آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 17تعداد صفحات کتابچه مقالات: 193
تعداد نمایش مقالات: 1139
دومین همایش ملی سواد رسانه ای و مدیریت فرهنگی
دومین همایش ملی سواد رسانه ای و مدیریت فرهنگی در تاریخ ۸ مهر ۱۴۰۴ توسط ،موسسه مطبوعاتی طلوع روشنگری پارسیان در شهر اهواز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین همایش ملی سواد رسانه ای و مدیریت فرهنگی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین همایش ملی سواد رسانه ای و مدیریت فرهنگی
بررسی و تبیین اهمیت ایدئولوژیک سواد رسانه ای
نقش سرمایه اجتماعی سازمانی در ارتقای کارکرد مدیریت منابع انسانی: رویکردی نظری
جایگاه فرهنگ در هویت و موجودیت جامعه
بررسی راهبردهای جهاد تبیین در عصر جنگ نرم با تاکید بر رسانه، نخبگان و جوانان
بررسی تاثیر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بر استراتژی های سرمایه گذاری در بازارهای نوظهور
نقش هوش هیجانی در ارتقای سواد رسانه ای و تاب آوری روانی کاربران در زیست دیجیتال
نقش رسانه در بازآفرینی رابطه انسان و طبیعت: از سواد محیط زیستی تا امید اجتماعی
تحلیلی بر نقش رسانه ها در توسعه و تضمین حقوق بشر
سواد رسانه ای و مدیریت فرهنگی؛ راهبردی نوین برای جامعه در عصر دیجیتال
تحول روزنامه نگاری در عصر رسانه های دیجیتال: از خبرنگاری سنتی تا الگوریتم های هوشمند
نقش رسانه های اجتماعی در تحول روابط عمومی بانک ها
از کوه ها تا ابدیت: تاثیر اساطیر کره ای بر هنر کلاسیک و معاصر کره
سواد رسانه ای و مدیریت فرهنگی: پیوندی برای توسعه فرهنگی-اجتماعی
تاثیر یادگیری تعاملی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم
تاثیر هنرهای نمایشی بر افزایش اعتماد به نفس و مهارت های ارتباطی در دانش آموزان پایه ششم
نقش سواد رسانه ای و بهزیستی روانشناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهرستان بستک در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
مدیریت رسانه های محلی و نقش آنها در توسعه فرهنگی پایدار