آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 131تعداد صفحات کتابچه مقالات: 804
تعداد نمایش مقالات: 222990
سومین همایش ملی مدرسه فردا
سومین همایش ملی مدرسه فردا در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس،دانشكده فني و حرفه اي سما واحد چالوس در شهر چالوس برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین همایش ملی مدرسه فردا مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین همایش ملی مدرسه فردا
ارزیابی طرح هوشمند سازی مدارس در ایران
ارتباط خانه و مدرسه و چگونگی همکاری اولیا با معلمین
تاثیر نظام آموزش و پرورش به عنوان یک ارگان اساسی در ایجاد کارآفرینی و پرورش افرادکارآفرین
لزوم بهره گیری ازامکانات نوین آموزش و مدرسین توانا در عصر حاضر
بررسی تاثیر مدرسه نامرئی در خزانه رفتاری تکالیف رشدی دانش آموزان
بررسی مدارس هوشمند برطبق استانداردها و مقایسه عملکرد تحصیلی و تفکر انتقادی دانش آموزان با مدارس عادی
نظریه و دیدگاههای برنامه درسی
بررسی تأثیر فناوری هوشمند کلاسهای مجهز به تخته هوشمند بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
رابطه بین رفتارهای اخلالگرایانه و خودنظمدهی تحصیلی در دانش آموزان مقطع دبیرستان تحت پوشش کمیته امداد
مدارس هوشمند رویکردی نو در قلمرو آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن
بررسی نقش الگوی طراحی آموزشی ام.ام.اس در مقایسه با آموزش سنتی بر میزان یادگیری دانش آموزان شهرستان بابل
بررسی میزان اثر بخشی محتوای کتاب درسی علوم تجربی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان
تحلیل محتوای کتاب های هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه های تربیتی لقمان حکیم
بررسی رابطه بین برنامه درسی تلفیقی و هوشهای چندگانه
مهارتهای ارتباطی معلم با تکیه بر آیات و روایات
تعیین ابعاد مناسب صندلی دانش آموزان مدارس راهنمایی سما و مقایسه آن با صندلی های مورد استفاده
آموزش اخلاق حرفه ای در آموزشکده ها و هنرستان ها ی فنی حرفه ای
کارآیی مدیران براساس مدل شایستگی
تربیت دینی فرزندان و مؤلفه های اساسی آن
ارزیابی سازوکارهای حفظ و نگهداری نیروهای کارآمد در آموزش و پرورش استان گلستان
بررسی میزان توجه به راهبردها و فرآیند های شناختی در تالیف کتاب های درسی
مدارس هوشمند و بررسی چالش های موجود در این مدارس
ارزیابی عملکرد سازمان بر اساس کارت امتیازی متوازن مطالعه موردی مدارس ابتدایی سما غرب استان مازندران
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر عزت نفس و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی شهر کرج
بررسی اثربخشی روشهای فعال وسنتی یادگیری برافزایش انگیزش وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی دردرس ریاضی دراستان قم
اهمیت ارتباط موثر اولیا و مدرسه در ارتقاء آمادگی جسمانی دانش آموزان
درسپژوهی رویکردی نوین در توسعهی حرفهای معلمان: مراحل، چالشها و راهبردها
هوشمند سازی مدارس و برنامه درسی تلفیقی در تدریس مفاهیم ریاضی دوره ابتدایی
بررسی مقایسه ای روشهای سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی
روشهای آموزش مسائل دینی به دانشآموزان دوره ابتدایی با تأکید برروشهای غیرمستقیم
ارزیابی تاثیر پیادهسازی مدرسه هوشمند در ارتقای یادگیری دانش آموزان مطالعه موردی: دانش آموزان متوسطه منطقه مشگین شهر
بهره گیری از تلفن همراه در بهبود آموزش مفاهیم فیزیک
تاثیر فن آوری اطلاعات و تکنولوژیهای نوین آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
روشی نوین برای انتخاب مدیریت آموزشی موفق در مدارس فردا محور مربوطه: مدیریت آموزشی، رهبری آموزشی، دیدگاه ها، ویژگی ها و راه کارها
لزوم تجهیز مدارس آینده به رویکرد های آموزشی نوین در مواجهه با جامعه اطلاعاتی
تاثیر تدریس ریاضی به شیوه های سنتی والکترونیکی بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان
مقایسه تأثیر مشاهده فیلم ویدیوئی الگوی ماهر با فیلم انیمیشن در اکتساب ، یادداری وانتقال مهارت شوت پنالتی بسکتبال دردختران رده سنی10-11 سال
شناخت و اولویت بندی علل بروز رفتارهای غیراخلاقی در محیط کاری ورزشی
ارایه مدلی برای اثربخشی کلاس درس ریاضی دوره متوسطه استان مازندران
تحلیل شاخص های انتصاب مدیران مدارس ابتدایی استان مازندران
تأملی بر ساز و کارهای مدرسه شاد و با نشاط در ایران
بررسی عوامل مؤثر بر بهره گیری خلاقانه از فضای آموزشی
تعلیم و تربیت در دوره صفویه و ضرورتها و پیامدهای آن
رابطه تکنولوژی اطلاعات با مهارت های ارتباطی دانش اموزان فرهیختگان غرب مازندران سمپاد
محیط فیزیکی مدارس و نقش آن در سلامت و بهداشت روانی دانش آموزان
مدارس هوشمند و نگاهی بر چالشهای پیش روی توسعه آن در ایران
آموزش زبان انگلیسی از طریق اینترنت در کلاس درس مطالعه موردی: مرکز پیش دانشگاهی شهید باهنر شهرستان نوشهر
الگوی تدریس فراشناختی
تربیت کودکان و جوانان از دیدگاه حضرت امام
ارزیابی برنامه درسی زبان انگلیسی پایه هشتم بر اساس مدل الگوی کلاین
حق بر آموزش در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
مدیریت دانش و دانش آفرینی در سازمان
نقش پرینتر سه بعدی در مدرسه فردا
ضرورت کاربست برنامه درسی مبتنی بر شبکه اجتماعی مجازی برای آموزش وتوانمندسازی معلمان
طراحی ایستگاه تعاملی کلاسی دانش آموزان پایه پنجم و ششم در مدارس هوشمند
معلم و دانش رسانه ای پیش نیازها و ضرورت ها
بررسی شیوه های آموزش مبانی کارآفرینی و اقتصاد به دانش آموزان
تأثیر فناوری نوین آموزشی در یادگیری دروس رشته حسابداری مطالعه موردی: هنرآموزان حسابداری استان خراسان شمالی
کنکاشی در آموزش فراتعاملی
مقایسه و بررسی رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی، رفتار کارآفرینانه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی دانشگاه اراک
بکارگیری روش آنتروپی در شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر سلامت سازمانی مطالعه موردی مدارس راهنمایی غرب استان مازندران
آیندهنگری و مدارس آینده
آموزش و پرورش مثبت گرا در آینده : مدل مدرسه مبتنی بر ذهن آگاهی
بررسی هوشمند سازی مدارس بر فرایند یادگیری و یاد دهی دانش آموزان مدارس متوسطه از نظر مدیران معاونان و دانش آموزان شهرستان مرودشت
روشهای تدریس مشارکتی از نظریه تا عمل
آسیب شناسی خلاقیت و نوآوری در نظام آموزش و پرورش
طراحی هوشمندانه امروز گامی موثر در مدارس فردا
بررسی نقش اخلاق معنوی درمدارس
بررسی رابطه سلامت روان با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناحیه یک ساری
جایگاه آینده پژوهی در آموزشهای کاردانش و فنی و حرفه ای
جایگاه زیباشناسی وهنر و تاثیر آن برتغییر بستر برنامه درسی
تعیین رابطه بین سبک رهبری کلاسی، و مشارکت دهی دانش آموزان با توسعه تدریس خلاقانه در عصر هزاره سوم
بررسی ویژگی های معلم برای مدیریت کلاس درس سالم در مدارس هوشمند
نقش خانواده در تربیت کودک از دیدگاه امام خمینی (ره)
تاثیر ارزشیابی تدریس اساتید برفرایند یادگیری دانشجویان
تاثیر هنر در ارتقاء یادگیری، یاددهی
تاثیر محیط های یادگیری مجازی در تقویت یادگیری فراگیران
نقش معلم در تربیت فضائل اخلاقی ودینی دانش آموزان
تاثیر ارتباط خانه و مدرسه در پیشگیری از هراس کودکان از مدرسه
تاثیر روش های تدریس نوین بر رشد همه جانبه کودکان ونوجوانان
تاثیر فضای فیزیکی مدارس در پرورش خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی
الگوهاوروش های تدریس نوین و فعال
فناوری اطلاعات و ارتباطات زمینهساز تحول در نظام آموزشی
مدارس دیروز، امروز، فردا
بررسی جایگاه مولفه های تفکر انتقادی در محتوای کتابهای علوم تجری دوره اول متوسطه
ارتباطات مؤثر در تعلیم و تربیت کودک
کیفیت مدیریت فراگیر در آموزش و پرورش
بررسی مولفه های مرتبط بر گرایش هنرجویان به ادامه تحصیل در آموزشکده فنی وحرفه ای سما آزادشهر
مدارس هوشمند وارتباط بین مهارتها و صلاحیت های ICT مورد نیاز معلمان با امریادگیری
ارتباط خانه و مدرسه و چگونگی همکاری اولیا با معلمین
رسالت و جایگاه معلم در نظام آموزش و پرورش
بررسی ارتباط بین شیوه برنامه ریزی و سازماندهی، با اثربخشی مدیران،از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهرستان مرودشت
ویژگیهای معلم ، شاخص ها در تربیت و هدایت معلم
تاثیرتربیت دینی درزندگی انسان
آسیب شناسی تربیت دینی نوجوانان و جوانان در جامعه اسلامی
بررسی عوامل موثر بر اعتماد سازمانی مدیران در دانشگاه آزاد اسلامی غرب استان مازندران
مقایسه یادگیری فعال با رویکردهای یاد دهی – یاد گیری
مدارس هوشمند
الگو ها و روش های تدریس نوین و فعال
مدارس هوشمند و نظام های آموزشی
روش های تدریس نوین و فعال
آموزش الکترونیک، چالش ها و فرصت ها
پست مدرنیسم جدید آموزشی و چالش های مدیریتی مدارس مدرن
ارتباط خانه و مدرسه و چگونگی همکاری اولیاء با معلمان
ویژگی های معلم شاخص ها در تربیت ، تعلیم و نگه داری و هدایت معلم اندیشه امام رحمه الله درباره تعلیم و تعلم نوجوانان
تاثیر هوشمند سازی کلاس درس در تعمیق و سرعت یادگیری دانش آموزان
مدرسه هوشمند
مدارس هوشمند
نانو تکنولوژی و نقش آن در انجام آزمایشات با واکنش فیزیکی وشیمیایی راحت تر در مدارس
ارتباط خانه و مدرسه و چگونگی اولیا با معلمین
مدرسه ی هوشمند مدرسه ی نوین
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در افزایش کارآئی مدارس هوشمند
تربیت دینی، فرصت ها، زمینه ها، چالش ها و روش ها
بازنگری علل موثر بر نقش معلم در ارتقاء کیفیت امور فرهنگی تربیتی دانش آموزان آینده سازان جامعه
مدارس هوشمند در ایران
رویکردهای عملی پژوهش در مدارس هوشمند
دسته بندی دانش آموزان یک کلاس در مدارس فردا بر اساس انتخاب سوالات هوشمندانه محور مربوطه: نظریه ها و دیدگاه های برنامه ریزی درسی و یادگیری
ارتباط خانه و مدرسه و چگونگی همکاری اولیا با معلمین
مدارس هوشمند
مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی به روش سنتی والکترونیکی بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت
تاثیر تدریس ریاضی به روش سنتی بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت
اثربخشی آموزش ریاضی به روش الکترونیکی بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت
الگوها و روشهای تدریس نوین و فعال
الگوها و روشهای تدریس نوین و فعال
بررسی ارزشیابی کیفی –توصیفی از نظر اهداف واهمیت وارائه راهکارها
بررسی چگونگی آموزش از راه دور در ایران
مبانی و اصول تعلیم و تربیت و فلسفهی تربیتی مدارس فردا
ارتباط خانه و مدرسه و چگونگی همکاری اولیا با معلمین
مدیریت دانش در نظام آموزشی مدارس هزاره سوم
درآمدی بر طراحی برنامه های درسی با تاکید بر رویکردهای تلفیقی
تعامل مدیریت دانش و اقتصاد اطلاعات