 13تعداد صفحات کتابچه مقالات: 208
تعداد نمایش مقالات: 5825
کنفرانس بین المللی بازاریابی گردشگری سلامت
کنفرانس بین المللی بازاریابی گردشگری سلامت در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ توسط ،انجمن بازاریابی ایران در شهر مشهد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی بازاریابی گردشگری سلامت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در کنفرانس بین المللی بازاریابی گردشگری سلامت
اتخاذ روش بازاریابی واقعیت افزوده در گردشگری سلامت: فرصت ها و چالش ها
اهمیت ارتقا فناوری اطلاعات در بهبود وضعیت گردشگری الکترونیک با محوریت نقش شهرداری ها
اهمیت کشور عراق در گردشگری سلامت ایران
بازاریابی گردشگری سلامت (راهکارها و چالش ها)
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر توسعه گردشگری سلامت
بررسی نقش مولفه های فرصتهای گردشگری سلامت در بهبود صنعت داروهای گیاهی
مقاله مروری: بررسی جنبه های بین فرهنگی گردشگری با تاکید بردیدگاه بازاریابی و مدیریت خدمات
تاثیر قابلیت های بازاریابی بر بهره وری با میانجی گری متغیر شدت رقابت (مطالعه موردی: کلینیک های ارائه دهنده خدمات درمانی به گردشگران سلامت در شهر مشهد)
تبیین روابط موانع گردشگری سلامت با Fuzzy DEMATEL method شواهدی از ایران
توسعه گردشگری سلامت ایران با رویکرد بازاریابی دیجیتال
علل نیاز به چابکی قابلیت های بازاریابی درصنعت گردشگری سلامت
بررسی اثر قابلیت های بازاریابی پویا و قابلیت های بازاریابی ایستا بر عملکرد بازاریابی بین المللی در صنعت گردشگری سلامت
نظریه ی شبکه ی معنایی الگویی برای نشان دادن انگاره ی ذهنی در مدیریت و و سازماندهی گردشگری سلامت