آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 57تعداد صفحات کتابچه مقالات: 384
تعداد نمایش مقالات: 21790
دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها
دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۷ توسط دانشگاه صدا و سیما،بنياد ملي بازيهاي رايانهاي با همكاري دانشگاه صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها
اولویت بندی مولفه های زیرساختی کارآفرینی: راه اندازی شرکت بازی های دیجیتالی
درآمدی بر بازی های واقعیت جایگزین با تاکید بر یادگیری و غوطه وری بازیکنان
تاثیر ادبیات اسطوره ای بر بازی های دیجیتال
پیاده سازی منطق فازی جهت کنترل مسیر حرکت در بازی موش و گربه
تنظیم پویای درجه سختی بازی با استفاده از یادگیری تقویتی عمیق
ارایه راهبردهای نقش آفرینی ایران در صنعت- رسانه بازی رایانه ای
بینالمللی سازی بازیهای تلفن همراه هوشمند موانع ورود بازیسازان ایرانی به بازارهای جهانی و راهکارهای آن
امکان سنجی ابعاد مدیریتی و حقوقی حمایت دولت از بازی های جدی
بازی جدی پروبات: آموزش مفاهیم برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان
اثربخشی بازی تعادل غذا بر رفتارهای خوردن کودکان 7 سال شهرستان داورزن
مصرف بازی های آنلاین: تحلیل معانی، الگوها و شیوه های مصرفی کاربران جوان شهر تهران؛ مطالعه موردی : بازی های تلفن هوشمند
انتقادات اخلاقی مطرح شده در بازی وارسازی
روش های پول سازی بازی های تلفن همراه هوشمند
اثر بازی های رایانه ای ترسناک برتغییرات عصب شناختی بازیکنان با مطالعه هورمونی و سیگنال های مغزی
الزامات تامین مالی پروژه های بازی سازی در ایران با تمرکز بر تامین مالی جمعی
بهبود کیفیت مارکر در بازی های واقعیت افزوده با استفاده از سوپررزولوشن تک تصویر
طراحی و توسعه بازی های ساده برای کودکان دچار اختلالات یادگیری شناختی
ترسیم منظومه ارزش ادراک شده بازی های موبایلی
تاثیر بازی های ویدیوی بر یکپارچگی حسی، ارتباط چشمی ، حساسیت شنیداری وتعاملات اجتماعی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
بررسی اثر بخشی بازی فیفا بر علائم بیش فعالی / نقص توجه در دانش آموزان مبتلا به ADHD
پرورش شناختی رایان های برای اختلال های روانی
شناسایی بیان چهره بازیکن و بکارگیری اطلاعات آن در تعیین پویای روند یک بازی رایانه ای سبک شبیه ساز روابط اجتماعی
واکاوی تعریف هنر در بازی های رایانه ای و موبایلی، نمونه موردی: بازی انگری بردز
ارایه الگو در استفاده از رسم الخط فارسی در طراحی رابط کاربری بازی های موبایلی
راهکارهای موجود در حقوق مالکیت فکری ایران جهت حمایت از بازی های رایانه ای
اثر بازی رایانه ای شناختی کهکشان هیجانات بر مهارت های اجتماعی کودکان دارای اختلال اتیسم با عملکرد بالا
چارچوب پیشنهادی بررسی اخلاق در بازی وارسازی: نیات، روش و نتایج
مکانیک ها و اهداف آموزشی در بازی های رایانه ای جدی
اقتصاد بلاکچین و بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها