آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 37تعداد صفحات کتابچه مقالات: 375
تعداد نمایش مقالات: 75996
اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران
اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۸۹ توسط دانشگاه صنعتی شریف،مركز مطالعات تكنولوژي داتنشگاه صنعتي شريف در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران
یک استراتژی موفق برای توسعه خدمات ارزش افزوده سیار
توسعه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در راستای پارادایم محاسبات ابری
طراحی یک چهارچوب مفهومی برای توسعه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه
افزایش بهره وری سازمانی به کمک راهکارهای سیار(مطالعه موردی: شرکت ارتباطات سیار ایران)
ارائه سرویس های مبتنی بر مکان در ایران: چالش ها و راهکارهای پیش رو
اسفاده از تکنولوژی تلفن همراه در پیش برد خدمات بهداشت و درمان
موبایل وُچر راهکاری برای بهبود زنجیره ی تأمین وُچر خدمات پیش پرداخت
شناسایی عوامل تأثیر گذار بر موفقیت تجارت همراه در ایران
وضعیت پرداخت همراه در جهان
طرح قابلیت پرداخت الکترونیکی سیستم های پخش و توزیع با استفاده از پایانه فروش Mobile POS در ایران
راهکارهای Mobile Business در سیستم های ERP
رویکردی نوین در پرداخت های خرد الکترونیکی تلفن همراه مبتنی بر فن آوری Contactless NFC
به کارگیری فن آوری همراه در فرآیند پرداخت خسارت تصادفات
بررسی عوامل مؤثر در خلق ارزش در خدمات بانکداری همراه
ارزش ادراک شده از خدمات بانکی تلفن همراه و اثر آن بر وفاداری مشتریان
بانکداری با تلفن همراه مزایا، جالش ها و راهکارها
ارائه راهکاری به منظور ارتقاء امنیت سرویس های بانکداری مبتنی بر تلفن همراه
طراحی و پیاده سازی زیرساختی نوین جهت بهبود امنیت و کارایی سیستم های بانکداری تلفن همراه
بررسی دستگاه های دارای ویندوز موبایل از دید امنیتی
مطالعه تجربی محرک های پذیرش تبلیغات موبایل در ایران
تبلیغات موبایل و عوامل موفقیت آن
ارائه یک سرویس تبلیغاتی مبتنی بر موقعیت با بکارگیری روش موقعیت یابی پیشنهادی
راهنمای سرویس الکترونیکی (ESG) در تلویزیون موبایل
زنجیره ارزش و مدل های کسب و کار تلویزیون موبایل
مدل های تجاری تلویزیون موبایل
بررسی رفتار مخاطب در تلویزیون موبایل
خدمات چند رسانه ای به کاربران موبایل( به صورت ارسال متعدد و محتوای توزیع شده)
الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه پیام نور گنبد به یادگیری سیار
بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت ورود فن آور NFC به ایران
بررسی کیفیت خدمات ارزش افزوده تلفن همراه بر روی رضایت و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه شرکت ایرانسل)
بررسی دلایل موفقیت و شکست فروشگاه های نرم افزار موبایل
بررسی تأثیر تلفن همراه در بازار کسب و کار جدید
An Iterative Self-Improvement Service Launch Lifecycle for Mobile Value-added Services
Forces Behind the Value Added Services
Social media relationship with VAS
To manage Value Added Services in 3G