آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 44تعداد صفحات کتابچه مقالات: 578
تعداد نمایش مقالات: 8358
اولین همایش ملی ایده پردازی،مباحث و یافته های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
اولین همایش ملی ایده پردازی،مباحث و یافته های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۱ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، در شهر قدس برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین همایش ملی ایده پردازی،مباحث و یافته های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین همایش ملی ایده پردازی،مباحث و یافته های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
اثر گذاری هوش سازمانی بر قابلیت نوآوری سازمانی با توجه به توانمندسازی کارکنان در شرکتملی پخش فراورده های نفتی ایران
مدیریت آموزش محیط زیست، حافظ منافع اقتصادی و بلند مدت در حوزه اکوتوریسم
بررسی تطبیقی فرایندهای مدیریت دانشدر ادبیات مدیریت قرن بیست و یکم با دین اسلام
رابطه بین تاخیر غیرعادی گزارش حسابرسی و خوانایی گزارشگری مالی با تاکید بر نوع حسابرس
نقش و تاثیر مدیریت دانش بر بهبود فروش کالا و خدمات
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی و کسب دانش از آن بر نوآوری نام تجاری، (مورد مطالعه ۵ شرکت بازرگانی و صنعتی)
نوآوری درفرهنگ یادگیری سازمانی با رویکرد فرهنگ یادگیری زبانی: پارادایم اختراع مکرر چرخ در ۲۰۲۲
بررسی ریسک اعتباری و ارتباط آن با محافظه کاری مشروط و غیر مشروط در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
الگوریتم بهینه یابی« گله دون«
مبارزه با مفاسد اقتصادی مطالعه موردی بررسی عوامل تاثیر گذار بر قاچاق کالا و راه های پیشگیری از آن
بررسی اثر اهرم مالی، اهرم عملیاتی، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و اندازه شرکت بربازده شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی همبستگی گردش شغلی با ابعاد رضایتمندی کارکنان دانشگاه ملایر
تاثیر اعتماد بر رابطه بین فعالیت های رسانه های اجتماعی و رضایت از تجارت الکترونیکی
کرونا و آموزش مجازی ، فرصت سازی یا فرصت سوزی
بررسی رابطه بین ناکارآمدی سرمایه گذاری در نیروی کار بر اجتناب مالیاتی در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
نقش کاتالوگ در ارزیابی میزان علاقه مندی مشتریان به برند
تاثیر رسانه های مختلف بر چگونگی فروش در فضای آنلاین
مروری بر کاربردهای فناوریهای نوین و هوش مصنوعی در تحول و توسعه صنعت مالی
رابطه بودجه مالی برتعیین نوع تبلیغات
تاثیر تقاضاهای محصول سبز بر خریدارو فروشنده صنعتی: نقش روابط، دانش و قابلیت های پویا بازاریابی
اقتصاد محیط زیست و اهمیت آن
اهمیت مدیریت دانش و نقش آن در کنترل چالش های زیست محیطی
تاثیر بازاریابی وب بر مسئولیت اجتماعی شرکت و عملکرد شرکتها
نقش عوامل مدیریتی در کنترل و کاهش میزان آلودگی هوا
مدیریت ایمنی و بهداشت و نقش آن در سلامت کارکنان در محیط های کاری
ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان
موسیقی و تاثیر آن برتشویق وترغیب به خریدکالا و خدمات ازسوی مصرف کنندگان
تاثیر بسته بندی بر ترغیب به خریدکالا ازسوی مصرف کنندگان
رنگ و تاثیر آن بر تشویق و ترغیب به خریدکالا و خدمات ازسوی مصرف کنندگان
مدیریت دانش و نقش آن در موفقیت و پویایی سازمان های ورزشی
تاثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی دانشمحور بر بهره وری کارکنان دانشی با نقش میانجی مدیریت دانش
حسابداری مدیریت و توسعه پایدار
بررسی تاثیر خدمات ارائه شده به مشتری بر رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین : مطالعه ای مروری
تحلیلی بر اعتماد در فضای الکترونیکی و خرید آنلاین و اثر آن بر رضایت و وفاداری مشتریان: مطالعه ای مروری
تاثیر آموزش مجازی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم
بررسی شیوه های نوین فرآیند یاددهی- یادگیری با رویکرد یادگیری ترکیبی در عملکرد دانش آموزان
تدوین راهبردهای اصلی شرکت هلدینگ صدرتامین برمبنای جهتگیریهای راهبردی مبتنی بر رویکردSWOT و QSPM
بررسی تاثیر سازمان یادگیرنده برچابکی سازمانی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز
رابطه هوش تجاری مدیران با بهره وری شرکتهای در حال فعالیت شهرکهای صنعتی کرمان
تاثیر مشکلات اقتصادی و جهان بینی بر ستیزه جویی و قصد خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: محصولات شرکت پارس خزر)
ارزیابی اثرات تفکر استراتژیک و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی شرکت(مطالعه موردی: شرکت لبنی کاله)
بررسی تاثیر ویژگی های حسابرس داخلی بر حسابرسی رعایت
بررسی تاثیر عدالت سازمانی و سرمایه اجتماعی بر عملکرد منابع انسانی با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی
بررسی تاثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران