آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 96تعداد صفحات کتابچه مقالات: 608
تعداد نمایش مقالات: 22861
همایش کرونا، دانشجویان و سلامت روانی، اجتماعی و معنوی
همایش کرونا، دانشجویان و سلامت روانی، اجتماعی و معنوی در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ توسط ،دانشکده غیر دولتی وغیرانتفاعی رفاه در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش کرونا، دانشجویان و سلامت روانی، اجتماعی و معنوی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش کرونا، دانشجویان و سلامت روانی، اجتماعی و معنوی
نظریه تقصیر در مسئولیت مدنی ناشی از کرونا
نقص در پردازش اجتماعی تا اختلال هیجانی در دوران قرنطینه: آسیب شناسی بر اساس معیارهای حوزه پژوهش
کاربرد روش آموزش معکوس در کلاسهای دانشگاهی در دوران کرونا و پسا کرونا
تعهد دولت ها نسبت به حق برآموزش افراد توانیاب در دوران کووید ۱۹
مبانی مسئولیت و ضمان حاکم در دوره های بحران
تبیین مبنای فقهی مسئولیت حاکمیت در مواجهه با ویروس کرونا
ارتباط تربیتی والدین با کودکان پیش دبستان در دوره کرونا
نقش اعتماد نهادی در زمینه رعایت دستورالعملهای بهداشتی در دوره شیوع پاندمی کرونا
آسیب شناسی روش های آموزش مجازی کتاب هدیه آسمانی دوره دوم ابتدایی با تاکید بر مفهوم حجاب و عفاف
آسیب شناسی آموزش غیر حضوری مهارت های خوانداری و نوشتاری دانش آموزان پایه اول ابتدایی مورد مطالعه: شهرستان پاکدشت
شناسایی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی خانواده ناشی از اپیدمی کرونا در جامعه ایران
واکاوی سبک زندگی خانواده های ایرانی در دوران کرونا
ارزیابی وضعیت آموزش مجازی در دوران کرونا بر اساس روش تحلیل SWOT
بررسی وضعیت اضطراب ناشی از کووید-۱۹ و ارتباط آن با برخی متغیرهای جمعیت شناختی
آیا سلامت معنوی در دوران کرونا تامین کننده سلامت روان بوده است؟
بررسی نقش ترغیبی زبان در متون خبری و بیانیه های وزارت بهداشت ایران درباره بیماری کرونا
آسیب شناسی و پیامدهای روانشناختی ویروس کرونا بر بهداشت و سلامت روانی افراد جامعه
بررسی خدمات جانبی کتابخانه های عمومی و نقش آن در توسعه فرهنگ کتابخوانی در ایام کرونا
امکانسنجی فقهی اجبار دولت به واکسیناسیون در بیماری کووید ۱۹
بررسی وضعیت افکار خودکشی در بین دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران ( مطالعه دانشجویان در دوره کووید (۱۹
علت شناسی نافرمانی شهروندان در بحران کرونا؛ بر مبنای نظریه »تراز کنترل«
نقش سلامت معنوی در کاهش اضطراب مرگ بیماران مبتلا به کرونا (مطالعه موردی: بیماران مبتلا به کرونا در سازمان صدا و سیما)
پیش بینی رشد پس از آسیب بر اساس بهزیستی روانشناختی و استحکام روانی در خانواده متوفیان کرونا
مقایسه یادگیری دانش آموزان کلاس مجازی و کلاس تلویزیونی در دوران کرونا
مطالعه تطبیقی مسئولیت حاکمیت در مراقبت از سلامت افراد توانخواه در مقابل بیماری ها به مثابه تبعیض مثبت براساس اسناد بین المللی حقوق بشر
پیشبینی رفتارهای پیشگیرانه از ابتلا به کووید-۱۹ براساس ویژگیهای آسیب شناسانه ی شخصیت
مقایسه تاب آوری و سلامت روانی دانشجویان پسر بهبود یافته از بیماری کرونا ورزشکار و غیر ورزشکار پسر
