آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 125تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1130
تعداد نمایش مقالات: 86445
اولین همایش بین المللی قوای محرکه نوین (با محوریت خودروهای برقی)
اولین همایش بین المللی قوای محرکه نوین (با محوریت خودروهای برقی) در تاریخ ۸ اسفند ۱۳۹۷ توسط دانشگاه علم و صنعت ایران،دانشگاه علم و صنعت ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی قوای محرکه نوین (با محوریت خودروهای برقی) مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین همایش بین المللی قوای محرکه نوین (با محوریت خودروهای برقی)
بررسی مقایسه ای سیستم ترمز الکترونیکی گوه ای با سیستم ترمز هیدرولیک با پمپ خلا برقی در افزایش ایمنی خودروهای الکتریکی
Environmental Life cycle comparison of alternative fuels in Pollution Routing Problem
Strategic Attitude to Battery Selection for Electrical Vehicle
طراحی یک کنترل کننده سرعت برای وسیله نقلیه شنی دار سبک با رعایت حداکثر نیروی پیشروی قابل تحمل خاک
Engine Base Plate Optimization for an Electric Vehicle Considering NVH Attribute
بررسی روشهای مختلف شارژ خودروهای برقی و مقایسه تاثیرات آنها بر روی شبکه توزیع ولتاژ پایین
Review of battery balancing methods for modern EV applications
شبیه سازی مدل خطی برای ماشین رلوکتانس سویچی
Optimal scheduling of electric vehicles parking lot in a smart distribution system
پارامترهای موثر در پایداری حرارتی تاتری های سرب اسید و کاهش زمان شارژ
بهبود عملکرد موتور القایی سنجابی توسط روش کنترل مستقیم شار و گشتاور برای کاربرد خودرو های برقی و هیبریدی
بررسی میزان کاهش مصرف سوخت یک اتوبوس با قوای محرکه هیبریدی
Effect of the Phase Change Material Thickness in the hybrid cooling of Li-Ion Batteries, used in green vehicle
Investigation of cells placement distance in a staggered configuration and specific thickness of PCM in hybrid cooling TMS
مطالعهی عددی سیستم مدیریت حرارتی باتری های لیتیم-یون با رویکرد بررسی تاثیر آرایش محفظه PCM دربرگیرنده سلول باتری
بررسی عددی و تجربی راهکار مدیریت بهینه خودروی دورگه سری جهت کاهش مصرف سوخت
برنامهریزی هماهنگ خودروهای برقی خودران با در نظر گفتن ترافیک شهری
بررسی مقایسه ای گیربکس خودرو های هیبرید و برقی با گیربکس های فعلی
Application of TMU-22/CNT composite as an electrode material for supercapacitors
انتخاب سایز مناسب باتری خودروی دورگه سری به منظور مصرف سوخت بهینه
مدلسازی تحلیلی کنترل پایداری جانبی خودروهای الکتریکی با محرکه مستقل
استراتژیهای خنککاری در پیلهای سوختی غشاء پلیمری
بررسی تاثیر استراتژی خنک کاری مایع بر روی توزیع دما و جریان دوفاز در پیل سوختی غشاء پلیمری
فھرست مشوق ھای خودروھای برقی پلاگینPlug-Inدر آمریکا
بررسی روشهای ارائه شده توسط شرکتهای خودروساز و مراکز تحقیقاتی جهت گرمایش کابین خودروهای تمام الکتریکی و هیبرید
تعیین عمر مفید مبدل کاتالیزوری و اصلاح استاندارد مراکز معاینه فنی خودروهای بنزینی
مشارکت خودروهای برقی در برنامه های پاسخگویی بار با هدف کاهش پیک بار تابستان ازدیدگاه توسعه پایدار
تحلیل رولربیرینگ ترکدار با استفاده از مکانیک شکست الاستیک خطی
طراحی فیلترکالمن برای تعلیق بادی به منظور فراهم آوردن راحتی سرنشین
State of charge estimation for an electric vehicle battery considering temperature effects
موتورهای پاشش مستقیم با استفاده از انژکتورهای پیزوالکتریک
کاهش ریپل محرکه BLDCبا کنترل ولتاژلینک DCحین کموتاسیون با استفاده از اینورتر دو سطحی
تعیین اقتصادیترین ترانسفورماتور برای ایستگاه شارژ خودروهای برقی
مدلسازی سیستم مدیریت حرارتی اجزای الکتریکی برای یک خودرو هیبرید با استفاده از نرم افزار KULI
Environmental Impact Assessment of replacing Conventional Taxis with Hybrid Electric Vehicles in Tehran, Iran
مطالعه ی عددی سیستم مدیریت حرارتی باتری های لیتیم-یون با رویکرد بررسی تاثیر آرایش محفظه PCM دربرگیرنده سلول باتری
مروری بر مدیریت حرارتی غیرفعال باتری های لیتیم یون
مطالعه اثر تغییرات دمایی بر خواص مکانیکی آلومینیوم و کامپوزیت آلومینیوم گرافن با –استفاده از روش دینامیک مولکولی
