آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 62تعداد صفحات کتابچه مقالات: 795
تعداد نمایش مقالات: 81377
همایش کشوری و جشنواره کودکان با نیازهای خاص
همایش کشوری و جشنواره کودکان با نیازهای خاص در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ توسط دانشگاه فرهنگیان،دانشگاه فرهنگيان اصفهان در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش کشوری و جشنواره کودکان با نیازهای خاص مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش کشوری و جشنواره کودکان با نیازهای خاص
اثربخشی مداخلات عصبروانشناختی بر عملکرد ریاضی کودکان دارای بیش فعالی همراه با نقص توجه : مطالعه موردی
اختلال کم توجهی بیش فعالی: ملاحظه های آموزشی و الگوهای موفقیت آمیز هم تدریسی در کلاس فراگیر
سبب شناسی، تشخیص و طبقه بندی اختلالات یادگیری
مقایسه ی حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خواندن و دانش آموزان عادی
بررسی نقش نقاشی درمانی در بهبود کودکان مبتلا به اختلال لکنت زبان
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس به روش شناختی رفتاری بر میزان اضطراب،استرس و افسردگی مادران دارای دانش آموز اوتستیک
بررسی رابطه هوش هیجانی با رضایت زناشویی والدین کودکان بیش فعال شهر اصفهان
مقایسه ی کارکردهای اجرایی بازداری پاسخ و توانایی حل مسیله در کودکان اوتیسم با عملکرد بالا و کمتوان ذهنی
اثربخشی مدل تحولی تفاوت های فردی مبتنی بر ارتباط بر مهارت های اجتماعی در کودکان اختلال طیف اوتیسم
مروری بر ابزار های سنجش سازماندهی ادراکی در اتیسم
تاثیرفناوری پیشرفته تخته هوشمند بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسرششم ابتدایی
اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه ایCRT بر نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالیADHD
تاثیر مداخلات به نگام تعامل والد کودک بر رشد مهارت های زبان دریافتی کودکان آسیب دیده شنوایی زیر چهار سال شهر اصفهان: پژوهش مورد منفرد
نگاهی جامعه شناختی به آموزش و درمان افراد نابینا و کم بینا
تاثیربازی های هدفمند رایانه ای بر دامنه توجه درکودکان دچار نارسایی توجه/بیش فعالی
بررسی نقش بازی های رایانه ای در بهبود مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به معلولیت جسمی - حرکتی
اثربخشی آموزش مهارت های جرات ورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی نوجوانان کم شنوا
مقایسه میزان تاب آوری در والدین کودکان عادی و والدین کودکان مبتلا به اوتیسم و بررسی اثربخشی آموزش فرزند پروری در بهبود تاب آوری
ساخت مقیاس آگاهی از علل معلولیت ها و بررسی ویژگی های روانسنجی آن
ارتباط بین خودبازبینی و اضطراب اجتماعی در نابینایان ورزشکار
تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر توانایی های روانی- اجتماعی دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی اصفهان
تحلیل کیفی فرصت ها و چالش های مدارس تلفیقی برای دانش آموزان دختر متوسطه کم توان و ناتوان
تاثیر نقاشی درمانی بر اختلالات درونی سازی شده ی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
بررسی مقایسه ای حال و هوای خانواده در والدین با و بدون فرزند ناشنوا
بررسی اثربخشی برنامه آموزشی کویین برانگیزه تحصیلی دانش آموزان پسرکلاس اول با نیازهای خاص در شهر اصفهان
مقایسه شیوع اختلالات درونی سازی و برونی سازی در کودکان پیش دبستانی بر اساس جنسیت
نقش و جایگاه کارورزی و کار آموزی در تربیت معلم کودکان با نیاز خاص
اثربخشی آموزش گروهی یادگیری مستقل بر انگیزش کودکان دارای اختلال یادگیری نوشتن شهر شهرکرد
اثربخشی راهبردهای خود تنظیمی و خود کنترلی در بهبود اختلال املاء نویسی دانش اموزان پسر اول ابتدایی شهرستان بجنورد
بررسی تاثیر بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد-کودک بر کاهش پرخاشگری دانش آموزان پسر کمتوان ذهنی در شهر اصفهان95-96
بررسی اثربخشی آموزش گروهی مهارت های ارتباطی سازگاری با محیط بر خودکنترلی ادراک شده کودکان دارای اختلال رفتاری شهرستان کوهرنگ
اثربخشی آموزش گروهی مهارت های ارتباطی سازگاری با محیط بر احساس تنهایی ادراک شده کودکان 10 تا 12 سال دبستان های شهرستان کوهرنگ
بررسی تاثیر مداخلات عصب روانشناختی بر مشکلات عملکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم
مقایسه اثربخشی روش درمانیABAبا دارو درمانی بر پرخاشگری و اضطراب کودکان 5 تا 15 ساله مبتلا به اتیسم شهر اصفهان
بررسی اثربخشی شفقت درمانی بر رابطه والد- کودک و اختلالات هیجانی- رفتاری کودکان 3 تا 6 ساله شهر اصفهان
تاثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر حافظه دیداری و عملکرد نوشتن در دانش آموزان دچار اختلال دیکته نویسی
چگونه می توان مشکل نارسانویسی دانش آموز کلاس اول مدرسه حافظ را کاهش داد
بررسی مقایسه ای عزت نفس دانش آموزان پسر تیزهوش و عادی دوره اول متوسطه شهر اصفهان سال تحصیلی 94-95
اثربخشی آموزش گروهی تاب آوری بر بهزیستی روان شناختی مادران دارای فرزند اتیسم در شهر اصفهان
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی و امید به زندگی مادران دارای فرزند عقب مانده ذهنی
بررسی و مقایسه نگرش شناختی، عاطفی و رفتاری مادران دارای فرزند ناشنوا با مادران دارای فرزندان کم توان ذهنی در شهرضا
بررسی میزان آگاهی معلمان مقطع ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد از اختلالات یادگیری
بررسی رابطه میزان تحصیلات والدین و ابتلا به اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی ناحیه ی 4و 6شهرستان اصفهان
بررسی تاثیر نرم افزار آموزشی مانی و مونا برمیزان یادگیری ریاضی دانش آموزان با نیاز های خاص
مقایسه پرخاشگری و حافظه فعال در دانش آموزان ناشنوا و عادی
مشکلات و اختلالات رفتاری در کودکان کم توان ذهنی
چگونه والدینی هدفمند وبدون اضطراب در کنار کودکانی با نیازهای ویژه داشته باشیم
بررسی رابطه ی سبک های یادگیری و ابعاد هوشی چندگانه در دانش آموزان باهوش مدارس خاص مقطع ابتدایی در شهر اصفهان
اثربخشی ورزش گوی رانی بر سلامت روان دانش آموزان ابتدایی مبتلا به سندروم داون
بررسی اختلال خواندن وارایه راهکارهای موثر در بهبودآن
اثربخشی بازی درمانی بر علایم بیش فعالی و کارکردهای اجرایی در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران
اوتیسم؛ چیستی، چرایی و راهبردهای درمان با رویکردهای رفتاری
بررسی شناخت معلمان دوره ابتدایی منطقه بازفت از میزان اختلالات یادگیری در سال تحصیلی95-96
سطح سواد سلامت روانی مراقبان کودکان نیازمند مراقبت های خاص در مراکز آموزشی و توانب خشی شهر فسا
راه کارهای کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان دیرآموز با تاکید بر بازی و آموزش والدین
اتیسم وسبک های درمانی آن
برنامه درسی برای افزایش مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با کم توانی ذهنی
بررسی رابطه متغیرهای جمعیت شناختی با هوش شناختی کودکان بیش فعال شهر اصفهان
بررسی رابطه متغیرهای جمعیت شناختی با هوش هیجانی کودکان بیش فعال شهر اصفهان
بررسی رابطه هوش معنوی با رضایت زناشویی والدین کودکان بیش فعال شهر اصفهان
پیش بینی بهزیستی روانشناختی معلمان مدارس کودکان با نیازهای خاص بر مبنای حمایت ادراک شده سازمانی و خودکارآمدی
بررسی اثربخشی آموزش گروهی مهارت های ارتباطی سازگاری با محیط بر گرایش به عمل کودکان دارای اختلال رفتاری کوهرنگ