آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 70تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1158
تعداد نمایش مقالات: 178257
همایش شیوه های نوین در مدیریت مدارس در هزاره سوم
همایش شیوه های نوین در مدیریت مدارس در هزاره سوم در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۸۸ توسط ،دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرمانشاه در شهر کرمانشاه برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش شیوه های نوین در مدیریت مدارس در هزاره سوم مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش شیوه های نوین در مدیریت مدارس در هزاره سوم
اصول سنجش پیشرفت تحصیلی مبتنی بر سنجش اصیل
نظریه هوشهای چندگانه و کاربرد آن در کلاس درس
جایگاه رفتار شهروندی سازمانی معلمان در بهبود مدیریت مدارس
مدارس هوشمند در هزاره سوم
ویژگیهای مدیران در مدارس هوشمندو آموزش الکترونیکی
جهانی شدن و بررسی ارزیابی عملکرد در نظام آموزشی
چارچوب آموزش الکترونیکی در ایران
نقش مدارس امن در هزاره سوم
مدیریت مدرسه محور رویکرد نوین مدیریت مدارس
بررسی رابطه میزان مشارکتی بودن مدیریت با رضایت شغلی کارکنان مدارس غرب استان مازندران
بررسی تاثیر آموزش شادکامی فوردایس بر افزایش خودکارآمدی دانش آموزان
بررسی مشکلات و راهکارهای مدیریت مدارس درهزاره سوم
مدل تصعیدی نظارت آموزشی
بررسی عوامل بازدارنده و پیش برنده کاربرد آموزش الکترونیکی در فرایند یاددهی - یادگیری دانش آموزان دبیرستانهای شهرستان اسلام آباد غرب از دیدگاه کارشناسان متصدیان کامپیوتر ، معاونان و دبیران
بررسی کلیات مدیریت مدارس هوشمند و ترسیم چارچوب تسهیل مدیریت مدارس هوشمند در کشور ایران درهزاره سوم
شیوه های نوین مدیریت با رویکردی نسبت به تحول نظام آموزشی
مدل توسعه ای نظارت در آموزش و پرورش
آموزش کارآفرینی و مدرسه کارآفرینانه رویکرد جدیدی در تربیت و رشد دانش آموزان
رابطه بین جهت گیری ساختار کلاسی و باورهای خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی
بررسی عوامل عدم بهره گیری از روشهای نوین تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در مقطع ابتدایی از نظر معلمان و مدیران
کیفیت زندگی کاری و بهره وری در آموزش و پرورش
مقایسه تفکر انتقادی دانش آموزان مدارس هوشمند و عادی مقطع متوسطه شهر تهران
دانش آموزان دیجیتالی در مدرسه کتاب محور: درک دانش آموزان از مدرسه و استفاده از تکنولوژی دیجیتالی در مدارس
تغییر نقش معلم در کلاس درس: طراحی روش تدریس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT و برنامه ریزی دقیق و اصولی بهره برداری و استفاده از آن درآموزش و پرورش
آیا بافت اجتماعی عامل تعیین کننده برنامه ریزی انگیزشی معلمان در تدریس درس تربیت بدنی است؟
مهندسی مجدد در نظام آموزش و پرورش ایران
بررسی تاثیر اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت ضمن خدمت بر توانمندسازی شغلی مدیران دبیرستانهای استان اردبیل
بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط آموزشگران هنرستان کشاورزی خوشه های زرین شهرستان روانسر در استان کرمانشاه با استفاده از مدل TAM
معرفی استانداردهای آموزشی - مجازی ، مکاتبه ای و حضوری - و بررسی نقاط قوت و ضعف هریک از آنها با تاکید بر آموزشهای مجازی، الکترونیکی و مکاتبه ای
مقایسه عملکرد مدیریتی مدیران مراکز آموزشی به تفکیک جنسیت
آموزش الکترونیکی و بررسی عوامل انگیزشی اساتید در استفاده از آن
مدیریت در سیستمهای آموزش الکترونیکی
عملکرد مدارس هوشمند مالزی و مقایسه آن با مدارس هوشمند ایران کرمانشاه
مدیران مقبول ما در آموزش و پرورش!
تاریخچه مختصری از طراحی آموزشی
آموزش مهارت مطالعه یک رویکرد جامع در جهت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی میزان و مقایسه کاربرد اصول روابط انسانی توسط مدیران و معاونان مدارس سما استان مازندران
آموزش و پرورش ناحیه سه شهر کرمانشاه دبیرستان دخترانه نساء
بررسی رابطه کاربرد مدیریت دانش مدیران آموزشی و رضایت شغلی معلمان ناحیه دو شیراز در سال تحصیلی 88-87
یادگیری الکترونیکی e-learning در یک اکولوژی یادگیری پویا
بررسی شاخص فرصت دیجیتالی و میزان بهره گیری از آن در فرایند تدریس در بین معلمان مدیران مدارس ابتدایی
روش فعال در آموزش و پرورش
بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی برپیشرفت یادگیری زبان انگلیسی عمومی
شیوه های نوین برنامه درسی در هزاره سوم
گسترش رفتار شهروندسازمانی بسترساز اثربخشی مدارس
جستاری به فرهنگ آموزش در مدارس ژاپن
آموزش الکترونیکی در هزاره سوم
مدیریت کلاس درس به عنوان یک مرکز یادگیری
تاثیر مدیریت دانش برخلاقیت و اثربخشی معلمان راهنمایی شهرستان آمل ازدیدگاه مدیران در سال تحصیلی 88-89
نظارت و راهنمایی آموزشی در مدارس ارائه یک رویکرد کاربردی
مروری کوتاه برشیوه های یادگیری و خلاقیت در آموزش ریاضی
نگاهی برمدرسه هوشمند
استفاده از مدیریت دانش در مدیریت مدارس هزاره سوم
تعلیم و تربیت شهروندی
شیوه های نوین مدیریت مدارس در هزاره ی سوم
ضرورت نظارت و ارزیابی آموزش عالی از کیفیت برنامه درسی دانشگاهها
شیوه های نوین تدریس با تاکید بر چند شیوه تدریس
شیوه های نوین مشاوره دانش آموزان
آموزش الکترونیکی
مدیریت دانش در نظامهای آموزش
شیوه های نوین تدریس در مقاطع تحصیلی
ارتباط بین سبک رهبری مدیران مدارس و سلامت روانی معلمان
ارزشیابی توصیفی
حلقه گمشده بین رشته تحصیلی و مدیریت مراکز آموزشی
ابعاد اجتماعی فرهنگی تکنولوژی در نظامهای آموزشی
روند تحولات سازمان و مدیریت در پست مدرن
بررسی کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی - یادگیری دانش آموزان
آموزش مجازی جلوه ای از انقلاب علمی سوم
نقش هدف در برنامه ریزی درسی
بررسی تاثیر حذف کنکور بررضایت اساتید و دانشجویان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مطالعه موردی منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی