آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 24تعداد صفحات کتابچه مقالات: 383
تعداد نمایش مقالات: 12931
دومین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
دومین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی در تاریخ ۲۵ دی ۱۳۹۸ توسط ،شركت همايش آروين البرز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی وهوشمندی رقابتی برتفکر استراتژیک مدیران ارشد صنایع استان گیلان
بررسی تاثیر ریسک ادراک شده بر قصد مدیران بانکی بر برون سپاری فرآیندهای کسب و کار (موردمطالعه شعب بانک پاسارگاد استان لرستان و البرز)
بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و ترک خدمت پرستاران با نقش میانجی گر استرس شغلی و فرسودگی شغلی (مروری بر مقالات گذشته)
بررسی تاثیر مادی گرایی بر رفتار بعد از خرید در میان دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز
بررسی تاثیر انتخاب استعدادها در پیاده سازی مدیریت استعداد در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم
توسعه پایدار گردشگری در ایران، نیازها، مشکلات و موانع
بررسی رابطه بین ویژگی های وب سایت با اعتماد و وفاداری مشتریان
بررسی مولفه های وفاداری کارکنان به سازمان
بررسی رابطه ارزش های فرهنگی و گرایش جوانان به مصرف کالای ایرانی
مدیریت داده ها و مدیریت منابع انسانی در شرایط پیش از بحران (بلایای طبیعی)
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع برعملکرد سبز سازمانی با تاثیر میانجی مسئولیت اجتماعی سازمانی(مورد مطالعه: شرکت پالایش پارسیان سپهر)
مدل سازی زمان بندی خدمه قطارهای متروی تهران و حل آن با استفاده از الگوریتم ژنتیک
New Product Life Cycles Analysis and Integration with Manufacturing Processes Using System Dynamic Approach
تاثیر چرخه عمر بر محافظه کاری با تاکید بر توانایی مدیریت
بررسی تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهره روی کارکنان
طراحی مدل تاثیر استراتژی های بازاریابی بین الملل بر عملکرد صادراتی شرکت های صنعتی در شرایط تحریم (مورد مطالعه شرکتهای صنعتی استان کرمانشاه)
توانایی های طراحی استراتژی برند بعنوان عامل موثر بر اثربخشی اجرای استراتژی برند
تاثیر حمایت اطلاعاتی و عاطفی بر تامین بازخورد و توصیه به دیگران و کمک به مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری در خریدهای آنلاین
ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان سبز و ناب در یک مدل برنامه ریزی خطی چند هدفه با رویکرد تمام فازی (FFLP)
شناسایی تاثیر تصویرسازی ذهنی منابع انسانی دررفتارشرنگ آلود کارکنان باتوجه به نقش میانجی هوشیاری سازمانی در شعب بانک مهر اقتصاد استان اصفهان
بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد برند با توجه به نقش میانجی شهرت برند (مورد مطالعه: نمایندگی های خودرو ساز در شهر ایلام)
بررسی و جانمایی اثرات جمع سپاری درکسب مزیت رقابتی در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه ایران)
Evaluating and prioritizing international market entry strategies in petrochemical industry
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در رفتار خرید مصرف کنندگان در اپلیکیشن نرم افزارهای موبایل (مطالعه موردی: رفتار مصرف کنندگان نرم افزار موبایل در آذربایجان غربی)