آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 341تعداد صفحات کتابچه مقالات: 4625
تعداد نمایش مقالات: 466743
همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور
همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ توسط دانشگاه مازندران، در شهر بابلسر برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور
خزانه هوشمند تولید صیفی جات با تغذیه انرژیهای تجدیدپذیر در بام ساختمان تکنولوژی نوین نگهداشت انرژی، با رویکرد کارآفرینی ملی و حماسه اقتصادی
سرمایه اجتماعی، مهارتی در کارآفرینان
مطالعه ارتقاء کارآفرینی اجتماعی از طریق انباشت سرمایه اجتماعی
مطالعه تئوریکی تجربی چیسیتی و چرایی ارآفرینی
Student's personality characteristics role/ function on their tendency to entrepreneurship
ابزارهای هوش تجاری در خدمت رهبری کارآفرینانه
ابعاد سرمایه ی اجتماعی و تأثیر آنها در کارآفرینی سازمانی
اثربخشی تکنیک های خلاقانه فضای کسب و کار بستر ساز کارآفرینی سازمانی
اثرات استرس شغلی بر کارآمدی مدیران در شهرداری های استان مازندران
اخلاق محوری در مدیریت سازمانهای کارآفرین
ارائه الگویی از تأثیر رهبری استراتژیک بر نوآوری در کسب و کارهای کارآفرینانه
ارائه الگویی به منظور شناسایی عوامل مؤثر بر رشد کارآفرینی سازمانی
ارائه الگویی مفهومی از واحدهای تجاری استراتژیک (USB) ها دانش محور در راستای ایجاد کارآفرینی
ارائه چارچوبی برای رقابت پذیری بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) صادراتی
ارائه مدل بومی کارآفریىی ایران
ارائه مدل مفهومی جهت شناسایی عوامل ساختاری مؤثر بر توسعه کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط
ارائه مدل مفهومی و توسعه کارآفرینی
ارائه مدلی برای تشخیص فرصت های کارآفرینانه
ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر ابعاد سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی
ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر ظرفیت جذب دانش سازمانی بر کارآفزینی
ارائه مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر آموزشی بر رشد کارآفرینی با تأکید بر آموزش دانشگاهی
ارائه مدلی مفهومی جهت شناسایی عوامل مؤثر بر ن وآوری سازمانی
ارائه مدلی از همکاریهای بین سازمانی میان سازمانهای مرتبط با صنعت گردشگری در استان مازندران
ارائه ی راهبردهای تدریس به منظور تسهیل دوره های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی
ارتباط آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش با بازار کار
ارتباط بین مهارتهای ارآفرینانه مدیران و اثر بخشی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شهرستان ساری)
ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره های تأمین، رویکردی نوین در محیط رقابتی کسب و کارها
ارزیابی قوانین مرتبط با کارآفرینی در ایران با تأکید بر نقش دولت ها در کارآفرینی
ارزیابی مقایسه ای و ارائه یک نوع شناسی از مدل های نظری تولید پایدار
ارزیابی و مقایسه سیاست های نوآوری ملی در ایران و کشورهای منتخب
ازبرنامه ریزی تا مدیریت استراتژیک در راستای تثبیت مزیت رقابتی کارآفرینی استراتژیک
استاندارد ACRL: بررسی میزان سواد اطلاعاتی کارکنان و رابطه آن با بازارگرایی
استراتژی های نوین موج سوم آموزش مجازی در ایجاد بنگاه های علمی کارآفرین
اشتغال زنان و نقش آن در توسعه کشور
ارایه ی مدل کسب و کار مناسب به منظور شناسایی عوامل موثر بر بهبود سودآوری در شرکتهای کارآفرین
الزامات اخلاقی در کارآفرینی
الزامات کارآفرینی سازمانی و سازمان های کارآفرین
