آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 39تعداد صفحات کتابچه مقالات: 384
تعداد نمایش مقالات: 53072
اولین همایش منطقه ای تجاری سازی پژوهش
اولین همایش منطقه ای تجاری سازی پژوهش در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه،دانشگاه آزاد اسلامي واحد ابركوه در شهر ابرکوه برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین همایش منطقه ای تجاری سازی پژوهش مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین همایش منطقه ای تجاری سازی پژوهش
آسیب شناسی فرآیند تولید و کاربرد دانش (مطالعه موردی: تحقیقات کاربردی در استان گیلان)
نقش تجاری سازی پژوهش در رشد اقتصادی کشور
تبیین نقش حقوق مالکیت فکری در تجاری سازی پژوهش
جایگاه تجاری سازی پژوهش دانشگاهی در رشد اقتصادی کشور
تحلیلی بر مراحل تجاری سازی پژوهش
امکان سنجی اجرای آموزش های الکترونیکی در نظام آموزش و پرورشو ارائه پیشنهادات
فرصتها، چالشها و راهکارهای به کارگیری عملیاتی پژوهش در تجاری سازی دولت الکترونیک و نقش آن درتوسعه شهرو زندگی الکترونیک و آموزش شهروند الکترونیک (با توجه به اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور)
بررسی عوامل موثر بر تجاری سازی پژوهش در دانشگاه ازاد اسلامی از دیدگاه متخصصین
در جستجوی یک طرح نظری برای شناسایی مراحل فرایند تجاری سازی یافته های پژوهشی
مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی
واکاوی جایگاه تجاری سازی پژوهشمبتنی بر اقتصاد شبکه ای در افق چشم اندازبیست ساله کشور
چیستی و چگونگی اثرگذاری تجاری سازی پژوهشبر رشد اقتصادی (مطالعه موردی ایران)
ژئوتوریسم فعالیتی کم هزینه ولی پرسود با زیر بنای پژوهشی
تحلیل نقش تجاری سازی پژوهش در فرایند توسعه اقتصادی پایدار کشور باتاکید بر برنامه پنجم توسعه
نقش و جایگاه تجاری سازی پژوهش در تحقق سند چشم انداز 20 ساله ی کشور
فناوری و رقابت پذیری دو محور اساسی تجاری سازی پژوهش درایران
مساعدت تجاری سازی پژوهشهای دانشگاهی به عرصه نواوری و خلاقیت
بررسی تجاری سازی تحقیقات در بخش کشاورزی ایران
شناسایی عوامل موثر برتجاری سازی تکنولوژی در دانشگاهها
مدیریت منابع و ارتباط با مشتری در فرایندهای کسب و کار
مدلهای تجاری سازی پژوهش
مدیریت ارتباط با مشتری: راهبرد دستوری در حوزه تجارت
نقش مراکز آموزش عالی در تجاری سازی یافته های پژوهشی
مقایسه تئوریکی تجربی اثرات تجاری - پژوهشی نانوتکنولوژی
استفاده از روشهای امار ناپارامتری در جهت کاربردی کردن پژوهشها
روش صحیح نمونه گیری اعتبار بخش پژوهش
فناوری های جدید و تجاری سازی آنها در راستای سندچشم انداز بیست ساله
بررسی کارکرد اموزشهای دانشگاهی در تجاری سازی پژوهش در ایران
استراتژی های قیمت گذاری در بازاریابی
بررسی فرایند تجاری سازی یافته های پژوهشی
بررسی نقش مراکز آموزش عالی در تجاری سازی دانش
ارایه رهنمودهایی جهت بهبود تجاری سازی پژوهش درمراکز اموزش عالی
نقش مراکز اموزش عالی درتجاری سازی پژوهش
نقش تجاری سازی پژوهش در رشد اقتصادی کشور
نقش و جایگاه تجاری سازی پژوهش در تحقق سند چشم انداز 20 ساله کشور
تجاری سازی پژوهش در تجارت الکترونیک
ارزشمندسازی انگیزه های پژوهشی از طریق فضای هودولوژیک
فرصت ها و چالش های تجاری سازی پژوهش
بررسی ارتباط میان مخارج تحقیقات و پژوهش با توسعه اقتصادی