آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 32تعداد صفحات کتابچه مقالات: 468
تعداد نمایش مقالات: 25331
هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۰ توسط ،شركت همايش آروين البرز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
Developing a new method to determine the actual project progress percentage for construction projects
رتبه بندی کارکنان دانشی با استفاده از روش تاپسیس در دو شرکت
برنامه ریزی توقفات واحدهای پالایشگاه نفت با درنظر گرفتن موجودی مخازن (نمونه موردی: پالایشگاه شازند)
ارائه مدل مسیریابی بهینه پسماندهای بیمارستانی در کلانشهر تهران
کاتالیست سرعت به سوی بی نهایت!
Clean Energy; A path to sustainable development
کاربرد BIM در مثلث مدیریت پروژه
بررسی رابطه علی – معلولی مدیریت منابع انسانی سبز با عملکرد پایدار با استفاده از تکنیک دیمتل-دالالا
Identification and Prioritization of obstacles to Foreign Investment Absorption in Iran’s Hotel Industry
استراتژی های موثر بر همترازی استراتژی شرکت ها و تاثیر آن بر سیاست های منابع انسانی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان البرز)
تاثیر تبلیغات با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر عملکرد تجاری سازمان
موانع عمده کارآفرینی زنان در صنایع دستی استان خراسان رضوی
بررسی تاثیر عوامل انگیزشی عملیات منابع انسانی استراتژیک بر عملکرد مشتری مدارانه کارکنان
تحلیلی بر الگوهای فرهنگ سازمانی و کاربرد آنها در آموزش و پرورش
مطالعه و بررسی نقش حکمروایی خوب شهری در پایداری شهری
چالش ها و راهکارهای پیاده سازی مدل EFQM در شهرداری ها مطالعه موردی شهرداری ارومیه
مدیریت هزینه استراتژیک و کاربردهای آن
Examining the relationship between customer knowledge dimensions and customer loyalty: Focusing on improving customer loyalty using customer knowledge management dimensions in financial services institutions
ارزیابی عملکرد شرکت گسترش آهن راه با استفاده از تکنینک (BSC)
حل مسئله زنجیره تامین چند سطحی با مکان یابی سایت های تولیدی با روش دقیق
ارایه چارچوب های مفهومی برای طراحی زنجیره تامین بین المللی
بررسی اثربخشی عوامل «رضایت» و «اعتماد» به طور مشخص بر روی هر یک از دو نوع وفاداری «وفاداری نگرشی» و «وفاداری رفتاری»
بررسی تاثیر مشارکت و تعامل بر وفاداری مشتری با نقش میانجی اعتماد و تعامل (مورد مطالعه: بانک رشید در عراق)
بررسی تاثیر شایستگی های رهبری بر وفاداری کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی اشتراک گذاری دانش و عملکرد شغلی در بانک صادرات ایران
تاثیر فرهنگ سازمانی سبز بر عملکرد سبز و مزیت رقابتی با نقش میانجی نوآوری سبز در بیمه ایران
A review of the effect of social media Advertisements on Consumer Behavior
تاثیر رهبری بر اعتماد، مدیریت دانش و عملکرد درکارگاه های تولیدی صنایع نفت وگاز و پتروشیمی
تاثیر مدیریت دانش بر بهبود بهره وری منابع انسانی در شهرداری
تاثیر تعامل برند با مصرف کننده بر دانش برند (مورد مطالعه: کاربران شبکه های اجتماعی برندهای گوشی هوشمند)
بررسی نقش حکمروایی شهری در تحقق اقتصاد مقاومتی
ضرورت ایجاد مدل های جدید سرمایه گذاری به منظور مشارکت بخش خصوصی در توسعه خطوط مترو کلانشهرهای ایران
Investigating risk management and performance of customer ranking decisions in the banking industry Using a comparison of applied mathematical models(Case study: Bank Saderat)