آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 59تعداد صفحات کتابچه مقالات: 479
تعداد نمایش مقالات: 9164
دومین همایش ملی دانش موضوعی – تربیتی (PCK) در آموزش کودکان با نیازهای ویژه
دومین همایش ملی دانش موضوعی – تربیتی (PCK) در آموزش کودکان با نیازهای ویژه در تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۲ توسط دانشگاه فرهنگیان،دانشگاه فرهنگیان اصفهان در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین همایش ملی دانش موضوعی – تربیتی (PCK) در آموزش کودکان با نیازهای ویژه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین همایش ملی دانش موضوعی – تربیتی (PCK) در آموزش کودکان با نیازهای ویژه
مروری روایتی بر روابط در خانواده های دارای فرزند با نیازهای ویژه: واکنش های اعضای خانواده و سازگاری آن ها
نگرش معلمان در مورد آموزش فراگیر و چالش های مرتبط با آن: مطالعه ی مروری نظام مند
اثربخشی بازی درمانی بر مشکلات رفتاری کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش-فعالی
اثربخشی آموزش توانمندسازی حرکتی– روانشناختی بر مهارت های اجتماعی و رفتارهای تکانشی نوجوانان با معلولیت بینایی شهر اصفهان
تاثیر آموزش مهارت جرات ورزی بر استیگما و افسردگی مادران دانش آموزان سندروم داون درشهر اصفهان
تجارب زیسته ی دبیران مراکز متوسطه حرفه ای در مورد اشتغال افراد دارای ناتوانی هوشی خفیف: یک مطالعه ی پدیدارشناختی
تاثیرات استفاده از پورتفولیو (کارپوشه) بر بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی بین دانش آموزان ایرانی متوسطه مبتلا به بیش فعالی
نقش کارورزی در رشد حرفه ای معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه
ارتباط اوتیسم با اختلال در ریتم های بیولوژیکی ، رفتاری و اجتماعی : آموزش و توان بخشی کودکان با نیازهای خاص با محوریت سیکل های بیولوژیک
شناسایی راهبردهای موثر در طراحی آموزشی اختلال نوشتار پریشی در دانش آموزان دوره ی اول ابتدایی
اثربخشی آموزش مفاهیم پایه ی ریاضیات برکارکردهای اجرایی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
مقایسه عملکرد خانواده های دارای کودکان مبتلا به اختلال های عصبی تحولی و عادی
تاثیر قصه درمانی بر مهارت های اجتماعی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر ۷ تا۱۲ ساله ی شهر حاجی آباد
اثربخشی مداخله زودهنگام مبتنی بر فعالیت های مشترک بر مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
بررسی چالش های استفاده از روش تدریس «بازی و یادگیری» برای دانش آموزان با نیازهای ویژه
تحلیل مطالب کتاب علوم دوره ی دبستان کودکان با نیازهای ویژه کشورهای ایران و ترکیه؛ یک مطالعه ی تطبیقی
بررسی اثربخشی مداخلات روان شناختی بر خودپنداره دانش آموزان با اختلال های یادگیری ویژه: یک مرور نظام مند
سنجش و آموزش با واقعیت مجازی برای کودکان دارای نقص توجه و بیش فعالی
طراحی برنامه آموزشی اصلاحی ترمیمی مبتنی بر نظریه عصب شناختی ویژه دانش آموزان دارای نارسایی یادگیری
آموزش فراگیر دانش آموزان با نیازهای ویژه در چشم انداز ایران ۱۴۰۴: (اهداف، پیش بایست ها، چالش ها)
طراحی برنامه درسی با رویکرد یادگیری تلفیقی در آموزش علوم تجربی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در مقطع ابتدایی
بررسی اثربخشی درمانی توان بخشی شناختی _ حرکتی برر وی حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی-نقص توجه شهر مسجد سلیمان
مقایسه نیمرخ مهارت های عصب روان شناختی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان با اختلال ADHD
واکاوی تجارب معلمان در تدریس به کودکان با نیازهای ویژه در کلاس های چندپایه روستایی
آسیب شناسی آموزش فراگیر بر اساس مبانی انسان شناختی تربیت اسلامی
اثربخشی آموزش بر بهبود عملکرد یادگیری کودکان با ناتوانی یادگیری
رابطه سبک های فرزندپروری با مشکلات رفتاری در کودکان با آسیب بینایی
برنامه مداخله و حمایت رفتاری مثبت و کاربرد آن برای دانش آموزان با نیازهای ویژه
اینترنت اشیاء: رویکرد نوین در آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه
مقایسه تنظیم هیجان در کودکان ناشنوا و شنوا و معرفی بسته آموزشی تنظیم هیجان
اثربخشی تمرین های رایانه ای شناختی بر بهبود عملکرد حافظه فعال دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی
بررسی اثربخشی آموزش توانمندسازی حرکتی – روانشناختی بر عزت نفس و خودپنداره های بدنی نوجوانان با معلولیت بینایی
تاثیر آموزش مهارت های حل مسئله روزمره بر سازماندهی رفتاری هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی دوره دوم ابتدایی
پیش بینی توانمندسازی روانشناختی بر اساس سبک های دلبستگی با میانجی گری خودکارآمدی در بین معلمان استثنایی استان اصفهان
چگونه توانستیم مشکل خواندن دانش آموز دارای اختلال دیرآموزی را بهبود بخشیم؟
تاثیر تصویرسازی کتاب فارسی خوانداری پنجم نیاز ویژه بر یادگیری کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر
بررسی اثربخشی استفاده از نرم افزارهای کمک آموزشی در ایجاد یادگیری پایدار درس ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی
تاثیر تمرینات طناب زنی مدون بر مهارت های جابجایی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر
تاثیر برنامه تمرینات اسپارک بر روی مهارت های دستکاری کودکان سندروم داون
اثربخشی بازی درمانی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان آهسته گام آموزش پذیر
افزایش سلامت کودکان کم توان ذهنی با موسیقی درمانی
مقایسه ترس از صمیمیت، ارزیابی منفی و شکست در مادران کودکان کم توان ذهنی، آسیب دیده شنوایی و عادی شهر اصفهان
چگونه توانستم دانش آموز کم شنوای پایه هفتم را با استفاده از روش آموزش چندحسی و پرورش حافظه کاری به یادگیری درس فرهنگ و هنر علاقمند نمایم؟
جایگاه مشارکت فعالانه و همیاری والدین در آموزش کودکان با نیازهای ویژه
اصلاح رفتار پرخاشگری در یک دانش آموز کم توان ذهنی: یک مطالعه اقدام پژوهشی
اثربخشی شیوه های تدریس چندرسانه ای بر حل اختلالات دیکته دانش آموزان کم شنوای دوره ابتدایی
تحول عملکرد اجرائی کودکان با رشد عادی در سنین ۱۲-۵ سال
تاثیر بازی درمانی در بهبود مهارت های اجتماعی کودکان کم توان ذهنی
تاثیر پداگوژی دانش محتوا (تمرینات ادراکی-حرکتی) بر مهارت های حرکتی کودکان دارای نیازهای ویژه
چگونه توانستم مشکل روخوانی یکی از دانش آموزان را برطرف کنم؟
چالش های درس مدیریت خانواده برای دانش آموزان پایه دوازدهم دارای نارسایی های جسمی-حرکتی
ارزیابی و مدیریت عوامل آسیب زا در آموزش و توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه
مقایسه تاب آوری خانواده در مادران کودکان عادی و مادران کودکان با نیازهای ویژه
آموزش علوم به دانش آموزان ناشنوا به کمک فناوری
ارزیابی اثربخشی آموزش تلفیقی در بهبود اختلالات رفتاری کودکان دارای نیازهای ویژه
تحلیلی بر کتاب مطالعات اجتماعی و اثربخشی آن در بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی
بررسی تحلیلی نقش سرسختی وتاب آوری مادران بر سلامت روان و آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه
بررسی میزان دانش فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان درباره دانش آموزان با نیازهای ویژه و آموزش فراگیر و آمادگی آنها برای پذیرش این دانش آموزان در کلاس خود
اثربخشی مداخله آموزشی مبتنی بر راهبردهای شناختی بر مهارت بیان نوشتاری دانش آموزان نابینا و کم بینا