آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 103تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1018
تعداد نمایش مقالات: 43606
سومین کنفرانس ملی ارتباطات ورزشی: سواد ارتباطی و سواد رسانه ای در ورزش
سومین کنفرانس ملی ارتباطات ورزشی: سواد ارتباطی و سواد رسانه ای در ورزش در تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۰ توسط دانشگاه پیام نور واحد شیراز، در شهر شیراز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی ارتباطات ورزشی: سواد ارتباطی و سواد رسانه ای در ورزش مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس ملی ارتباطات ورزشی: سواد ارتباطی و سواد رسانه ای در ورزش
ارتباط بین استراتژی های منابع انسانی و عملکرد در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی
بررسی رابطه بین هوش رقابتی، بازاریابی و رضایت مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر مشهد
نقش فعالیت های فراغتی با تاکید بر ورزش بر روی سلامت جسمانی و روانی زندگی کارکنان پتروشیمی شهر عسلویه
بررسی رابطه بین بکارگیری تئوری محدودیت و بهبود موقعیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش میانجی هوش استراتژیک در باشگاه های ورزشی
تفاوت معیارهای انتخاب مربیان تیم های ملی در ورزش های انفرادی شطرنج و تکواندو
بررسی تاثیر باورهای خودکارآمدی بر عزت نفس و استرس به عنوان تعیین کننده رضایت شغلی (مطالعه موردی : معلمان ورزش شهرستان جهرم)
بررسی نقاط قوت و ضعف مسابقات المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مناطق جنوب استان بوشهر از دیدگاه دبیران تربیت بدنی
تاثیر هوش استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی در دبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بوشهر
بررسی رابطه ادراک از کیفیت خدمات ورزشی با توسعه اقتصادی و رضایتمندی مشتریان باشگاه های والیبال استان هرمزگان
بررسی نقش میانجی یادگیری سازمانی در رابطه بین مدیریت استعداد و عملکرد سازمانی در اداره ورزش و جوانان استان فارس
بررسی مدیریت استعداد و عملکرد سازمانی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس
بررسی رابطه مدیریت آشوب هواداران فوتبال با شاخص های امنیتی ورزشگاه ها و نقش رسانه ها(مطالعه موردی: استان تهران)
بررسی رابطه تفکر استراتژیک و هوش سازمانی با نقش سواد رسانه ای
آسیب شناسی راهبردی ورزش همگانی در جزیره کیش و نقش رسانه ها
بررسی ارتباط رسانه های مجازی با یادگیری سازمانی دبیران تربیت بدنی شهرستان داراب
بررسی نقش رسانه بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی داوران لیگ فوتبال استان فارس
بررسی نقش رسانه در وضعیت جانمایی و مناسب سازی اماکن ورزشی شهرستان شیراز
نقش رسانه های جمعی در ارتقاء فرهنگ ورزشی دانشجویان دانشگاه های شهر شیراز
تعیین نقش رسانه ها بر نگرش و قصد خرید کفش و لباس ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان فارس
تاثیر ایمنی اماکن ورزشی و تبلیغات بر مشتری گرایی در اماکن ورزشی شهر شیراز
بررسی خطای کیفری،مبتنی برمسئولیت مدنی ناشی ازنقض مقررات، درعملیات ورزشی
بررسی حمایت از ورزشکاران اسیب دیده از منظر مالی، بیمه و روحی روانی
بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه استعدادیابی دانش آموزان با رویکرد ورزش های پایه
بررسی حقوقی پرداخت خسارت ورزشکار آسیب دیده در مسابقات ورزشی
تخلفات و نقض قراردادهای ورزشی و صلاحیت ورزشکاران در حقوق بین الملل ورزشی
حمایت حقوقی و رسانه های بین المللی از فعالیت های ورزشی
ماهیت حقوقی قراردادهای ورزشی بازیکنان با باشگاه های ورزشی
جذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی
مروری بر بازاریابی سبز در حوزه ورزش
نقش میانجی عوامل نهادی در تاثیر عوامل اقتصادی بر توسعه گردشگری ورزشی کرمان
نقش میانجی عوامل نهادی در تاثیر عوامل اجتماعی و محیطی بر توسعه گردشگری ورزشی کرمان
تدوین الگوی جامع توانمندسازی مزیت رقابتی کسب و کارهای ورزشی در دوران رکود اقتصادی بحران کرونا
بررسی تاثیر استقرارتکنولوژی کمک داور ویدیویی و ویدئو چک بر شاخص های برخورداری ازسوپر لیگ پویا
مدیریت رسانه های ورزشی
مقایسه نقش رسانه های سنتی و نوین در توسعه ورزش همگانی در شهرستان چادگان
تحلیل محتوای کتب آموزش تخصصی در هنرستانهای تربیت بدنی
نقش تبلیغات در مشارکت جوانان به ورزش جودو در شهرستان اردبیل
نقش رسانه های جمعی در گرایش مردم استان کرمان به ورزش همگانی
بررسی نقش ورزش بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشجویان
نقدی بر فعالیتهای ورزشی کودکان زیر سن بلوغ با رویکرد بر ماده ۱۵۸ قانون مجازات
سواد رسانه ای و نقش آن در زندگی حرفه ای ورزشکاران
تاثیر بازیهای بومی -محلی در ایجاد انگیزه شرکت دانش آموزان پسر دوره دوم دبیرستانی در فعالیتهای ورزشی (شهرستان خاتم)
بررسی زمینه های جذب حامیان مالی ورزش استان گلستان
ارزیابی نقش سواد ارتباطی در توسعه متناسب ورزش بسکتبال در شهر کرمانشاه
بررسی اثرگذاری سواد رسانه ای در توسعه پایدار ورزش ژیمناستیک در شهر کرمانشاه
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی و تبلیغات در جذب مشتری برای اماکن ورزشی خصوصی شهر اردبیل
بررسی رابطه عوامل گرایش به ورزش با استرس شغلی کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان
بررسی رابطه عوامل گرایش به ورزش با سطح سلامت کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان
نقش رسانه های ورزشی ایران بر تاکید به ورزش در دوران شیوع کرونا
نقش ارتباطات رسانه ای و تبلیغات موثر در جذب حامیان مالی برای ورزش بانوان در استان لرستان
بررسی عوامل موثر ارزش ویژه برند رویدادهای ورزشی در جذب اسپانسرهای ورزشی
بررسی عوامل موثر در توسعه ورزشهای بومی و محلی (مدارس پسرانه متوسطه دوره اول شهر شهربابک)
رابطه بین مدیریت کارآمد با میزان سود دهی باشگاه های ورزشی استان ایلام
ارتباط عوامل مدیریتی و توسعه ورزش همگانی در افراد بالای ۱۵ سال شهرستان بندر جاسک
مطالعه میزان تاثیرپذیری رفتار مصرف کنندگان از بازاریابی در رسانه های اجتماعی: مورد مطالعه برندهای پوشاک ورزشی
تعیین تاثیر تغییرات اجتماعی و فرهنگی بر گرایش بانوان به ورزش های تناسب اندام ( مطالعه موردی قشم)
بررسی عوامل موثر بر اعتماد شهروندان به رسانه ملی (مطالعه موردی: شهرستان شیراز)
وضعیت عملکرد رسانه های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران از دیدگاه مربیان و مدیران
بررسی نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه بین مسئولیت اجتماعی مدارس و تعهد عاطفی معلمان تربیت بدنی شهرستان مرودشت
بررسی زیر ساخت های شهر رشت برای میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی
ارتباط پیاده سازی مدیریت مبتنی بر فناوری اطلاعات با عملکرد کارکنان اداره ورزش وجوانان استان فارس
تاثیر ورزشهای بومی و محلی بر توسعه گردشگری شهرستان چابهار
طراحی مدل عوامل موثر بر توسعه مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های تولیدی لوازم ورزشی
بررسی نقش رسانه ها در ترویج و همگانی کردن ورزش شطرنج در جامعه
طراحی الگوی استراتژی توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در ورزش دانش آموزی استان هرمزگان برمبنای ماتریس SWOT
