آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 23تعداد صفحات کتابچه مقالات: 393
تعداد نمایش مقالات: 8924
اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی
اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در تاریخ ۲۰ مهر ۱۳۹۹ توسط ،انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی
استاندارد سازی آموزش الکترونیکی بر پایه مدل SCORM
بررسی روش های بکارگیری آموزش الکترونیکی در آموزش ضمن خدمت کارکنان شرکت آب منطقه کرمانشاه
سنجش رضایت کارکنان از عوامل موثر بر اثربخشی آموزش های الکترونیکی شهرداری مشهد در سال ۱۳۹۸
تجارب زیسته دانشجویان از شرکت در کلاس های مجازی دانشگاه در بحران کرونا
آموزش مجازی، مزایا و مشکلات و مهارت های مورد نیاز دانشجو در آموزش مجازی
اثربخشی آموزش مجازی دروس عملی و رضایت دانشجو معلمان
شخصی سازی سامانه یادگیری الکترونیکی با استفاده از ویژگی فردی شخصیت یادگیرنده و پیاده سازی آن به کمک عناصر بازی پردازی
مدیریت راهبری و سیاست گذاری آموزش و یادگیری الکترونیکی
بررسی رویکرد یادگیری خرد (میکرولرنینگ) و استلزام های آن جهت بکارگیری در آموزش های سازمانی
فرصت ها و تهدیدهای یادگیری الکترونیک در مدارس
سنجش آمادگی والدین دانش آموزان ایرانی برای تحقق یادگیری الکترونیکی
دیدگاه معلمان و دانش آموزان راجع به استفاده از شبکه های اجتماعی در تدریس مقطع ابتدایی
طراحی مدل آمادگی اجرای ارزشیابی الکترونیکی
چالش ها و مشکلات توسعه آموزش و یادگیری الکترونیکی در عصر همه گیری ویروس کووید-۱۹
معیارهای ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی
عوامل موثر در تحقق آموزش دانشگاهی الکترونیکی مجازی کارآمد در دوران کرونا
شناسایی ابعاد اثرگذاری و کاربردهای فناوری واقعیت مجازی در آموزش عالی
بررسی کاربرد واقعیت مجازی درآموزش ویادگیری
مروری بر عوامل انگیزشی موثر بر یادگیری الکترونیکی
ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران دردوران کرونا (مطالعه موردی دانشجویان دانشکده های فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی)
بررسی نقش فناوری در اثربخشی برنامه های توسعه فردی
Challenges of e-learning in universities in the Corona Age (Covid ۹۱)
الگوی نوآورانه آموزشی بر مبنای الگوی شایستگی CDIO : گامی جهت آموزش الکترونیک با کیفیت