آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 139تعداد صفحات کتابچه مقالات: 2353
تعداد نمایش مقالات: 52361
کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در پژوهش های مدیریت، اقتصاد و حسابداری
کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در پژوهش های مدیریت، اقتصاد و حسابداری در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ توسط دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی، در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در پژوهش های مدیریت، اقتصاد و حسابداری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در پژوهش های مدیریت، اقتصاد و حسابداری
نقش عوامل مدیران مالی در توسعه عملکرد کارکنان (شرکت ها) بازار اوراق بهادار تهران
بررسی قابلیت سازگاری تصمیمات مدیریت سرمایه گذاری با ویژگی ها کیفی سیستم های اطلاعاتی
تاثیر تنوع در ترکیب اعضای هیئت مدیره بر کارایی سرمایه گذاری
شاخص های مدیران موفق و شایسته براساس آموزه هایی از نهج البلاغه با تاکید بر نامه ۵۳
بررسی اثر متغیرهای منتخب کلان اقتصادی بر تجارت محصولات کشاورزی ایران
بررسی تاثیر کیفیت سود، اهرم مالی و ارزش شرکت
بررسی رابطه بین رضایت شغلی و اهرم مالی
بررسی نقدشوندگی سهام و سیاست تقسیم سود در اجتناب مالیاتی
تاثیر سادیسم روزمره در اهمال کاری تحصیلی و اهمال کاری شغلی (مورد مطالعه: حسابداران دانشجو و شاغل دانشگاه آزاد اسلامی)
مروری بر حرفه حسابداری و جایگاه اخلاق در آن
حسابداری به اخاذی کمک می کند؟
تحلیل حضور مدیران زن در بازار سرمایه ایران
بررسی تاثیر منابع دانشی بر قابلیت های پویای سازمان
شناسایی فاکتورهای افزایش سهم بازار و چگونگی اعمال آنها و سودآوری در صنعت بیمه
تحلیل رابطه مدیریت تسهیلات بانکی با توجه به کفایت سرمایه و سود خالص و جمع سرمایه در جهت بهبود تعالی سازمان مطالعه موردی: بانک های بورس اوراق بهادار
تاثیر روح حیوانی (میزان خوشبینی و بدبینی) بر ریسک پذیری سرمایه گذاران بورس اوراق بهادار منطقه اصفهان
اشتغال جوانان و تاثیر آموزش کیفی
تاثیر تحصیلات عالی بر نرخ مشارکت نیروی کار در بازار کار ایران
تاثیر محدودیت های مالی بر فرار مالیاتی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران
نقش مدیریت خویشتن بر بروز رفتار شهروندی سازمانی با رویکرد اسلامی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام)
نقش منابع انسانی قابلیت محور بر شهروندگرایی در اداره دامپزشکی ایلام
بررسی تاثیر قابلیت های پویا در نوآوری بر کیفیت ارائه خدمات با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان (مورد مطالعه: شرکت گاز ایلام)
قرارداد هوشمند و تحول سیستم های مالی و پولی
بررسی رابطه هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی مدیران و کارکنان اداره تعاون روستایی و شرکت های تعاونی روستایی در استان گلستان
نقش مدیریت دانش و کسب و کار بر مدیریت روابط مشتری در گستره فضای مجازی
هوش مصنوعی در آینده حسابداری و امور مالی
بررسی اثر فروش در رسانه های اجتماعی و فناوری مدیریت ارتباط با مشتری بر مبادلات اطلاعات خریدار فروشنده (مورد مطالعه: کاربران شبکه های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد)
بررسی رابطه بین سبک رهبری خدمتگزار با فرهنگ نوآورانه؛ تبیین نقش میانجی تعهد کاری در شرکت مخابرات استان ایلام
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان بیمه های عمر و زندگی با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد در شهر تهران)
بررسی تاثیر بکارگیری سیستم ثبت الکترونیک بر سلامت اداری در ادارات ثبت اسناد و املاک (مورد مطالعه: ثبت اسناد و املاک کلانشهر تبریز)
بررسی تاثیر تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده بر تبلیغات دهان به دهان در صنعت بانکداری
بررس انعطاف پذیری سازمانی جهت کاهش ضایعات گندم در کارخانجات صنایع غذایی
بررسی تاثیر انگیزه، تعهد سازمانی و عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی در شرکت سایپا سیتروئن
نقش قابلیت های نوآوری تکنولوژیکی در تاثیرگذاری نوآوری سازمانی بر روی عملکرد سازمان مطالعه ای در واحدهای صنعتی استان تهران
نقش بازاریابی رابطه مند بر ایجاد مزیت رقابتی با میانجیگری رضایتمندی و وفاداری مشتریان در صنعت بیمه (مطالعه موردی مشترریان شرکت بیمه سینا)
بررسی نقش شایستگی مدیر بر نوآوری سازمانی با تاکید بر نقش تعدیلگر جایگاه مدیر (مطالعه ای در صنعت بیمه)
بررسی رابطه بین ویژگی های مثبت شخصیتی و خودرهبری با میانجیگری خودشکوفایی (مطالعه ای در بین کارکنان شهرداری زنجان)
افزایش سطح سرمایه اجتماعی تیمی از طریق دانش و ارتباطات در توسعه پروژه های سیستم های اطلاعاتی در شرکت همکاران سیستم در شهر تهران
طراحی سیستم خبره فازی برای ارزیابی همسویی فناوری اطلاعات و کسب و کار (مطالعه موردی: شهرداری ارومیه)
اعتبار تجاری و همزمانی قیمت سهام با نقش تعدیلگر محیط اطلاعاتی و تمرکز مشتری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی اثر کیفیت اطلاعات، روانشناختی اجتماعی و اعتماد بر قصد خرید الکترونیکی با نقش تعدیلگر حس قدرت خرید آنلاین (مورد مطالعه: کارکنن سازمان جهاد کشاورزی استان فارس)
بررسی تاثیر تجربه برند بر اصالت برند و عشق به برند (مورد مطالعه: شرکت هواپیمای آسمان)
بررسی اثرات توسعه صنعت بیمه بر رشد اقتصادی در ایران
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر شکل گیری هوش رقابتی سازمان ها با روش FAHP
تحلیل مضمون بیانات مقام معظم رهبری در باب مشارکت و مدیریت کشور توسط مردم
ارتباط اعضای کمیته حسابرسی با موسسات حسابرسی و تاثیر آن روی کیفیت حسابرسی
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید کالای تولید داخل
هزینه های تعدیل نیروی کار و رفتار هزینه نامتقارن: یک توسعه
بررسی عوامل موثر برند سازی بر کسب و کارهای کوچک و متوسط در بازاریابی دیجیتال
آسیب شناسی منابع انسانی با رویکرد انگیزشی در یک شرکت صنعتی فولادی
بررسی رابطه عدالت سازمانی و تعهد سازمانی با نقش میانجی رضایت شغلی کارکنان سازمان های دولتی (مطالعه موردی: شهرستان ارومیه)
نوسانات سود و تاخیر گزارش حسابرس: شواهدی از شرکت های ایرانی
آیا عملکرد کارکنان، نگهداشت وجه نقد شرکت ها را بهبود می بخشد؟ شواهدی از شرکت های ایرانی
عضویت در گروه های تجاری و نوآوری شرکت: شواهدی از شرکت های ایرانی
تبیین مفهوم آزادی از منظر شهید مطهری و جان لاک
هشدار سود و ارتباط آن با اطلاعاتی بودن قیمت سهام: نقش تعدیلی حاکمیت شرکتی
آسیب شناسی وضعیت تبلیغات محیطی در پایانه امام رضا مشهد
بررسی تاثیر رشد دارایی ها بر ریسک سقوط آتی قیمت سهام
بررسی تاثیر اضطراب بر قضاوت های اخلاقی حسابرسان
بررسی اثر جهت گیری کارآفرینی شرکتی بر عملکرد مالی با نقش میانجی نوآوری بنیادی واحد تجاری و نقش تعدیلگر شدت تحقیق و توسعه و ظرفیت جذب واحد تجاری (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی در استان فارس)
نقش ساختار مالکیت بر رابطه محافظه کاری حسابداری و ارزش وجه نقد نگهداری شده در بورس اوراق بهادار تهران
ارتقای وفاداری مشتری از طریق مدیریت دانش مشتری، درگیری مشتری و ارتباط با برند
مرروی بر حسابداری کربن
بررسی تاثیر ساختار سازمانی و همسویی استراتژیک بر موفقیت محصول جدید (مورد مطالعه: پتروشیمی کارون)
تاثیر قابلیت مقایسه صورت های مالی بر نوسانات ویژه بازده سهام با درنظر گرفتن نقش سرمایه گذاران متخصص
بررسی و تحلیل ارزش های تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده و انتخاب مشتریان
بررسی اثر نقاط قوت سیستم منابع انسانی بر واکنش های کارکنان نسبت به تغییر با نقش میانجی احساس مثبت به وضعیت، حمایت سازمانی و از عهده برآمدن تغییر (مطالعه موردی: شعب بانک سپه در استان کرمان)
بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی کارکنان بر نوآوری باز با نقش میانجی مدیریت کیفیت فراگیر
عوامل موثر بر بکارگیری شاخص های اقتصاد مقاومتی در نظام بانکی ایران
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی کشاورزی در استان کرمان
رتبه بندی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار گردشگری ایران از دیدگاه خبرگان
بررسی رابطه اندازه شرکت ها ساختار حسابداری شرکتی
بررسی ارز دیجیتال
مدیریت منابع انسانی الکترونیکی از منظر فرهنگ سازمانی
آیا بهره وری متاثر از فناوری اطلاعات و ارتباطات و سرمایه گذاری مستقیم خارجی است؟ رویکرد PVAR
مالکان نهادی و نوآوری شرکت
تمرکز بازار حسابرسی و کیفیت حسابرسی
کیفیت افشای مسئولیت اجتماعی و هزینه سرمایه شرکت: به نقش تعدیلی اندازه شرکت
اثر تجارت بین الملل، سرمایه گذاری مستقیم خارجی و کیفیت نهادی بر کارآفرینی
اثر تجربه آنلاین برند مقصد گردشگری بر اهداف رفتاری نسبت مقصد از طریق متغیر میانجی اصالت برند شهر گردشگری
تاثیر ارز دیجیتال بر حسابداری
تاثیر دین داری، استرس و نگرش سغلی نسبت به رفتار سازمانی شواهدی از سازمان های زیر نظر شهرداری
رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و جهت گیری کارآفرینی پژوهشی در سازمان های شهری
چالش های خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران (مطالعه موردی: شرکت مخابرات استان مرکزی)
بررسی تاثیر هزینه تحقیق و توسعه شرکت بر هزینه سرمایه
بررسی عوامل موثر بر رفع شکاف میان شبکه های اجتماعی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: همراه بانک مسکن)
روش ترکیبی انگور و کوسا و تاپسیس در تحلیل رابطه مدیریت تسهیلات و عملکرد
اولویت بندی و بهبود تطبیقی فعالیت های GMP در شرکت داروسازی امین
اقلام تعهدی و واکنش سرمایه گذاران با نقش تعدیلی حسابرس مستقل و داخلی
اثر تعدیلی کیفیت حسابرسی بر رابطه بین سهامداران نهادی فعال و منفعل با مدیریت سود
پایداری در صنعت بیمه
تاثیر خونسردی برند بر عشق به برند (مطالعه موردی: مشتریان برندهای چرم در اصفهان)
بررسی تاثیر تبلیغات بر حافظه و یادگیری مشتری (مطالعه موردی: شرکت اسنوا در شهر مشهد)
تاثیر استراتژی شرکت بر عملکرد مالی با نقش تعدیلی توانایی مدیریت
The effect of celebrity's physical attractiveness on the buy intention among young consumers
Investigating the effect of celebrity endorsement on brand credibility, corporate credibility, advertising credibility, consumer social status on buy intention
بررسی تاثیر عوامل موثر بر ریسک و سودآوری با تاکید بر تمرکز جغرافیایی: مطالعه موردی: کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی
تاثیر مدیریت سود واقعی بر محافظه کاری حسابداری با درنظر گرفتن نقش تعدیلی مشوق های دستکاری سود و حاکمیت شرکتی
تاثیر ارائه مدل سازی سازمانی بر اساس اخلاق اسلامی بر مدیریت منابع انسانی
دسته بندی و تعیین اولویت شاخص های اندازه گیری پایداری اقتصاد در صنایع کوچک و متوسط
تاثیر کیفیت محیط زیست بر وضعیت سلامت در کشورهای عضو MENA
پتانسیل ها و ظرفیت های کارآفرینی در توسعه روستایی
تاثیر هویت احتماعی و پاداش بر وفاداری با توجه به نقش درگیری مشتری، وابستگی و اعتماد مشتری به برند
توسعه منابع انسانی، آینده پژوهی و آموزش حسابداری
بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مشتریان با توجه به نقش میانجی مفید بودن اطلاعات، ریسک ادراک شده و پذیرش اطلاعات در میان مشتریان رستوران ها و فست فودهای شهر تهران
ارائه مدلی برای ارزیابی تاثیر رهبری استراتژیک، عملکرد مالی و عملکرد منابع انسانی
داده کاوی؛ رویکرد نوین در حوزه حسابرسی
روابط متقابل چرخه عمر محصول، ساختار سرمایه، جریان نقدی آزاد، تنوع بخشی و عملکرد شرکت با استفاده از سیستم معادلات همزمان
دکترین طراحی خط مشی های هنری در جهان بینی اسلامی
مدل سازی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر رفتار شهروندی و رضایت شغلی با توجه به نقش تعدیلگر و رهبری توزیعی
بررسی و تبیین نقش استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار برنامه ریزی و تصمیم گیری در شرکت های صادراتی فعال صنعتی
بررسی اثر تعدیلی بدهی و سیاست تقسیم سود بر رابطه بین سرمایه گذاری بیش از حد و عملکرد شرکت
تاثیر پذیری بهره وری سرمایه انسانی از شادابی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت توزیع برق شهرستان ارومیه)
تاثیر محافظه کاری و هزینه های نمایندگی بر حساسیت جریان نقد در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نقش آموزش در حسابداری انتقادی
نقش آمیخته بازاریابی داخلی بر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه (یک مطالعه مروی)
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بهبود آوای سازمانی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان)
شناسایی و رتبه بندی واژگان مهندسی کانسی (مورد مطالعه: شهرداری اصفهان)
بررسی عوامل موثر بر پذیرش خدمات پزشکی از راه دور (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اصفهان)
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد سازمان با میانجی گری ساختار شبکه عوامل زیست محیطی و اندازه شرکت
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه ایران استان اردبیل)
بررسی تاثیر متقابل نوآوری بازاریابی و فروش رقابتی با حضور برند رقابتی (مورد مطالعه: برندهای برتر در سطح استان تهران)
شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر فناوری اطلاعات بر افزایش حجم معاملات شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
شناسایی و اولویت بندی محصولات قابل توسعه جدید براساس ناب- پابکی- سبز در یک شرکت دارویی
واکاوی احکام اجرایی صادره توسط کمیسیون بورس اوراق بهادار در حوزه حسابداری و حسابرسی
نقش عوامل موثر مدیریتی و سازمانی بر اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: بانک مهر ایران خراسان رضوی)
افشاء عمومی و عدم تقارن اطلاعاتی
مدیریت ارتباط با مشتری از طریق رسانه های اجتماعی در صنعت گردشگری و هتلداری
بررسی بازاریابی سبز در عرصه بازاریابی در جهت توسعه پایدار
نقش مدیریت منابع انسانی در توسعه کارآفرینی سازمانی
نقش هوش تجاری در نوآوری و خلاقیت در بیمارستان ها
مروری بر روش های تبلغاتی در شبکه های اجتماعی: مطالعه اینستاگرام
مدلسازی و بهینه سازی سبد سهام چند هدفه و چند دوره ای با درنظر گرفتن محدودیت های مخروطی و تصمیمات گسسته غیرقطعی و تصادفی
طرح ریزی تاب آوری زنجیره تامین- مورد مطالعه گروه صنعتی سپاهان
TQM, Quality Performance and Innovation Performance: A new look
تاثیر نقش سرمایه اجتماعی، اشتراک گذاری دانش ضمنی، کیفیت دانش در تعیین قابلیت نوآوری (مورد مطالعه: شرکت ایکس ویژن)
بررسی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت تعارض در سازمان آموزش و پرورش استان مازندران
بررسی عوامل موثر بر استفاده ازنرم افزارهای موبایل بانک وتاثیرآن بررضایت مشتری و قصد استفاده مجدد (مورد مطالعه :مشتریان بانک سپه شهرستان گلپایگان)
تاثیر کووید ۱۹ بر بازار بورس ایران با روش کیفی نظریه داده بنیاد (مطالعه موردی: گروه پالایشی)