اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی آذر 97

اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی

National Conference on Business Administration with an emphasis on supporting Iranian goods and services

پوستر اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی

اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۷ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده و تحت حمایت سیویلیکا در شهر آباده برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


محورهای همایش:

مدیریت مالی و سازمان­های اقتصادی:

  1. مدیریت بنگاه­های اقتصادی و سرمایه گذاری
  2. سرمایه گذاری ملی وحمایت از سرمایه ایرانی
  3. بررسی فرصت های سرمایه گذاری به منظورجلب سرمایه گذاران داخلی و خارجی
  4. نحوه تقویت و ارتقا جایگاه بخش خصوصی در تولید ملی و حمایت از آن
  5. نقش مدیریت بانکی در مواجهه با تحریمهای بین المللی و رکود بنگاه های اقتصادی
  6. چالشها و مشکلات بانکها در فضای کسب و کار موجود
  7. نقش مدیریت نظام بانکی در ایجاد فرصت های شغلی و حمایت از کالا و خدمات ایرانی
  8. حمایت نظام بانکی در توسعه فناوریخلاقیت و کارآفرینی در بانکداری خصوصی.

مدیریت در شرایط تحریم اقتصادی

1.      نقش مدیریت در شرایط تحریم

2.      تاثیر تحریم­ها بر تجارت داخلی و خارجی

3.      تحریم­ها و فرصت­های بین المللی در ارتقاء تولید ملی

4.      مدیریت سازمان­ها و شرکت­ها در شرایط تحریم

5.      تحریم­ها و اقتصاد مقاومتی

6.      تحریم اقتصادی و فضای کسب وکار، کارآفرینی

7.      کاهش تحریم­ها و آثار اجتماعی و اقتصادی آن

8.      تاثیر تحریم­ها بر صنعت توریسم، سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم خارجی

9.      نقش فرصت­های سرمایه گذاری خارجی و بازارهای پولی و مالی بین المللی در تولید ملی و مدیریت تحریم­ها

مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات:

  1. تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی
  2. مدل­های نوین کسب وکار الکترونیکی
  3. هوشمندی کسب و کار
  4. مدیریت فناوری و دارایی های فکری
  5. نوآوری فناورانه و توسعه محصولات جدید
  6. کسب وکارهای دانش­بنیان و تجاری­سازی دانش و تکنولوژی

مدیریت صنعتی و اجرایی:

  1. مدیریت اجرایی و طرح های توسعه
  2. مدیریت تولید و مدل های تصمیم گیری
  3. مدیریت جهانگردی، گردشگری و بازاریابی خدمات
  4. مدیریت حمل و نقل و بازارهای داخلی و  بین المللی
  5. مدیریت بهره وری
  6. مدیریت کیفیت
  7. مدیریت استراتژیک
  8. مدیریت بحران
  9. مدیریت زنجیره تامین و لجستیک صنعتی و خدماتی
  10. آنالیز تصمیم، روش­های تصمیم گیری

مدیریت بازاریابی و ارتباط با مشتریان:

  1. استراتژی بازار
  2. تحقیقات بازار
  3. بازاریابی بین‌المللی
  4. بازاریابی خدمات
  5. مدیریت برند
  6. کانال­های بازاریابی
  7. مدیریت ارتباط با مشتریان
  8. مدیریت تحقیق و توسعه

    مدیریت دانش و آموزش

  1. مدیریت دانش، منابع انسانی ، رفتار و فرهنگ سازمانی
  2. رهیافت‏های جدید در مدیریت دانش
  3. آینده نگاری و سناریوسازی استراتژیهای دانش در سازمانها
  4. نقش آموزش در فضای کسب و کار
  5. نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی

مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

  1. نقش رسانه‌ها در توسعه تبلیغات
  2. تحقیقات بازاریابی و تبلیغات بازرگانی
  3. استراتژی‌های نوین تبلیغات و فروش
  4. ارزیابی مزایا و معایب رسانه‌های تبلیغاتی
  5. مدیریت تبلیغات و فروش در فضای مجازی
  6. سیاستگذاری، مدل سازی و راهبردهای مدیریت روابط عمومی یکپارچه
  7. نقش دانشگاه ها، تشکل ها و موسسات روابط عمومی در توسعه مدیریت روابط عمومی یکپارچه
  8. آسیب شناسی مدیریت روابط عمومی یکپارچه