آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 77تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1136
تعداد نمایش مقالات: 211007
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی در تاریخ ۲ بهمن ۱۳۸۷ توسط ،گروه پژوهشي صنعتي آريانادانشگاه علامه طباطبايي در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
ارزیابی عوامل تاثیرگذاربرانتخاب استراتژی استاندارد سازی یا تعدیل درشرکتهای بین المللی خارجی (mncs) درایران
مدل تعیین اندازه بازارخودروهای تجاری و استراتژی توسعه بازاردرایران
بررسی منابع مختلف ارزش نام ونشان تجاری ازدیدگاه مصرف کنندگان
طبقه بندی مصرف کنندگان براساس الگوهای وفاداری به نام و نشان تجاری (دیدگاه دوبعدی رفتارو نگرش )
ارائه مدلی جهت بررسی رابطه بین منافع مصرف کننده -رضایت و وفاداری مشتریان نسبت به مارکهای فروشگاهی شرکت هاکوپیان
کاربرد تئوری محدودیتها (TOC)درفروش موثردرحوزه بازاریابی صنعتی
بررسی تاثیرعوامل محیطی برفرایند تصمیم گیری خریداران صادراتی محصولات فولادی (موردمطالعه :شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان )
بخش بندی هدفمندمشتریان خودروهای سواری بااستفاده ازداده کاوی (موردکاوی شرکت ایران خودرو)
توسعه چارچوب بومی بخش بندی بازارتوریسم کشور:باتمرکزبرروشهای داده محور
بررسی تمایلات ملیت گرایی مصرف کنندگان درارتباط باکالاهای مصرفی
شناسایی سبکهای خریدخانمهای ایرانی درارتباطباکالاهای آرایشی و بهداشتی وپوشاک
شناسایی عوامل موثربرنگرش مصرف کننده ایرانی درخصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه اینترنتی
بکارگیری چهارچوب مفهومی بومی توسط تکنیک تاپسیس برای انتخاب اعضای کانال بازاریابی
THE IMPACT OF CAUSE-RELATED MARKETING ON BRAND EQUITY:(The Study of Ariel Detergent)
A disaggregate choice Model for Iranian customer car selection, a behavioral perspective
Balancing the rights of both customers and noncustomers
An Application of Choice Decision Modeling in Turkish ToothpasteMarket
Analyzing purchasing of business servicesin governmental organizations
Reference Model for the Adoption of Online Shopping for Iran
A Model for Successful Presence of Iranian SMEs in International Markets
Managing the Multi-Cultural Perspectives of Global MarketingThe new phenomenon of organisational complexities
یکپارچگی استراتژیهای بازاروتولیددرطراحی محصول :مطالعه موردی کیفیت درخودروسازی
ابعادمختلف استراتژی محصول :موردنمونه ای E-Iearning
راهبردادغام درصنعت خودروسازی
شناسایی وانتخاب استراتژی مناسب برای ورودبه بازارهای منطقه (مورد مطالعه شرکت صنام )
ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو
استراتژی بازاریابی :خوشه بندی موانع اجرا درشرکت ایران خودرو
اولویت بازارهای صادراتی خودرو بااستفاده ازروشهای تصمیم گیری چندمعیاره
اثرات واسطه ای برنامه های توسعه صادرات EPT برعملکرد صادرات شرکت ها FEP
شناسایی ورتبه بندی عوامل موثربررضایت مشتریان ازمحصولات شرکت صاایران با استفاده ازتکنیک تحلیل فرایندسلسله مراتبی AHP فازی
معماری ساختارهای سرویس گراوبازاریابی خدمات دربخش دولتی (مطالعه سازمان امورمالیاتی کشور)
پیش بینی ارزش بالقوه مشتری وکاربردان درصنعت بیمه
ارزیابی تاثیرکیفیت عملیاتی فنی وتصویرذهنی برکیفیت خدمات درک شده ورضایت مشتری (مطالعه موردی شرکت داروی براساس مدل گرونوس)
ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی مطالعه موردی سازمان صنایع و معادن و جهاد کشاورزی استان یزد
تاثیر واکنشها و رویه های سازمانی در قبال شکایات بر ابعاد عدالت ادراک شده توسط مشتریان (مطالعه موردی شرکتهای هواپیمایی )
هبستگی قابلیتهای فرایندی دانش با فرایندهای مدیریت مشتری (مطالعه میدانی )
بررسی میزان رضایت استفاده کننده گان از خودرو های دوگانه سوز بر اساس مدل امریکایی رضایت مشتری
رضایتمندی گردشگران خارجی ؛ سنجش و کاربرد آن در تحقیقات بازاریابی جهانگردی در ایران
بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفا داری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند
عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به مارک تجاری
بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی بر نتایج حاصل از طبقه بندی نیازهای مشتریان بوسیله مدل کانو - مورد مطالعه ؛ بانک صادرات شهر اصفهان
تحلیل و بکارگیری مدل کانو در تامین رضایت ارباب رجوع ( مطالعه موردی ؛ طراحی وب سایت )
ادراکات مشتریان بانکی پیرامون ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک بر مبنای مدل کیفیت - خدمات
اولویت بندی موانع و چالشهای توسعه بانکداری الکترونیک مطالعه موردی بانک رفاه
بررسی عوامل موثر بر قصد بکارگیری تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت (b2b) در گروه شرکتهای همکاران سیستم
ارزیابی موفقیت دفاتر خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان در شهر تهران ،
بررسی توانمندی های تجارت الکترونیکی بر میزان صادرات
شناسایی و اولویت بندی موانع و چالش های پیاده سازی الکترونیک در ایران با رویکرد فازی
شناسائی مشتریان آتی بیمه بدنه خودرو با استفاده از داده کاوی روی مشخصه های RFM
انتخاب بخش جذاب بازار با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها با داده های نادقیق برای شرکت پارسیان جاوید البرز
شناسایی الگوی بازار عمده فروشی مبتنی بر خوشه بندی با رویکرد داده کاوی
برآورد نسبی توان بالقوه بازار با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده های بازار (M-DEA)
بررسی عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاههای ایران (مورد مطالعه , نمایشگاه بین المللی تبریز ،
طراحی و انتخاب کانالهای توزیع در بازار یابی صنعتی
بررسی زنجیره تامین صنعت سیمان در سطح استراتژیک به منظور دستیابی به تناسب استراتژیک
بررسی محتوایی تبلیغات پخش شده در مجاور برنامه کودک و خردسال تلوزیون ؛ آیا عملکرد تبلیغ کننده ها مسولانه است ؟
بررسی و تحلیل وضعیت اثر بخشی شرکتهای تبلیغاتی شهر مشهد و ارائه راهکارهای مناسب
بررسی تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بروی رفتار خرید با توجه به ویژگی های شخصیتی مصرف کننده در فروشگاههای زنجیره ای ماکسیم در استان تهران
اولویت بندی درجه تاثیر هریک از عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خریداران کتاب
تبیین فنون مذاکره در فرآیند خرید
نگرش سیستماتیک در مدیریت بسته بندی با ارائه مدلی جامع در فرآیند بسته بندی کالاها
بررسی تصویر ذهنی مشتریان از سازمان و روشهای بهبود آن (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو )
افزایش عملکرد سازمان بوسیله تعادل میان اثر بخشی درون و تطبیق برون سازمانی
فرآیند بازاریابی سیاسی ؛ ارائه مدلی جامع در ارتباط با جایگاه بازاریابیدر سیاست
بازاریابی با رویکرد مدیریت دانش
تولید کنندگان سبز و مصرف کنندگان احساسی Green Producers and Emotional Consumers
بازاریابی سبز ، نسل آینده بازاریابی
رائه چهارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری
Reasons barring customers from using Internet banking: A means-end approach
Factors influencing customer lifetime value In Iranian banks
Service Quality in Online Purchasing in Iran
Applying Fiocca model for portfolio analysis of potential customers in new- borne companies
Application of Data Mining in Marketing and Managing Customer Relationship
A Proposal Framework to Investigate Citizen Relationship Management Success
Effects of negotiator's aspiration level on winning the negotiation: Case study Iranian Managers
Measuring Firms Position, Using Configuration Theory
Investigating Business Networks: Case of Iranian Nanotech SMEs