کاهش آلایندگی و مصرف سوخت و نیز افزایش بازده موتور با استفاده از نانو ذرات در ترکیب سوخت
چالشهای پیشرو در توسعه صنعت خودرو برقی در کشور ایران و جایگاه انواع مدل خودرو برقی در آن
مدیریت حرارت باتریهای لیتیوم یون با استفاده از مواد تغییر فاز دهنده حاوی نانو ذرات در -خودروهای برقی: مطالعه دینامیک مولکولی
Performance evaluation of PEM fuel cells; impact of relative humidity, pressure and temperature of inlet species on the current density of the PEMFCs
بررسی تاثیر شرایط آب و هوایی ایران در میزان پیمایش خودروهای تمام الکتریکی
بررسی تاثیر استفاده از فوم فلزی در بهبود عملکرد PCM در سیستم کنترل دما غیرفعال باتری لیتیوم یونی 18650
تحلیل ارتعاشات طولی نانومیله های سنسورها و اکچویتورهای وسایل الکتریکی بر اساس تئوری الاستیسیته غیرمحلی
سیستم هوشمند شناسایی انسان در خودروهای خودران بر مبنای دوربین کینکت
طراحی مفهومی سامانه مدیریت و کنترل ایستگاه های شارژ خودروهای برقی
شتاب سنج های میکروالکترومکانیکی MEMS در کیسه هوای خودرو
پاشش آب در موتورهای بنزینی، راهکاری نوین برای کاهش مصرف سوخت و آلاینده ها
بررسی تاثیر استفاده از پره در بهبود عملکرد PCM در سیستم کنترل دما غیر فعال باتری لیتیوم یونی 18650
Design and simulation of a DC EVSE for electric vehicles
Hybridization of Samand Vehicle with Minimum Mechanical Modifications
A Review on Power Train Topologies of Battery and Fuel Cell Hybrid Electric Vehicles
مطالعهی عددی سیستم مدیریت حرارتی باتریهای لیتیم-یون با رویکرد بررسی تاثیر آرایش محفظه PCM دربرگیرنده سلول باتری
بررسی اثر واشرهای آب بندی بر عملکرد پیلهای سوختی متانولی غیرفعال
Improvement of ethylene-vinyl-acetate fire retardancy by expanded graphite for wire coating applications
Polyolefin separators for rechargeable lithium-ion batteries
A comparison between the properties of conventional and green tire in new vehicles
ساخت و ارزیابی باتری لیتیم-یون حاوی افزودنی گرافن برای استفاده در خودروهای الکتریکی
The application vegetable oils for flexible polyurethane foams using in car seats
ساختار خودروهای الکتریکی و آینده آن
نگاهی به شبکه نوآوری و نقش ارکستر شبکه در حوزه خودروی برقی
بررسی اثرات جانمایی باتری الکتریکی بر مولفه های اصلی رفتار دینامیکی خودرو در تبدیل یک پلتفرم پایه بنزینی به الکتریکی
چالش های طراحی بدنه در خودروهای برقی و راه کارهای موجود
طراحی سیستم بهینه مدیریت حرارتی فضای داخل خودرو الکتریکی به کمک مواد تغییر فاز دهنده
Performance Assessment of Ghazal Solar-Electric Commercial vehicle
محاسبه نسبت تبدیل جعبه دنده درون چرخ خودرو ترکیبی 6 × 6 مجهز به موتور الکتریکی درون چرخ
مروری بر پیشرفتهای اخیر در زمینه سیستمهای مدیریت حرارتی تلفیقی باتری با مواد تغییر فاز دهنده
Prediction of Sheet metal formability based on enhanced strain gradient approach
Plastic anisotropy of ultrafine grained Aluminium AA1050 produced by accumulative roll bonding (ARB)
طراحی کنترلری جهت کاهش ارتعاشات موتور و سیستم انتقال قدرت خودروی الکتریکی
استراتژیهای مدیریت سیستم ذخیره کننده انرژی هیبرید شامل پیلسوختی/ باتری/ابرخازن
Finite Element Simulation of Deep Drawing for Circular Two-layer Metallic Sheets
Model-Based Design approach for Implementation of PHEV Energy Management
Semi-active suspension system for PHEV lateral dynamic Improvement
استراتژی کنترلی فازی و پیاده سازی سخت افزاری آن برای مدیریت انرژی خودرو هیبرید الکتریکی پلاگاین
Evaluation of the location of battery compartment on PHEV dynamic performance using multi-body dynamics
مدل حرارتی و الکتریکی باتریهای لیتیوم-یون و شناسایی پارامترهای الکتریکی باتری به کمک داده های اندازه گیری شده و شبیه سازی الکتریکی باتری
نقش ایمنی عملکردی استاندارد ISO26262 در خودروهای الکتریکی و هیبریدی
دستیابی به اهداف تغییر اقلیم با جایگزینی ناوگان خودرو های شخصی
خىک کاری باتزی به ریش عددی ی ظزفیت فشزده ی تزکیب مدل خىک کاری با مدل الکتزیکی حزارتی