نقش تبلیغات بر جذب نوجوانان پسر به مدارس تکواندوی شهر ستان سقز
بررسی نقش رسانه های ورزشی در توسعه نگاه مدرن به فوتبال
مقایسه نقش انواع رسانه های ورزشی (تصویری، صوتی و نوین) بر سبک زندگی سلامت محور بانوان ورزشکار شهر شهرکرد
تجزیه تحلیل حضور آنلاین و تجارت الکترونیک در زمین های گلف با استفاده از اجرای استراتژی های بازاریابی وبسایت در جهانگردی ورزشی
بررسی حوزه های مدیریت استراتژیک سازمان های ورزشی کشور
تحلیل میزبانی رویدادهای ورزشی در استان کرمان با استفاده از مدل (SWOT)
بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان و ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان باشگاه های ایروبیک
بررسی عوامل موثر بر مدیریت ایمنی استادیومهای فوتبال استان قم از دیدگاه بازیکنان و مدیران اجرایی
رتبه بندی ویژگیهای تاثیرگذار البسه ورزشی بر شاخصه های برند با استفاده از تکنیک AHP
انگیزه های هواداران از دنبال کردن تیم نفت مسجد سلیمان در اینستاگرام
تاثیر استفاده ورزشی از پارک بانوان بر کیفیت زندگی و کیفیت زندگی کاری زنان شاغل در ادارات دولتی شهرستان قشم
تعیین موانع اثرگذار بر مشارکت زنان در فعالیت های ورزشی (مطالعه موردی زنان پانزده سال به بالای شهرستان بندرعباس)
مقایسه انگیزه مشارکت در ورزش همگانی بین دانشجویان پسر و دختر دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان
بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با توسعه کارآفرینی و کارآفرینی اجتماعی از نظر دانشجویان دانشگاه پیام نور استان هرمزگان
نقش ارتباطات رسانه ای در جذب مردم به ورزش در استان کردستان
پیش بینی ترفیع فروش و رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی بر اساس بازاریابی سبز
بررسی وضعیت مطلوب نظام مدیریت رسانه های ورزشی از دیدگاه متخصصان رسانه ای و ورزشی
تبلیغات در ورزش از منظر بازاریابی
مقایسه سواد رسانه ای در متخصصان گرایش های تربیت بدنی
مقایسه ی میزان استفاده ی شهروندان از رسانه های گروهی در ورزش همگانی شهر اراک
بررسی مراحل مختلف اجرای برنامه عملیاتی روابط عمومی ورزشی با رویکردی بر تعالیم اهل بیت (ع) و اسلام
تبلیغات و درآمدزایی در ورزش با تکیه بر انواع رسانه های درون سازمانی
نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگرمطالعه موردی استان فارس
ارتباط بین ادراک از کیفیت خدمات با توسعه اقتصادی و رضایتمندی مشتریان باشگاه های بدنسازی شهرستان شیراز
مروری بر شاخص های عملکردی مدیریت ورزشی کشور
مدیریت رسانه های ورزشی در دوره کرونا نگاه کلی به رسانه ورزشی
تبیین فوایدورزش در آرامش روانی
مسئولیت مدنی ناشی از کنشهای ورزشی در شبکه های اجتماعی مجازی
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان های صداوسیما
بررسی جایگاه داوری اختلافات ورزشی در نظام حقوقی ایران
بررسی تطبیقی جایگاه میانجی گری اختلافات ورزشی در نظام های حقوقی ایران و انگلستان با تاکید بر رویه دادگاه عالی داوری اختلافات ورزشی
بررسی وضعیت شاخص های بوم گردی ورزشی از دیدگاه شهروندان استان گیلان
مصرف مواد انرژی زا در ورزش از دیدگاه فقه اسلامی
تاثیر عدالت سازمانی بر سلامت سازمانی در سازمانهای ورزشی
رابطه میان کیفیت حسابرسی و کارایی سرمایه گذاری در شرکتهای با امکانات سرمایه گذاری ورزشی
بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی بر هزینه سرمایه شرکتهای فعال در حوزه ورزش
شناسایی نقش های اجتماعی و فرهنگی رسانه در ورزش
شناسایی موانع پوشش رسانه ای ورزش قهرمانی بانوان در ایران: تحلیل محتوای کیفی