آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 10تعداد صفحات کتابچه مقالات: 99
تعداد نمایش مقالات: 6495
پنجمین همایش سالانه مدیریت و برند سازی
پنجمین همایش سالانه مدیریت و برند سازی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ توسط ،شركت مهندسي ماه دانش عطران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین همایش سالانه مدیریت و برند سازی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین همایش سالانه مدیریت و برند سازی
نقش مدیریت مالی ازمنظر کلان وخرد پرموفقیت سازمانهای اقتصادی
بررسی علل تاثیر گذار بر کارآمدی رویکرد فرآیندی در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
بررسی نقش تبلیغات و ابزارهای پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژه برند چین چین (مورد مطالعه: مصرف کنندگان استان تهران)
تاثیر مدیریت مشتری (CRM) بر بازاریابی الکترونیکی
مهندسی فرآیند(مطالعه موردی: شرکت فن آوا کارت)
شکاف مهارت های بازاریابی دیجیتال:شناسایی و بررسی عوامل موثر بر ایجاد شکاف مهارتی در بازاریابی دیجیتال
تجزیه و تحیلیل صادرات گاز طبیعی در بازارهای جهانی و مقعیت های صادراتی گاز ایران در جهان (مورد مطالعه: افق پیش روی شرکت لوله سازی ماهشهر جهت حضور در بازارهای صادرات جهانی)
بررسی رابطه برند عاطفی وتمایلات درونی مشتری (مطالعه موردی :مشتریان محصولات اپل،نمایندگی محصولات اپل در تهران)
بررسی تاثیر تصویر برند و وجهه برند بر نگرش به برند تلفن همراه
بررسی رابطه هوش هیجانی و افسردگی شغلی در کارکنان ادارات مرکزی بانک قوامین در شهر تهران