آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 52تعداد صفحات کتابچه مقالات: 416
تعداد نمایش مقالات: 58507
اولین کنفرانس ملی نگاهی نو به تحول و نوآوری در آموزش
اولین کنفرانس ملی نگاهی نو به تحول و نوآوری در آموزش در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ توسط ،موسسه بين المللي علوم و فناوري حكيم عرفي شيراز در شهر شیراز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی نگاهی نو به تحول و نوآوری در آموزش مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس ملی نگاهی نو به تحول و نوآوری در آموزش
پویایی نظام آموزش و پرورش با «ابتکار محوری» به جای «اقتباس محوری»
Challenges of English language teaching in village areas of Iranian schools (an empirical study)
Curriculum Analysis of the Junior High Seventh and Eighth Grade English Textbooks in Terms of Scope and Sequencing Framework
EFL Learners` Views towards Listening Materials on the Comprehension of Iranian EFL Learners
Survey Developing online course material in English for postgraduate students in Bandar Abbas
Teaching English alphabet with an active today's method in Iranian preschools . can students be in the core of active learning?
The Effect of Context Methods on Vocabulary in Iranian EFL context
The Impact of Interactive Reading aloud on EFL Learners’ Writing Ability
The Role of Cultural Intelligence in Learning English as a Foreign Language
ارزشیابی برنامه درسی آموزش عالی
ابزار نقشه مفهومی راهی موثر برای کشف کج فهمی های دانش آموزان در مورد مفاهیم الکتریسیته ساکن
ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت معلمان در استان کهگیلویه و بویراحمد، بر اساس سطح اول و دوم مدل کرک پاتریک
ارزیابی سطوح شایستگی مدیران و رابطه آن با رضایت شغلی دبیران (مطالعه موردی مدارس متوسطه شهرستان اردبیل)
ارزیابی مطلوبیت دوره های آموزش زبان انگلیسی در شرکت پایانه های نفتی ایران
افزایش وفاداری مشتریان بیمه از طریق بکارگیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی
آموزش رسم فنی با استفاده از وسایل کمک آموزشی؛ نمونه موردی: هنرجویان رشته ساختمان شهرستان هندیجان
آموزش و پرورش خردگرا، مستلزم اصلاح برنامه درسی تربیت معلم
آموزش و فناوری اطلاعات (در آموزش شیمی)
بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر مسائل باز-پاسخ بر توانایی تعمیم عبارات کلی از الگوهای هندسی
بررسی تاثیر آموزش مفاهیم فیزیک با استفاده از مثال های واقعی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی تاثیر معماری مهدکودک ها بر افزایش مهارت های اجتماعی- هیجانی کودکان
بررسی رابطه بین آشنایی و کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)با یادگیری زدایی معلمان مدارس هوشمند مقطع ابتدائی شهرستان اردبیل
بررسی رابطه بین آموزش و بهره وری نیروی انسانی
بررسی رابطه تفکر انتقادی و سواد اطلاعاتی: پژوهش فراتحلیل
بررسی رابطه شیوه های مدیریت کلاس درس و ادراک از جو مدرسه معلمان
بررسی رابطه ی بین آموزش منابع انسانی و تاثیر آن در کیفیت زندگی کاری و عمکرد معلمین
بررسی لزوم بازنگری در موضوعات آموزشی، متناسب با عصر جهانی شدن
بررسی نسل جدیداستانداردهای آموزش علوم از منظر ماهیت علم
بررسی نقش آموزش منابع انسانی و تاثیر آن بر بالا بردن بهره وری سازمانها
بررسی نگاه نوآورانه کتاب زبان انگلیسی پراسپکت یک (پایه هفتم تحصیلی) به مسایل هویتی فرهنگی
بررسی میزان نگرش معلمان در ابعاد برنامه درسی مقطع متوسطه اول در شهرستان میاندوآب و حومه در سال تحصیلی 93-92
بررسی رابط بین خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان دخترانه مدارس متوسطه 1 شهرستان سروستان سال تحصیلی 92-93
بین المللی شدن نظام آموزش عالی در عصر جهانی شدن (مبانی، زمینه ها، ضرورت ها، پیامدها و چالش ها)
تاثیر کاربرد نقشه های مفهومی به عنوان یک ابزار آموزشی، در یادگیری مفهوم معادله خط و مباحث مربوط به آن
تبیین ویژگی های عناصر برنامه درسی در محیط یادگیری الکترونیکی
تحلیل محتوای کتاب اقتصاد دوم آموزش متوسطه از حیث میزان توجه به مؤلفه های کارآفرینی
جایگاه اصول موضوعه در ریاضیات دبیرستانی
جایگاه آموزش های عمومی در اراتقای فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق (مورد مطالعه: شهروندان ساکن در کلانشهر تهران)
خلاقیت در آموزش زبان انگلیسی با اجرای کلاس معکوس
درس پژوهی پنجره ای به سمت تولید دانش حرفه ای
روش اسکمپر در آموزش ریاضیات
سیر تحول آموزش زبان انگلیسی در ایران از ابتدا تا کنون
شبیه سازی فرآیند جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی آلومینیوم 6061
طراحی محیط یادگیری به شیوه نمایش عروسکی بر کاهش اختلال بیش فعالی
طراحی فضاهای آموزشی در عصر ارتباطات
ماهیت علم ضرورتی فراموش شده در آموزش علوم ایران
مقایسه و بررسی روش تدریس فعال (اکتشافی) و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی علوم پایه چهارم ابتدایی شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی 93-92
مقایسه یادگیری خودنظم ده بین دانش آموزان تیزهوش و عادی شهر یزد
نقش فعالیت های آزمایشگاهی ساده مغناطیس، در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش آموزان پایه سوم دبیرستان
نگاهی نو به تحول و نوآوری در آموزش زبان انگلیسی در مدارس شهرستان صفاشهر
یادگیری الکترونیکی بستری برای پرورش تفکر انتقادی
یادگیری تمام مغزی،گامی برای توسعه تفکر خلاق و یاد گیری اثر بخش