آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 16تعداد صفحات کتابچه مقالات: 172
تعداد نمایش مقالات: 41005
نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و برندهای حامی محیط زیست
نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و برندهای حامی محیط زیست در تاریخ ۸ اسفند ۱۳۸۹ توسط ،پوينده تاو شناساسازمان حفاظت محيط زيست، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و برندهای حامی محیط زیست مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و برندهای حامی محیط زیست
برند سبز جلوه ای از مفهوم بازاریابی اجتماعی در سازمان ها
جذابیت محصولات سبز FMCG برای مشتریان
توسعه نام تجاری بعنوان استراتژی رقابتی
بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران
مدلی برای تعیین میزان تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب کار با توجه به قابلیتهای بازاریابی در صنایع شیمیایی
اثر آلودگی گرمایی ناشی از تغییرات آب وهوا بر محیط زیست ایران
بررسی اثرات زیست محیطی ، اجتماعی و اقتصادی برچسب سبز
بازاریابی سبز در ایران پتانسیل ها و چالشها
مصرف سبز زمینه ساز برندسازی سبز
اولویت ها و ترجیحات عمومی در مقبولیت و پذیرش برندسبز علل ارحجیت برندهای سبز ازمنظر مشتریان
مولفه های اساسی بازاریابی سبز(توسعه برندبا رویکردحامی محیط زیست)
برندهای سبز و خلق مزیت رقابتی پایدار
بررسی وضعیت گواهی ها و بازارهای جهانی محصولات ارگانیک
روشهای ایمنی نگهداری و حمل و نقل بندری مواد پرتوزا به منظور ارتقای سلامت و بهداشت پرسنل مربوطه
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز ( مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز)
تبلیغ سبز در بازار آب معدنی