آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 108تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1776
تعداد نمایش مقالات: 31442
اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ توسط موسسه آموزش عالی عطار، در شهر مشهد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
بررسی تاثیر بهبود قابلیتهای توسعه محصولات جدید بر عملکرد بازاریابی با نقش واسط یادگیری داخلی و به اشتراک گذاری دانش (مورد مطالعه : شرکت پارس خودرو)
عوامل موثر بر وفاداری به برند در محصولات صنایع غذایی رضوی
پیمایش اخرین دستاوردهای پژوهشی مجلات معتبر در حوزه آموزش اخلاق در حسابداری
مطالعه تاثیراستراتژی بازاریابی هوشمند بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر کرمانشاه)
بررسی تاثیر ادراک مشتری از طراحی وبسایت بر قصد خرید با تاکید بر نقش ادراک از قابلیت اطمینان، خدمات مشتری و حریم خصوصی (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا)
بررسی تاثیر فرآیند مدیریت دانش بر مدیریت منابع انسانی با نقش میانجی استفاده از دانش اداره کل راه آهن خراسان
تاثیر رفتارهای رهبری استراتژیک بر هماهنگی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی کسب و کار و ادغام سیستم های سازمانی در کارکنان اداره کل راه آهن خراسان
بررسی تاثیر هوش فرهنگی بر موفقیت نهادی با نقش میانجی کیفیت رابطه
مروری بر تفکر سیستمی در سازمان و مدیریت
تاثیر همدلی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد عاطفی و کیفیت خدمات ادارک شده ( مورد مطالعه: شرکت شتاب گستر ره اورد طلوع)
بررسی مدل اعتماد یکپارچه در معماری سرویس گرا
اخلاق درحسابداری وحسابرسی
بررسی اثر سیستم مدیریت ریسک بر اجرای حسابرسی مبتنی بر ریسک
تاثیر قلمروگرایی بر عملکرد و کج رفتاری در محیط کار با تاکید بر پنهان سازی دانش (مورد مطالعه: شهرداری مرکزی مشهد)
تحلیل نقش فقدان جذابیت، تعهد عاطفی و هزینه تغییر برنامه های وفاداری در تاثیر ارزش ادراک شده از برنامه ها بر رضایت و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای افق کوروش)
گزارشگری پایداری، گزارشگری مسئولیت اجتماعی (CSR) و گزارشگری زیست محیطی
آسیب شناسی پاسخگویی در سازمانهای دولتی ایران
بررسی نقش میانجی نگرش به برند در رابطه بین بازاریابی بوسیله اینفلوئنسرها و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان پوشاک زنانه در اینستاگرام)
بررسی کهن الگو های برند، مفاهیم و نظریه ها
بررسی تاثیر تکنولوژی، فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان در دوره شیوع ویروس کرونا با تاکید بر نقش میانجیگری خود انگیختگی کارکنان
انعطاف پذیری مشتری؛ پیشایندها و پسایندها
تاثیر روابط اجتماعی در ایجاد اعتماد بر سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت
تاریخ شفاهی مسیر بازیابی حلقه های گمشده مدیریت دانش سازمانی با تاکید بر دوره پس از انقلاب اسلامی ایران
صادرات نوآورانه: نقش عوامل سازمانی، محیطی و استراتژیک در شرکتهای صادرکننده کالا (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی کاشی سرامیک استان خراسان رضوی)
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد مالی، ثبات مالی و شمول مالی با نقش میانجی عملکرد شهروندی)۱مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر رفتارشهروندی سازمانی
تبیین مدیریت استراتژیک برند؛ فرآیند و گام ها
نقش مدیریت استعداد در تامین وحفظ منابع انسانی مستعددر شرکت آب وفاضلاب استان مرکز
شناسایی موانع اقتصادی و سیاسی جذب سرمایه مستقیم خارجی (مورد مطالعه سرمایه گذاران خارجی استان خراسان رضوی)
بررسی پذیرش نوآوری شبکه های هوشمند برق در مشترکین خانگی شهر مشهد
