آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 101تعداد صفحات کتابچه مقالات: 710
تعداد نمایش مقالات: 83034
کنفرانس علمی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت
کنفرانس علمی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ توسط ،موسسه عالي علوم و فناوري خوارزمي در شهر شیراز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات کنفرانس علمی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در کنفرانس علمی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت
Investigating the Effect of Professional Ethics on Efficiency and OrganizationalCommitment from the Viewpoint of Managers
Investment and Economic Growth
Natural resource rent and Human Capital Accumulation
اثرات فقرزدایی آموزش های فنی حرفه ای در ایران
ارایه رویه نظام مند انتخاب مشاور بر اساس فرایند QCBS و تکنیک TOPSIS (مطالعه موردی: انتخاب مشاور برنامه استراتژیک شهرداری اراک)
ارایه مدل طراحی خدمات آموزشی و مالی اثربخش با رویکرد سروکوال وکانو (مورد مطالعه: واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان)
ارایه مدلی جهت ارزیابی و سنجش آمادگی الکترونیکی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی
ارزش آفرینی با تاکید برسرمایه گذاری سازمان در منابع انسانی
ارزیابی عملکرد شهرداری اراک با فرایند CSF و تکنیک AHP
ارزیابی عملکرد و رتبه بندی 27 شرکت پتروشیمی فعال در بورس با استفاده از DEA با منطق فازی
ارزیابی و انتخاب مناسبترین سیستم تهویه طولی در تونلهای جاده ای با استفاده از روش سوآرا و آراس خاکستری
استفاده از تکنیک فازی AHP در رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از نگاه حسابرسان مستقل و صاحبکاران
استفاده از مدل اقتصاد سنجی لوجیت در تعیین ارزش اقتصادی توریسم
اقتصاد مقاومتی در ناجا
انتخاب مکان مناسب برای احداث هتل با استفاده از رویکرد ترکیبی فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی و تاپسیس فازی
ایده آل گرایی و پیامدهای آن در مدیریت منابع انسانی
بازاریابی احساسی: مفهومی جدید در بازاریابی
برررسی شکاف تولید در اقتصاد ایران با استفاده از فیلترینگ هودریک – پرسکات و باند - پس
بررسی ارتباط بین ابعاد شخصیت و رضایت شغلی کارکنان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری شهر بافت: با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری (PLS)
بررسی ارتباط بین محافظه کاری حسابداری، سهامداران نهادی و دستکاری سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
بررسی تاثیر ادراک از کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتریان الکترونیکی بانک های خصوصی و دولتی شهر ایلام
بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان
بررسی تاثیر ایام هفته بر شاخص صنایع کلیدی بازار بورس تهران
بررسی تاثیر تمرکز ساختار سازمانی وکاربست فناوری اطلاعات بر هوش رقابتی در شرکت ملی گاز رسانی اصفهان
بررسی تاثیر توانمندسازی بر عملکرد مالی با نقش میانجی اعتماد سازمانی (مطالعه موردی:کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی)
بررسی تاثیر حمایت های دولتی بر تجارت خارجی کشور ایران
بررسی تاثیر زمینه های فن آوری بر پذیرش کسب و کار الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط استان خراسان جنوبی
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش کسب و کار الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط استان خراسان جنوبی بر کیفیت ارتباط با مشتریان
بررسی تاثیر گروه تروریستی داعش بر اقتصاد کشورهای منتخب منطقه
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارمندان
بررسی تاثیرنوبت کاری بر استرس و بهره وری کارکنان در شرکت مونا پلیمر اسپادانا
بررسی تاثیرهویت برند بر اعتماد نام تجاری مطالعه موردی (مشتریان موبایل شرکت سامسونگ شهر خرم آباد)
بررسی تعادل بین رفتار سازمانی کارکنان با تصمیم گیری مدیران و اثر بخشی در ایجاد جو سازمانی در شرکت گاز زنجان
بررسی حسابداری بهای تمام شده در بودجه ریزی عملیاتی
بررسی رابطه بین توانمندسازی نیروی انسانی با سلامت سازمانی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس
بررسی رابطه بین سرمایه انسانی و بهبود عملکرد مالی مطالعه موردی: مدارس ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری
بررسی رابطه بین سیاست تقسیم سود و نسبت P/E شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه توانمندسازی با عملکرد کارکنان بانک های شهرستان فیروزکوه
بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: کارمندان اداره امور مالیاتی استان کرمانشاه)
بررسی رابطه منزلت اجتماعی و عملکرد شغلی معلمان مقطع ابتدایی منطقه 5 شهر تهران
بررسی شاخص های ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت HSE از دیدگاه روش ARAS-G (مطالعه موردی: شرکت تولیدی هما صنعت)
بررسی شیوه های مدیریت و رهبری آموزشی
بررسی عوامل موثر بر استفاده مستمراز شبکه های اجتماعی تلفن همراه (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید با هنر کرمان)