معرفی روش های مدل سازی ساختار داخلی الاستومرهای مغناطیسی قابل استفاده در نگهدارنده های سیستم های قوای محرکه در خودرو های نوین
روش های ساخت مواد هوشمند مغناطیسی و کاربرد در سیستم های تعلیق خودروهای مدرن
بررسی اثر ظرفیت باتری بر عملکرد و مصرف سوخت خودروی رهام با قوای محرکه هیبرید الکتریک ملایم
شبیه سازی نانولوله های ترکیبی کربن - نیترید بور به روش دینامیک مولکولی
برآورد برد خودرو برقی:تحلیل دینامیک، سهم نیروهای مقاوم حرکت و یافتن اندازه اجزا
Quality evaluation and pollution ranking of domestically produced cars
بررسی اثرات پیدایش خودروهای الکتریکی بر برنامه های پاسخگویی بار
بررسی روشها و راهکارهای مدیریت خودروهای الکتریکی در کشور
بررسی رویکردهای تشویقی و فرآیندهای انتشار خودروهای الکتریکی و نحوه شبیه سازی دینامیکی آنها
مقایسه عملکردی مصرف سوخت و آلایندگی خودرو هیبریدی و تیبا برای سیکل رانندگی تهران
شبیهسازی برای آزمون ایمنی شیشه در خودروهای نوین
تحلیل اجزا محدود سفتی تنه یک موتورسیکلت الکتریکی
الگوریتم استخراج سیکل رانندگی از خروجی سامانه های مسیریابی برخط
جمع آوری داده های سیکل کاری بارگیری یک لودر
تحلیل ارتعاشات آزاد و ساختاری میکروتیر مگنتوالکتروالاستیک تحت بارهای مغناطیسی و الکتریکی
بررسی تجربی اثر نانو گرافن بر اتصالات چسبیL شکل روکش های کامپوزیتی خودرو
طراحی و ساخت پیل سوختی غشاء پلیمری مورد استفاده در خودرو با استفاده از نانو غشاء و با طراحی نوینی از صفحات دو قطبی و بررسی شرایط عملیاتی بر روی راندمان
تولید آزمایشگاهی غشاءهای پلیپروپیلنی نانو/میکرو حفره به عنوان جداکننده در باتریهای لیتوم یون -خودرو
Performance Improvement of Hybrid Fuel Cell-Electric Vehicles in Different Driving Cycles
استاندارد های ارتعاشات باتری
بررسی سامانه مدیریت انرژی دوچرخه برقی پدال کمکی با در نظر گرفتن متابولیسم بدن
Discussion and comparison of public bus energy demand regarding to real driving patterns and standard cycles and studying total efficiency of buses using different fuels (IC,FC and electric engine)
کنترل غیرمستقیم ربات شبیه به خودرو با استفاده از شبکه عصبی
اصلاح روابط احتراق و انتقال حرارت در مدلسازی تک ناحیه ای موتورهای اشتعال تراکمی با سوخت همگن HCCI
روشهای برداشت انرژی مبتنی بر ارتعاشات از تیرهای پیزوالکتریک
مقایسه عملکرد خودروی هیبرید الکتریکی موازی و خودروی هیبرید الکتریکی سری از نظر مصرف سوخت و تولید آلاینده ها
بررسی عملکرد سیستم انتقال قدرت خودروی هیبریدی Honda SH-AWD
Chaotic vibration of nonlinear full vehicle model with magnetorheological damper
Observers for vehicle tire-road forces estimation – A review
بهبود سیستم های هشدار جلوگیری از برخورد با استفاده از برآورد آنی اصطکاک
مدلسازی و اعتبارسنجی یک مدل راحتی 7 درجه آزادی برای خودرو سنگین دو محوره
شبیهسازی سیستم مدیریت حرارتی منفعل برای باتری لیتیوم یون
شناسایی فعالیت انسان در خودروهای خودران مبتنی بر یادگیری عمیق
بررسی انواع عیوب سازه ای و اهمیت رشد ترک در سیستم های انتقال قدرت نوین
Effect of module structure on the performance of battery thermal management system based on PCM
Experimental investigation on a hybrid battery thermal management system based on water circulation and Silicone oil for the battery pack of an electric vehicle
تحلیل تنه موتور سیکلت برقی با هدف کاهش وزن و بهبود رفتار ارتعاشاتی
مقایسه ی سوخت هیدروژنی و بنزین برای وسایل نقلیه
Experimental Investigation on Thermal and Electrical Behaviours of a Li-ion Battery Cell Applicable in Electric Vehicles
Investigation of Hydrogen Addition on the Performance and Emission Characteristics of a bio-fuelled SI Engine
مرور چالش های خودروهای خودران مجهز به حسگر دید
تاثیر استفاده از متانول به عنوان سوخت جایگزین بنزین بر مدت زمان دورهی گرم شدن موتور
بهینه سازی مصرف و آلایندگی بولدوزر شنی دار به روش تاپسیس و وزن دهی آنتروپی شانون
1Performance Improvement of Hybrid Fuel Cell-Electric Vehicles in Different Driving Cycles