وفاداری مشتریان در صنعت هواپیمایی ایران
پیشایندها و پسایندهای عشق به برند
رتبه بندی و تحلیل عوامل موثر مدیریت ارتباط با مشتری برحفظ مشتریان باشگاه کوهنوردی چکاد
بررسی تاثیر زیرساختهای مدیریت دانش بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش تعدیلگری سطح تحصیلات
نوآوران و یا بازدارنده ها،مقاومت استادان حسابداری در برابر فن آوری های جدید آموزشی در آموزش عالی
بررسی رابطه بین مدیریت تصویرپردازی و فرسودگی شغلی با نقش تعدیلی تعهد سازمانی درمعلمان ابتدایی شهر بندرترکمن
بررسی رضایت شغلی کارکنان سازمان عمران شهرداری مشهد
بررسی نقش میانجی عشق به برند در رابطه بین تجربه برند و وفاداری مشتری (مورد مطالعه : برند تلفن همراه اپل؛ شهرستان بجنورد)
بررسی معیارهای امتیازدهی اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانکی
اخلاق و حرفه ای گرایی در حسابداری
قدرت اطلاعات در حسابداری مدیریت
بررسی اثر کیفیت گزارشگری مالی بر کاهش جنبه کم سرمایه گذاری در شرکتهای غیرمالی
تجربه مشتری در سیستم بهداشتی و درمانی : ماهیت، اهمیت و کارکرد آن
طبقه بندی و تبیین مفهوم رفتار مصرف کننده به عنوان کلید موفقیت کسب و کار
حسابداری مدیریت محیط زیست
رویکرد مدیریت تغییر و نقش آن در توسعه سبز
حاکمیت شرکتی و معیارهای مالی و رفتاری عملکرد شرکت
مروری بر بازارگرایی: گذشته، حال و آینده
ارائه چارچوبی از ابعاد و مولفه های موثر بر تعیین ارزش طول عمر مشتریان براساس بخش خدمات بین بنگاهی(B۲B): کاربست رویکرد فراترکیب
شناسایی عوامل و مولفه های موثر در کاربست آموزش ضمن خدمت
طراحی مدل رقابت پذیری رسانه های مکتوب در جهت ادامه حیات نسبت به شبکه های اجتماعی
بین المللی سازی کسب و کارها با تاکید بر رقابت -تکنولوژی و تفکر استراتژیک
مطالعه تطبیقی اثر گالاتیا در بین کارکنان ادارات میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با توجه به متغیرهای جمعیت شناختی
بررسی رابطه حساسیت سرمایه گذاری جریان نقدی، محدودیت مالی و سرمایه گذاری شرکت
بررسی رابطه رشد غیرعادی سالانه موجودی کالا ، سودآوری و کیفیت اقلام تعهدی
بررسی رابطه ریسک کنترل های داخلی و حسابرسی اولیه
بررسی رابطه نقدینگی سهام و ساختار سررسید بدهی شرکت ها با توجه به نقش مالکیت نهادی
لزوم بکارگیری ارزشهای منصفانه و توسعه گزارشگری مالی دربسترحسابداری اسلامی ازمنظرخبرگان حرفه ای ودانشگاهی
مقایسه استانداردهای حسابداری ایران با استانداردهای بین المللی (IFRS)
منابع انسانی دیجیتال؛ ایستگاهی در آینده
بررسی تاثیر بازاریابی حسی در تصمیمگیری انتخاب رستوران
بررسی تاثیر شناخت قابلیتهای بازاریابی بر عملکردهای سازمانی وتوسعه کسب وکارهای کوچک ومتوسط
بررسی سرریز شوک و نوسان در بین سهام خودرویی و بازار ارز
کنترلهای حسابرسی داخلی مبتنی بر مدیریت ریسک تجاری
بررسی رابطه فرهنگ مشتریان و بازاریابی سبز
بررسی تاثیر ارزش افزوده بخشهای اقتصادی بر ظرفیت مالیاتی مطالعه موردی استان خراسان رضوی
حاکمیت شرکتی و حق الزحمه حسابرس
اثر تجربه مشتری بر مزیت رقابتی پایدار با نقش تعدیلگر ارزش ادراک شده در شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
تاثیر عملکرد زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی شرکت بر محدودیتهای مالی شرکت در دوران همه گیری COVID-۱۹
حسابداری زیست محیطی و اهمیت آن
بررسی نقش تعدیلگری فساد مالی و نوع مالکیت بر رابطه بین مذهب و شیوه های افشا مسئولیت اجتماعی در بانکها
بررسی عوامل موثر مزیت رقابتی شرکت های کوچک و متوسط شهرک صنعتی توس مشهد
اثرات برنامه ریزی منابع انسانی (ERP) بر عملکرد حسابرسیبا تاکید بر نقش فناوریهای نوظهور