پیامدهای روانشناختی پاندمی ویروس کووید ۱۹ و معرفی مداخلات روانشناختی جهت کاهش اختلالات
شاخصهای اختلال حل مسائل ریاضی طبق معیارهای حوزه پژوهش((RDoC در پاندمی کرونا
مروری بر ابعاد والدگری توانمندمحوردر دوران کرونا
مروری بر ابعاد سرسختی ذهنی در دوران کرونا
مروری بر مشکلات روانشناختی کادر پزشکی و پیراپزشکی در پاندمی کووید-۱۹
تعیین نقش مهارت های مقابله ای در پیش بینی بهزیستی روانشناختی در دوران کرونا در بین زنان و مردان شهر تهران
مروری نظامند بر وضعیت روانشناختی پرستاران در دوران شیوع ویروس کرونا
پیش بینی ویژگی های شخصیتی و راهبردهای مقابله ای با بهزیستی روانشناختی کادر درمان در موقعیت کرونا شهر تهران ۱۴۰۰
کاربرد نقاشی و قصه در آشناسازی کودکان با کرونا و کاهش اضطراب نسبت به بیماری کرونا
ضرورت سواد رسانه ای در عصر کرونا
بررسی تاثیرات اپیدمی کرونا بر اجتماعات مذهبی و نقش رسانه ها در آن
پیشبینی فرسودگی تحصیلی بر اساس آشفتگی روانشناختی و انگیزش تحصیلی دانشجویان در زمان شیوع کوید ۱۹
شیوع شناسی اضطراب کرونا ویروس: عوامل خطر و محافظ در دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان
بررسی نقش عوامل جمعیت شناختی در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان در دوران شیوع کووید-۱۹
پیش بینی رعایت قرنطینه در بیماران کرونا مثبت با استفاده از میزان تاب آوری
بررسی رابطه ی اضطراب بیماری کووید ۱۹ در مادران با مشکلات رفتاری و روان شناختی کودکان
آموزش مجازی و تاثیر آن بر سلامت روان والدین از دیدگاه معلمان دوره دوم ابتدایی شهرستان تربت حیدریه
بررسی تاثیر آموزش مجازی بر اهمال کاری و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره دوم از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر تربت حیدریه
نقش تعامل والدین با دانش اموزان در آموزش مجازی ناشی از شیوع کرونا
بررسی تاثیر ویروس کرونا بر تاب آوری تحصیلی و خود تنظیمی دانشجویان با نقش میانجی راهبردهای یادگیری
اثربخشی آموزش تاب آوری مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب کرونا دانشجویان دانشگاه اصفهان
رابطه امید به زندگی و سبک زندگی با اضطراب ناشی از بیماری کوید ۱۹
پیشبینی رشد پس از آسیب براساس ابعاد بهزیستی اجتماعی زنان در قرنطینه خانگی ویروس کرونا (COVID-۱۹)
بررسی نقش وجایگاه رسانه دربحران ویروس کرونا درنهاد خانواده وجایگاه کلیدی زنان
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر روی رفتارهای پرخطر در نوجوانان دارای استعداد اعتیاد در دوران کرونا
تاثیر درمان شناختی رفتاری بر اضطراب اجتماعی در دوران کرونا
فلسفه و تئوریهای زیربنایی الگوی توانمندسازی خانواده محور در بحران کرونا
بررسی نقش رهبری انقلاب اسلامی ایران در سلامت معنوی مردم در بحران کرونا
مروری بر نقش ابعاد شخصیت در مقابله با ویروس کرونا
مقایسه اثر بخشی طب سنتی و نوروفیدبک درنشانگان افسردگی و استفاده از شیوه های درمانی ۲ روش در برطرف کردن علائم افسردگی در بیماران مبتلا به کرونا
اثربخشی ایمن سازی در برابر استرس بر تنظیم شناختی هیجانی در دانشجویان دارای اضطراب کرونا
اثربخشی آموزش ایمن سازی در برابر استرس بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دچار اضطراب کرونا
اثربخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب ناشی از کرونا در کارکنان مراقبتهای بهداشتی و درمانی
بررسی مقایسه ای هوش معنوی و تاب آوری در بیماران مبتلا به کرونا و افراد عادی
مقایسه کیفیت روابط زناشویی مردان و زنان خانواده های شهر اصفهان در دوران کرونا
اثربخشی برنامه مداخله در بحران بر کیفیت زندگی در زنان متاهل دچار اضطراب بیماری کرونا
مقایسه سلامت روان بین پرستاران شاغل در بخش بیماران کرونایی با پرستاران بخشهای غیرکرونایی
مقایسه اضطراب کرونا در افرادی که از فضای مجازی استفاده میکنند و افرادی که از فضای مجازی استفاده نمیکنند
پیش بینی اضطراب کرونا ویروس بر اساس تنظیم شناختی و سر سختی روانشناختی در پرستاران
درک سلامت معنوی پرستاران در پاندمی کووید۱۹
تاثیر کرونا بر سبک زندگی
مقایسه ی اضطراب مرگ و خوشبینی در بیماران کرونا و افراد سالم
بررسی اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر بهبود شادکامی و تاب آوری فرد آسیب دیده از کووید-۱۹
Ice breakers and academic satisfaction during pandemic: Online English instruction in Refah High School
تاثیر درمان نوروفیدبک بر اختلال بیش فعالی و نقص توجه کودک با توجه به محدودیت های حرکتی در دوران قرنطینه: مطالعه موردی
تاثیر موسیقی حماسی بر اضطراب کرونا و سطح امیدواری در دوران همه گیرشناسی کرونا
بررسی مقایسه سخت رویی در بین افراد مبتلا به کرونا و افراد سالم
مقایسه اضطراب کرونا در افراد بهنجار و مبتلایان به فوبیای مرگ
مقایسه اضطراب کرونا، اضطراب مرگ و تاب آوری در بین بانوان شاغل و خانه دار
تاثیر کرونا بر باور های فراشناختی افراد افسرده و سالم در شهر تهران
تاثیر پایبندی والدین به توصیه های بهداشت جهانی بر کاهش اضطراب ناشی از کرونا در کودکان
رابطه هوش هیجانی و استرس درک شده دانشجویان شهر گناباد در دوران شیوع بیماری کووید ۱۹
تغییرات فرهنگی و بازنمایی سبک زندگی کرونایی
بررسی رابطه تجارب معنوی روزانه با اضطراب کرونا در نوجوانان
بحران کرونا و اثرات آن بر زندگی مهاجران افغانستانی در ایران
همه گیری کووید ۱۹ و یادگیری مجازی: فرصت ها و چالش ها
چگونگی تاثیر معنویت در پیشگیری و درمان بیماری کرونا
تحصیلات آنلاین دانشگاهی و مزایا، چالشها و راهکارهای آن
مقایسه میزان سازگاری اجتماعی افراد درونگرا و برونگرا در مبتلایان به ویروس کرونا
بررسی رابطه سلامت روان با اضطراب ناشی از بیماری کرونا
بررسی رابطه بین اضطراب کرونا و آشفتگی های روانشناختی دانشجویان
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر اضطراب کرونا و سرسختی روانشناختی
تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر سبک زندگی خانواده و روابط زناشویی
مقایسه رابطه والد- فرزندی، اضطراب و پرخاشگری در کودکان دارای اضطراب کرونا و عادی
مقایسه یادگیری دانش آموزان کلاس مجازی و کلاس تلویزیونی در دوران کرونا
مقایسه امید به زندگی زنان خانه دار با پرسنل زن کادر بهداشت و درمان در شرایط بحرانی کرونا
بررسی میزان رابطه ی تمایل به آموزش مجازی با اضطراب امتحان دانشجویان کارشناسی
بررسی تاثیر پاندمی کرونا بر شدت علائم بیماران مبتلا به وسواس- اجبار آلودگی شستشو
مروری بر ابعاد روانی بیماری سرطان بر اساس معیارهای حوزه پژوهش (RDOC)