آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 40تعداد صفحات کتابچه مقالات: 508
تعداد نمایش مقالات: 11385
دومین کنفرانس ملی کودکان استثنایی (کودکان با نیازهای ویژه) از منظر روانشناسی تربیتی، علوم شناختی و آسیب شناختی
دومین کنفرانس ملی کودکان استثنایی (کودکان با نیازهای ویژه) از منظر روانشناسی تربیتی، علوم شناختی و آسیب شناختی در تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۰ توسط دانشگاه شهید چمران اهواز، در شهر اهواز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی کودکان استثنایی (کودکان با نیازهای ویژه) از منظر روانشناسی تربیتی، علوم شناختی و آسیب شناختی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس ملی کودکان استثنایی (کودکان با نیازهای ویژه) از منظر روانشناسی تربیتی، علوم شناختی و آسیب شناختی
بررسی مداخلات توانبخشی شناختی در اختلال یادگیری ریاضی کودکان (مطالعه مروری)
تاثیر مشارکت والدین در آموزش حرفه ای برخودکارآمدی تحصیلی و پیشرفت حرفه ای دانش آموزان دختر دبیرستانی کم توان ذهنی
تکنولوژی آموزشی برای کودکان و دانش آموزان با نیاز های خاص
تعیین رابطه بین رفتارهای مرتبط با سلامت و سرمایه اجتماعی با بهزیستی روانشناختی معلمان کودکان استثنایی
مروری بر نقش بازی درمانی در کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه، بیش فعالی
اثربخشی قصه درمانی بر تعاملات اجتماعی و احساس تنهایی کودکان معلول جسمی-حرکتی شهرستان ملکشاهی
اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم دارای عملکرد بالا
بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر عملکرد عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری
بررسی اثربخشی برنامه مداخله مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان دارای نارسایی در حساب
بررسی اهمیت آگاه سازی جامعه پیرامون خدمات توانبخشی و گفتاردرمانی کودکان مبتلا به اتیسم توسط گفتاردرمانگران
اثربخشی آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر افزایش بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودکان کم توان ذهنی
بررسی همبودی اختلال یادگیری ویژه با اختلال طیف اتیسم: مطالعه مروری نظامند
مقایسه ابعاد آسیب شناسی روانی در مادران کودکان با و بدون سلامت شنوایی
بررسی اثربخشی برنامه ویژه آموزش و درمان کودکان خودمانده (انیسم) بر کارکردهای اجرایی آنان
مقایسه سازگاری اجتماعی، امید به زندگی و تحمل آشفتگی در مادران کودکان استثنایی وعادی
مصاحبه پدیدارشناسانه هرمنوتیکی با کودکی نابینا، مادر و معلم وی در مدرسه استثنایی عدالت شهر بجنورد برای ساختن سازه معنایی پدیده نابینایی
آشنایی با اقدامات مراکز بازپروری کودکان دارای نارسایی های ویژه در یادگیری
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر کاهش اضطراب دانش آموزان دارای اختلال اتیسم در دوران کرونا
مقایسه بازی درمانی و قصه گویی برکاهش اضطراب دانش آموزان دبستانی دارای اختلال دیکته مقطع ابتدایی شهر گچساران
نقش پیش بینی کننده فرسودگی شغلی بر اساس سبک زندگی و سبک مقابله با استرس در معلمان ابتدایی شهر گچساران
اثر بخشی بازی درمانی بر افزایش حافظه کوتاه مدت دیداری کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر
نقش توانبخشی در ارتقاء سواد سلامت والدین کودکان کم توان ذهنی
نقش خدمات توانبخشی در ارتقاء سلامت روان کودکان کم توان ذهنی
واکاوی تجربه های زیسته مادران دارای کودک معلول (موانع، مشکلات و کمبودهای پیش روی مادران) یک مطالعه پدیدارشناسی
مقایسه سازگاری، سبک های یادگیری و عملکرد تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
بررسی تاثیر روش های نقاشی درمانی بر رفتار سازشی کودکان دختر عقب مانده ذهنی آموزش پذیر مقطع دبستان ( شهرستان خمین)
یک مداخلهی شناختی نوین آموزش مهارت های سازمان دهی (OST) برای کودکان مبتلا به ناتوانایی های یادگیری خاص
اثر بخشی آموزش رفتار درمانی دیالکتیکی بر استرس مادران دارای دانش آموزان کم توان ذهنی
بررسی نگرش دبیران آموزش استثنائی شهر بیرجند نسبت به آموزش و پرورش فراگیر
عوامل محیطی موثر بر درک و رفتار کودک مبتلا به اختلالات طیف اتیسم در فضاهای معماری
بررسی نقش میانجیگری عملکرد خانواده در رابطه بین استرس والدگری و سبک زندگی بابهزیستی روانی در مادران کودکان استثنایی
طراحی فضای آموزشی برای کودکان کم توان ذهنی ۶ تا ۱۲ سال
درگیری خواهر و برادر در طول ۱۹-covID در خانواده های دارای فرزندان با نیازهای خاص ومعلولیت
تاثیر محدودیتهای ۱۹-COVID بر روان مراقبین خانواده کودکان با ناتوانی رشدی عصبی
مقایسه تفکر انتقادی، تنظیم شناختی هیجان و ذهن آگاهی در دانش آموزان تیزهوش و عادی
بررسی اثر بخشی بسته افزایش مهارت پیشان بر ارتقای مهارت برقراری تعامل اجتماعی متقابل در کودکان با اختلال طیف اتیسم
تبیین توانایی شناختی، ذهنی و عاطفی کودکان با آسیب شنوایی: راهکارهایی برای خانواده
ارزیابی یادگیری ریاضی در دانش آموزان کم توان ذهنی
اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر پرخاشگری و احساس امنیت اجتماعی در نوجوانان تحت پوشش بهزیستی شهرستان اهواز
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر ترس از ارزیابی منفی و سلامت روانشناختی دختران نوجوان مبتلا به اختلال خوردن