بررسی رابطه بازده دارایی ها وکارایی سرمایه گذاری در شرکتهایبورس اوراق بهادار تهران
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در پاندمی کووید ۱۹ (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های خرده فروشی بزرگ شهر مشهد)
طراحی مدل برنامه ریزی تعاملی در برش برنامه عملیاتی شهرداری مشهد ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴مورد مطالعه: پایداری زیست بوم شهری (معاونت خدمات شهری)
جستارهایی از مدیریت دانش و جایگاه آن در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
تاثیر استراتژیهای سازمانی بر عملکرد سازمانی
تاثیر سیستم کنترل مدیریت بر عملکرد سازمانی
اثر شخصیت و تجربه برند بر تعهد به برند با نقش میانجی احساسات در بازار برندهای نوظهور صنایع غذایی
مدیریت دانش و بهره وری سازمانی (مطالعه مروری)
تاثیر نقش خلاقیت فردی کارکنان بر عملکرد سازمانی
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر ارتباط بین ویژگی های حسابرس و ارزش متنوع سازی
مروری بر مشروعیت سازمانی و کاربرد آن در شهرداری
بررسی تاثیر ویژگیها ی شغلی بر رفتارهای بازآفرینی شغلی: نقش میانجیگری فرصتهای بازآفرینی شغلی
بررسی مدل های توانمندسازی جوانان جهت تحقق حکمرانی اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب
بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی رسانه اجتماعی بر تعامل مصرف کننده- برند، آگاهی برند و تصویر برند
What makes religious tourists stay longer: some evidence of Mashhad
بررسی تاثیر سیاست سازمانی ادراک شده بر رفتار آوا با نقش میانجی مشارکت کاری و نقش تعدیلگر احساس تاثیر مورد مطالعه: شرکتهای بیمه شهر تهران
بررسی تاثیر ارزش مشتری برتعارض کارکردی با نقش واسطه تعهد به صفحه برندو با نقش تعدیل گر تشابه اجتماع ادراک شده برند مورد مطالعه: فروشکاه اینترنتی دیجی کالا
یادگیری سازمانی رهیافتی برای تقویت جایگاه رقابتی سازمان
ارزیابی و اولویت بندی ابعاد کیفیت خدمات فروش با استفاده از مدل تلفیقی servqual, AHP مطالعه موردی: شرکت تولید مواد غذایی در مشهد
نقش مدیریت منابع انسانی در خلق دانش در سازمان ها
تبلیغات مبتنی بر افراد مشهور، مفاهیم و کاربردها
بررسی رابطه اثربخشی کمیته حسابرسی و ریسک سیستماتیک با توجه به نقش رشد شرکت
برر سی رابطه بین شدت دارائیهای نامشهود و ریسک سقوط قیمت سهام با ملاحظهنقش عدم تقارن اطلاعاتی
بررسی رابطه بین افشای مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد مالی در شرکتهایخانوادگی و غیر خانوادگی
تاثیر اخلاق تجاری و مسئولیت اجتماعی بر نگرش برند مشتریمورد مطالعه: بانک آینده مشهد
بررسی تاثیر جهت گیری بین المللی بر عملکرد صادرات با نقش تعدیلگری عوامل داخلی و خارجی مورد مطالعه: شرکت ها ی حمل و نقل بین المللی کالا شهر مشهد
عملکرد زیست محیطی در سازمان ها و عوامل موثر برآن
بررسی تاثیر رفتار اخلاقی بر عملکرد مالی شرکتها
بررسی تاثیر سیستم تحویل خدمات برکیفیت خدمات ادراک شده و رضایت مشتری مورد مطالعه: سازمان تامین اجتماعی شعبه یک شهر مشهد
بررسی رابطه بین تجربه شناختی و احساسی ناموفق خرید با نارضایتی و تبلیغات دهان به دهان منفی مورد مطالعه : مشتریان تاکسی اینترنتی اسنپ در شهر مشهد
بررسی تاثیر ارتباط با برند بر وفاداری مشتریان از طریق عملکرد مورد مطالعه: شعب بانک آینده در خراسان رضوی
بررسی اثر تقاضای بنزین در اقتصاد ایران در چارچوب یک الگوی خود توضیح با وقفه های گسترده (ARDL)
تاثیرکوتاه مدت نوسانات قیمت گاز بر عوارض استفاده از جاده در ایران
آثار عرضه پول و ایجاد سپرده ها بر سیستم اقتصاد کلان با رویکرد پویایی شناسی سیستم
بررسی تاثیر توسعه مالی و رشد اقتصادی بر معاملات بورس انرژی در ایران