آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 15تعداد صفحات کتابچه مقالات: 140
تعداد نمایش مقالات: 62131
دومین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک و تجارت جهانی
دومین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک و تجارت جهانی در تاریخ ۲ آبان ۱۳۸۶ توسط ،شركت نوين آفرينان كيفيتتهران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک و تجارت جهانی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک و تجارت جهانی
دستاوردهایی از تجارت الکترونیک
نقش و ارتباط وب معنایی در مدل B2B تجارت الکترونیک
نقطه تجاری هوشمند راه حلی برای تسریع تبادل فرصت های تجاری و افزایش میزان معاملات الکترونیکی
بانکداری الکترونیک؛ بررسی موانع و راهکارهای توسعه ی آن در کشور (مطالعه در بانک رفاه)
مدلی از ارزیابی تجارت الکترونیک مبتنی بر پیش و پس گزینش (ex-ante/ex-post)
تجارت الکترونیکی در ایران
الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی و تاثیر برعرضه، تقاضا و صادرات محصولات کشاورزی
ارائه مدلی مفهومی جهت بررسی موانع تجارت الکترونیکی در بخش کارآفرینی ایران (SMEs)
طراحی و پیاده سازی مدلی برای نمایش اطلاعات در سیستم های دسته بندی محصولات با استفاده از زبان آنتولوژی OWL
E-Commerce Technology- CRM Implementation and It's Integration with Enterprise Systems
Internet Governance or Internet Control?
THE BEHAVIOUR AND PERCEPTIONS OF ON-LINE CONSUMERS: RISK, RISK PERCEPTION AND TRUST
Review of eAccessibility Evaluation Tools
Push' and 'Pull' Modeling In RosettaNet's Business-to- Business e-Commerce Partner Interface Processes
CRITICAL SUCCESSFUL FACTORS CONTRIBUTING TO E-COMMERCE ADOPTION AMONG IRAIAN SMES: