آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 77تعداد صفحات کتابچه مقالات: 77
تعداد نمایش مقالات: 10908
همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره
همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۰ توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان، در شهر بندرعباس برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی هزاره
طراحی، اجرا و ارزشیابی روش خودهدایتی بر پایه بازخورد از طریق تلفن همراه هوشمند جهت ارتقاءفرایند یاددهی - یادگیری در دانشجویان پرستاری
کاربرد خلاقانه هنر در آموزش نوین پرستاری حرفه ای
طراحی و تولید برنامهی کاربردی واژه نامهی چند زبانه برای علوم اطلاعات سلامت
بررسی ارتباط بین سبک های یادگیری و روشهای ترجیحی آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویانرشته های مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ارزیابی وضعیت آموزش الکترونیکی در دوران کرونا
روش های ارزیابی کیفیت طراحی بازیهای آموزشی دیجیتال : یک مطالعه مروری
نقش مدرسان پرستاری در ارتقاء کیفیت آموزش و یادگیری الکترونیکی و استراتژی های آموزشی
بررسی تاثیر یادگیری الکترونیکی بر توسعه دانش و میزان توانمندی مراقبین سلامت در بیماری سل
مقایسه آموزش بالینی به روش پورت فولیو الکترونیکی و متداول بر درک دانشجویان مامایی
مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای و شبکه اجتماعی با آموزش حضوری بر عملکرد و آگاهی تکنسین هایاورژانس استان کرمانشاه در مراقبت از مادر باردار در آمبولانس
اثر بخشی مداخلات آموزشی - حمایتی مبتنی بر مشارکت مجازی والدین نوزادان نارس بعد از ترخیص، روی تعداد مراجعات برنامه ریزی نشده و آمار بستری مجدد نوزاد سال ۹۸-۹۹
بررسی تاثیر آموزش الکترونیکی بر آگاهی، نگرش و عملکرد دانشجویان مامایی در مورد پیشگیری ازخطاهای واکسیناسیون
تبیین تجربیات دانشجویان از آموزش مجازی در زمان همه گیری کووید ۱۹
مقایسه تاثیر دو روش تدریس JIGSAW مبتنی بر یادگیری سیار و سخنرانی بر میزان یادگیری و یادگیری پایدار دانشجویان فوریت های پزشکی
اخلاق در یادگیری الکترونیکی: پیش نیازها و راهکارهای اجرایی
طراحی و اجرای کارورزی اورژانس های چشم پزشکی دانشجویان پزشکی به شیوه کلاس وارونه مجازیدر دوران پاندمی کووید ۱۹
طراحی و اجرای مداخله آموزشی مبتنی بر شبیه ساز بیماران مجازی تحت وب بر توسعه استدلال اخلاقیدانشجویان پزشکی در پاندمی کویید ۱۹
بررسی آگاهی ها، نگرش ها، ترجیحات و موانع آموزش و یادگیری الکترونیکی در آموزش پزشکی در دوران شیوع ویروس VOVID-۱۹
اجرای برنامه مینی تور بیمارستانی با استفاده از ویدئوکنفرانس به منظور ارتقای صلاحیت های حرفه ایدانشجویان پرستاری در دوران پاندمی کووید ۱۹
طراحی آموزشی انواع تعاملات در بستر یادگیری الکترونیکی
مقایسه تاثیر دو روش آموزش خودآزمایی پستان به شیوه حضوری و مجازی در زنان مراجعه کننده بهمراکز سلامت شیراز
چالش های یادگیری الکترونیکی در دورهی پاندمی کووید – ۱۹ در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکیجیرفت
آموزش مجازی در پرستاری
مسائل دسترسی عمومی و فوری اطلاعات برخط در علوم پزشکی
کاربرد راهبرد های فراشناختی در یادگیری الکترونیکی
تبیین تجارب اساتید دانشگاه از چالش ها و فرصت های آموزش مجازی در دوران بحران کووید ۱۹ : یکمطالعه کیفی
تاثیر یادگیری ترکیبی بر میزان تعاملات آموزشی و رضایتمندی فراگیران بزرگسال
تقلب درآزمونهای الکترونیکی و راهکارهای کاهش آن
تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی
مقایسه تاثیر تدریس به دو روش سخنرانی و پازل در بستر آموزش مجازی بر میزان یادگیری، یادداری واشتیاق تحصیلی دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی البرز
بهره گیری از شبکه های مجازی(واتساپ) راهکاری برای ارتقای تعامل استاد و دانشجو
کاربرد برنامه های شبیه سازی در آموزش پزشکی: یک مطالعه مروری کوتاه
آموزش ترکیبی و کلاس درس وارونه در آموزش دانشجویان پزشکی: طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه
طراحی و پیاده سازی نرم افزار کاربردی دیکشنری رشته فناوری اطلاعات سلامت
نقش کلان داده ها در آموزش مجازی حوزه سلامت
طراحی، اجرا و ارزشیابی کارگاه مجازی بازی و بازی گونه سازی به شیوه الکترونیکی مبتنی بر سناریو
آموزش مجازی استانداردهای کنترل عفونت و ارزیابی اثربخشی آن با مدل کرک پاتریک در بیمارستانآیت ا.. حجت کوه کمری مرند ۱۴۰۰
تحلیل عاملی مولفه های توسعه آموزش مجازی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
بررسی مقایسه ای تاثیر کلاسهای مجازی ایمنی بیمار بر میزان وضعیت ایمنی بیمار و گزارش خطاهایپزشکی در سه ماهه اول و دوم ۱۴۰۰
بررسی تاثیر یادگیری الکترونیک بر خلاقیت دانشجویان: مطالعه مروری
تجارب دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز از فرصت ها و چالش های یادگیری الکترونیک در پاندمیکووید ۱۹ : یک مطالعه کیفی
استفاده از طرح تدریس اعضای تیم TMTD مجازی، برای یادگیری مشارکتی در مقطع علوم پایه پزشکی در دوران همه گیری کرونا: یک مطالعه اقدام پژوهی
کاربرد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در آموزش دندانپزشکی: مرور نظامند
بررسی کاربرد فناوری های نوین در آموزش دندانپزشکی: مرور نظامند
همبستگی بین آمادگی فراگیر برای یادگیری آنلاین و تنش های روانشناختی ناشی از یادگیریالکترونیکی در دانشجویان پرستاری و مامایی در دوران پاندمی کووید - ۱۹
ارزیابی عوامل موثر بر کیفیت آموزش مجازی در دوران پاندمی کووید -۱۹
ارتباط بین به کارگیری رویکردهای برنامه ریزی و مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پزشکی
ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت در یادگیری الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان پزشکی
ارتباط نگرش یادگیری الکترونیکی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پزشکی
بررسی رابطه بین دیدگاه دانشجویان دانشکده داروسازی در مورد کیفیت آموزش ترکیبی با خود تنظیمیو معدل تحصیلی آنها در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تجربه دانشجویان از آموزش جامع درس اخلاق بر اساس روش مبتنی بر مطالعه موردها مبتنی بر رویکردیادگیری ترکیبی: یک مطالعه پدیدارشناسی
مروری بر مزایای گرندراند های مجازی در آموزش بالینی در دوران پاندمی کووید ۱۹
طراحی ، تدوین و بررسی اثربخشی اپلیکیشن آموزش ارزیابی طول عضلات برای دانشجویان رشتهکاردرمانی
خدمات دانشی گذرگاهی بسمت دانشگاه کارآفرین
تحلیل کیفی شیوه های اجرا شده ارزشیابی تحصیلی در آموزش الکترونیکی و تاثیر آن بر اهمال کاریتحصیلی
تاثیر همه گیری کووید ۱۹ بر ارزشیابی آموزش بالینی دانشجویان پرستاری
طراحی، اجرا و ارزشیابی گرند راندهای مجازی برای دانشجویان رشته کاردرمانی دانشگاه علوم پزشکیجندی شاپور اهواز در دوران پاندمی کرونا
ارزشیابی دانشجویان گروه علوم پزشکی به روش مجازی و چالش های آن در همه گیری کووید - ۱۹ : یکمطالعه مرور سیستماتیک
کیفیت آموزش مجازی دانشجویان علوم پزشکی در پاندمی کووید -۱۹
آموزش در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در زمان همه گیری کرونا از دیدگاه اساتید: یک مطالعه کیفی
بررسی روش های متداول تقلب در امتحانات مجازی دانشجویان رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکیهرمزگان در سال ۱۴۰۰
بررسی تاثیر آموزش مجازی بر بهداشت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سال ۱۴۰۰
مقایسه میزان استرس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در امتحانات مجازی و حضوری درسال ۱۴۰۰
تاثیر راهبرد آموزش مجازی همزمان محتوای تئوری و عملی آناتومی در یادگیری آن از دیدگاهدانشجویان پزشکی: یک مطالعه اقدام پژوهی در دوران پاندمی کرونا
تاثیر آموزش درمانگاهی مجازی در قرن ۲۱ : یک مقاله مروری
آموزش غیرحضوری گرندراند در آموزش پزشکی: یک مطالعه مروری
Comparison of the Effect of Electronic Learning and Blended Learning on theempowerment of the Caregivers of Cancer Patients under Chemotherapy
Improving the Quality of Surgical Education Using Blended Learning Techniques:A Scoping Review
Explaining the obstacles and challenges of using e-learning in the University ofScience Kermanshah medicine from the perspective of faculty members
Innovative E-Approach: Using the flipped classrooms in medical higher education
Project-Based Leaning in Online Medical Classes: the Walkway to Learn theMedical English Language Efficiently
Third- millennium Challenges in virtual -learning contexts : A systematic review indeveloping countries
Novel Smartphone Application for Improving Teaching Histology to Medicalstudents during COVID Quarantine
Monitoring and Evaluating Quality of e-Learning in Basic Sciences (BS) sectionand Introduction to Clinical Medicine (ICM) section in the School of Medicineduring Covid-۱۹ Pandemic
Improving Nursing Students’ Self-Directed Learning Readiness Using, Onlineflipped Classroom
Lessons learned from virtual education during COVID-۱۹: Experience of onlineexams in Hormozgan University of Medical Sciences
Nursing University Students’ Experience of Online Education in COVID-۱۹Pandemic: A Content Analytic Study