آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 22تعداد صفحات کتابچه مقالات: 352
تعداد نمایش مقالات: 15410
دومین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
دومین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۸ توسط ،دبيرخانه دائمي كنفرانس برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
تاثیر مالکیت دولتی و حاکمیت شرکتی بر عملکرد شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
بررسی مدیریت سود و کیفیت حسابرسی
الگوی پیشنهادی در تامین منابع مالی مطلوب برای درآمدهای پایدار شهرداری ها
بررسی تاثیر پیچیدگی اطلاعات حسابداری بر کیفیت حسابرسی ناشی از تقلب شرکت ها
اثر تعدیلی رقابت در بازار محصول بر رابطه بین افشای داوطلبانه و ارزش سهام
بررسی میزان نوآوری سازمانی در شرکت سازه گستر سایپا
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر قابلیت های مدیریت زنجیره ی تامین و عملکرد شرکت
مسئولیت اجتماعی سازمان ها
بررسی پیامدهای التزام به بازاریابی اخلاقی در تجارت بین الملل ( محصول مورد مطالعه پسته)
ارائه مدلی جهت ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از تکنیک دیمتل
ارزیابی تبعات مثبت و منفی بکارگیری شبکه های اجتماعی موبایلی در محیط کار (شرکت های منتخب شهرک صنعتی بشل)
بررسی اثر سیاست های مالی بر شاخص کل سهام
بررسی اثر مخارج دولت بر شاخص کل سهام
بررسی تاثیر چرخش حسابرسان بر کیفیت حسابرسی
تاثیر تنوع هیئت مدیره بر ریسک شرکت
شناسایی و اولویت بندی عناصر و پیامدهای تجربه مشتری هوشمند در خرده فروشی ها (مورد مطالعه: خرده فروشی های شهر کرمانشاه)
توسعه منابع انسانی، از تئوری تا واقعیت
رابطه جهت گیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمال کاری و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان
نقش مدیریت مسیر شغلی CPM درچارچوب توسعه مربیگری ورزشی
بررسی تاثیر قابلیت های ارتباطی و نوآوری بازاریابی بر رقابت پذیری با نقش میانجی ایجاد ارزش مشتری در بین کارکنان بیمه ایران در استان خراسان رضوی
بررسی رابطه تلاش های بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی از برندهای لوکس با ارزش برند و رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: اینستاگرام)
سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای ملی در استانداردهای شغلی و حرفه ای