بررسی عوامل موثر بر تمایل مدیران ، کارکنان و اعضاء هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحدبهبهان برای شدن به سازمان یادگیرنده
بررسی ماهیت گردشگری سلامت در ایران
بررسی مزیت های دولت همراه و چالش های آن
بررسی مقایسه ای نقش سوگیری های شناختی در تصمیم گیری سرمایه گذاران فردی در بازار سرمایه و بازار مسکن
بررسی میزان انطباق شغل و شاغل در سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
بررسی نقش عدالت سازمانی بر فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس
بررسی نقش فناوری اطلاعات در بهبود کسب و کار
بررسی و تحلیل اقتصاد اسلامی به عنوان الگویی نو در اقتصاد مقاومت
بررسی وضعیت شاخص های مدل تعالی سازمان (مطالعه موردی: ادارات ثبت اسناد و املاک تبریز)
پژوهش در زمینه سیستم های اطلاعاتی حسابداری در آینده بر مبنای اینترنت اشیاء
تاثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان در کسب و کارهای کوچک و متوسط
تاثیر تمایلات سرمایه گذاران و اندازه پرتفوی بر قیمت گذاری سهام در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر رضایت شغلی بر کاهش فساد اداری کارکنان بانک تجارت استان البرز
تاثیر رهبری خدمتگزار سازمان بر رفتار شهروندی سازمانی
تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش کسب و کار الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط استان خراسان جنوبی
تاثیر عوامل محیطی بر پذیرش کسب و کار الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط استان خراسان جنوبی
تاثیردانش مشتری و نگرش به خود بر جستجوی اطلاعات در بین مشتریان لوازم خانگی استان ایلام
تاثیرعوامل فردی بر جستجوی اطلاعات در بین مشتریان لوازم خانگی استان ایلام
تحلیل رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و نقش تعدیل گر فاکتور مورینگ در بانک سپه شهرستان بجنورد
تحلیل متقارن تاثیر اجزای بنرهای تبلیغاتی بر تمایل به خرید خودرو (مورد مطالعه: نمایندگی های سایپا و ایران خودرو در شهر گلپایگان)
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی ازمنظرتوجه به مولفه های فرهنگ شهروندی پایه هفتم مقطع اول متوسطه
تحلیل نقش سکوت سازمانی بر انگیزش کارکنان سازمان های خصوصی اصفهان
جایگاه برند حلال در تجارت اسلامی
جایگاه فساد اداری در سازمان های دولتی ایران (مورد مطالعه: بانک تجارت استان البرز)
جایگاه کشور ایران در جاده ابریشم نوین
جریان نقد آزاد، سیاست تقسیم، فرصت سرمایه گذاری، رفتار فرصت طلبانه ی مدیران و ارزش شرکت
چرخه حیات شرکت و سود تقسیمی
رابطه ادارک از بازاریابی اخلاقی با مسیولیت اجتماعی در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
رابطه بین استراتژی های تجاری و کیفیت گزارشگری مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
رابطه هموار سازی سود شرکتها و مسیولیت اجتماعی شرکت ها در برابر خطر ریزش قیمت سهام با ارزیابی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
رسیدگی به شکایت مشتریان و تاثیر آن بر ارتقا ء برند شرکت های گردشگری و وفاداری مشتری
سبک مدیریت سایه یا فانتوم های مدیریت
سینرژی ، فاکتور کلیدی در مدیریت سازمان ها
شناخت رابطه بین فرهنگ سازمانی وسواداطلاعاتی با هوشمندسازی مدارس ابتدایی شهرستان بردسیر درسال تحصیلی 96-95
شناسایی عوامل ارزشی موثر بر کاربرد برنامه های بازاریابی علی – سببی
شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بصری با استفاده از تکنیک ردیابی چشم
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب چارچوب مناسب معماری سازمانی
شناسایی عوامل موثر بر رفتار فرصت طلبانه در حوزه ی شراکت راهبردی
ضرورت دیدگاه سیستمی به اخلاق حرفه ای در سازمان
عوامل موثر بر تصمیم خرید خانواده با تاکید بر نفوذ کودکان
فرسودگی شغلی و گرایش به تغییرکارکنان
کیفیت رابطه با مشتریان مفهومی اساسی در بازاریابی رابطه مند
مدیریت توریسم و ژیوتوریسم با استفاده از روش سوآت مطالعه موردی شهرستان طارم
مشکلات و چالش های نظام های اداری در جهان سوم
مطالعه تاثیر کارایی مالیاتی بر هزینه بدهی
مطالعه تاثیر مدیریت دانش مشتری بر نوآوری خدمات در بانک آینده شعب استان آذربایجان شرقی
مطالعه تاثیر مولفه فرهنگ سازمانی درتوسعه فناوری اطلاعات (مطالعه موردی:کارکنان منطقه آزاد ارس)
مطالعه رابطه اجتناب مالیاتی و شفافیت گزارشگری مالی
مطالعه رابطه بین فرهنگ سازمانی و تمکین مالیاتی شرکتی
مطالعه و شناسایی عوامل ساختاری موثر بر توسعه کارآفرینی سازمانی اولویت بندی آنها با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی در سازمان جهاد کشاورزی شهرستان ایلام
نقش برگزاری رویدادهای تجاری در توسعه گردشگری شهری
نقش تعدیل گر هزینه جابه جایی در رابطه بین ادراک از کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتریان الکترونیکی بانک های خصوصی و دولتی شهر ایلام
نقش رفاه خریداران در مراکز خرید در وفادارسازی مشتری بر اساس جنسیت خریداران
نقش ریسک در فرآیند تامین مالی اسلامی (ارایه الگوی پیشنهادی)
نگاهی به نوآوری مالی و عملکرد بانک ها
نگرش کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط به فضای کسب و کار
هزینه های تابعیت از قوانین مالیاتی بنگاه های کوچک و متوسط و به کارگیری فناوری اطلاعات: مورد مطالعاتی مالیات ارزش افزوده