الگوبرداری از تجارب کارآفرینی در کشور هند برای توسعه کارآفرینی در ایران
الگویی از اشتغال با توریسم ورزشی
الگویی از فرصتهای کارآفرینانه ورزش در استان مازندران
اولویت بندی شاخص های تأثیر گذار کارآفرینی بر مهارتهای فروش در صنعت بیمه با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه موردی: شهرستان سمنان)
اهمیت بازاریابی سبز در حوزه کارآفرینی و شناسایی و رتبه بندی مهمترین چالشهای اجرایی
اهمیت خلاقیت و نوآوری در کارآفرینی
آفریننده ی کار تا شکستن هژمونی، مفهومی نوین از کارآفرینی
آموزش کارآفرینی و چالش های آن در ایران
آموزش کارآفرین و چالش های آن؛ مروری بر مفاهیم و زمینه پیدایش آن
آموزش کارآفرینی
آموزش کارکنان راهکاری جهت توسعه خلاقیت و توانمندسازی حرفه ای
آموزش مهارت های کارآفرینی
آموزش و توسعه کارآفرینی
آموزش و فرهنگ کارآفرینی: ضرورتی اجتناب ناپذیر برای دانشگاه ها
بازاریابی و صادرات فن آوری بنگاه های علمی، بستر سازه گستره تولید ن وآوری و کارآفرینی
بررسی تاثیر گردشگری در توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی
بررسی توسعه ی ویژگی های کارآفرینانه در رشته مدیریت جهانگردی و توریسم
بررسی موانع کارآفرینی در اقتصاد ایران و کشورهای منتخب
بررسی اثر آزاد سازی تجاری بر رشد اقتصادی کشورهای منتخب MENA : کاربرد روش گشتاورهای تعمیم یافته
بررسی اثرات اقتصادی اجتماعی احذاث گلخانه های صنعتی با تاکید بر کارآفرینی
بررسی ارتباط اخلاق حرفه ای و کارآفرینی و ضرورت آموزش اخلاق حرفه ای در کارآفرینی
بررسی ارتباط کارآفریىی با استرس شغلی در کارکىان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل
بررسی بسترهای توسعه کارآفریىی در ورزش
بررسی تأثیر عوامل ساختاری بر ایجاد کارآفرینی در سازمانها
بررسی تأثیر مقاطع و گروه های مختلف تحصیلی بر ویژگی های کارآفرینی و خلاقیت دانشجویان دانشگاه گیلان
بررسی تأثیر هوش سازمانی بر کارآفرینی (با تأکید بر ریسک پذیری)
بررسی تأثیر هوش سازمانی بر بعد خلاقیت کارآفرینی (مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران)
بررسی تطبیقی آموزش کارآفرینی در دانشگاه های آلمان و ایران
بررسی توسعه کارآفرینی در صنعت بیمه کشور ایران
بررسی دیدگاه اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در باره نقش پارک های علم و فناوری در کارآفرینی فارغ التحصیلان
بررسی دیدگاه زنان کارآفرین نسبت به موانع موجود توسعه کارآفرینی
بررسی رابط ابعاد انگیزه وابستگی و علاقه در کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهرستان نور)
بررسی رابطه اثربخشی سازمانی و کارآفرینی سازمانی از نظر کارکنان یک سازمان صنعتی در شهر بندرعباس
بررسی رابطه بین توانمندسازهای مدیریت دانش و توانمندسازهای کارآفرینی در سازمان ها (مطالعه موردی: یک هولدینگ دارویی)
بررسی رابطه بین خلاقیت و کارآفرینی با رضایت شغلی در شاغلان صنایع دستی
بررسی رابطه بین خلاقیت و نیت کارآفرینی با توجه به نقش میانجی گری شخصیت پویا در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
بررسی رابطه بین خلاقیت و ویژگی های شخصیتی کارآفرینی در بین دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی شهر بابک
بررسی رابطه بین خودکارآمدی با تمایل به کارآفرینی فردی (مطالعه موردی: دانشکده علوم انسانی دانشگاه شاهد)
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و کارآفرینی سازمانی در بین کارکنان دانشگاه تبریز
بررسی رابط بین سرمایه اجتماعی و کارآفرینی سازمانی
بررسی رابطه بین کارآفرینی در صنعت توریسم با توسعه روستایی (مطالع موردی روستای دوهزار، شهر تنکابن)
بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی کارآفرینان و سطح هوش هیجانی آنان در عملکرد سازمانی
بررسی رابط خلاقیت و روحیه کارآفرینی در بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بندرعباس- پردیس شهید بهشتی
بررسی رابطه رفتار شهروندی سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس)
بررسی رابطه سرمایه فکری و اجرای بانکداری الکترونیک در تعاونی اعتبار ثامن
بررسی رابطه عدالت سازمانی با کارآفرینی سازمانی از دیدگاه کارکنان شاغل در مراکز فنی و حرفه ای استان هرمزگان
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و کارآفرینی (مطالعه ی موردی: دانشگاه لرستان)
بررسی رابطه کارآفرینی مدیران و جو سازمانی با عملکرد دبیران مدارس متوسطه شهر اهواز
بررسی رابطه کارآفرینی با بازارگرایی و منابع انسانی بر نوآوری کسب و کار
بررسی رابط کارآفرینی سازمانی و پیامدهای سازمانی آن
بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در آموزش و پرورش از دیدگاه دبیران مراکز فنی و حرفه ای و کاردانش شهرستان داراب
بررسی رابطه و عوامل مؤثر بر ویژگی های شخصیتی خلاقیت و ریسک پذیری در دانشجویان دانشگاه های دولتی (مطالعه موردی: استان مازندران)
بررسی رابطه هوش معنوی با ویژگی های شخصیتی یک کارآفرین از دیدگاه کارکنان یک سازمان صنعتی در شهر بندرعباس
بررسی رابطه ی عدالت و تعهد با کارآفرینی سازمانی
بررسی راهکارهای مناسب جهت تأمین مالی صنایع کوچک و متوسط دانش بنیان
بررسی رضایت شغلی معلمان مقطع راهنمایی شهرستان اسلام آباد غرب
بررسی عوامل پیش برنده توسعه کارآفرینی با تأکید بر کارآفرینی سازمانی
بررسی عوامل تعیین کننده ی کارآفرینی مشارکتی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی استان مازندران)
بررسی عوامل شکل دهنده کارآفرینی دانشجویان و تأثیرشان بر کارآفرینی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
بررسی عوامل کلیدی و آهنگ اثر گذاری «کشف و مدیریت اشتراک گذاری دانش ضمنی» در شرکتهای دانش بنیان و کارآفرین در مقایسه با سایر شرکتها
بررسی عوامل محیطی تأثیر گذار بر کارآفرینی بر مبنای تفکر سیستمی با محوریت دانشگاههای کارآفرین
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی سازمانی
بررسی فرصت ها در کارآفرینی
بررسی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان
بررسی کیفی دانش کارآفرین در سایه سرمایه های موفق و بهینه
بررسی کارآفرینی سازمانی و جانب وابسطه به آن
بررسی مبانی آموزش های کارآفرینانه از منظر نوع
بررسی متغیرهای محیطی مؤثر برفرآیند کارآفرینی مستقل (مورد مطالعه: کارآفرینان استان مازندران)
بررسی مدل های قصد و نیت کارآفرینانه و عوامل مؤثر در ایجاد فرهنگ کارآفرینی
بررسی موانع رشد خلاقیت در آموزش عالی
بررسی مؤلفه های مؤثر بر کارآفرینی و شیوه های پرورش آن مورد مطالعه: ستاد مرکزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
بررسی میزان تأثیر آموزش کارآفرینی بر مقاصد کارآفرینانه کسب و کار (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های استان مازندران)
بررسی میزان تلاش دانشگاه ها در تفهیم ضرورت و اهمیت ایجاد مشاغل کارآفرینی در راستای توسعه پایدار به دانشجویان
بررسی نقش آموزش های کارآفرینی بر ایجاد و استقرار کسب و کارهای جدید و کارافرینانه
بررسی نقش برند و برندسازی (به عنوان نوآوری سازمانی) در توسعه کسب و کار
بررسی نقش توسعه بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) در ایجاد کارآفرینی
بررسی نقش توسعه کارآفرینی در توسعه پایدار
بررسی نقش سرمایه فکری در کارآفرینی سازمانی
بررسی نقش عوامل سازمانی مؤثر بر توسعه کارآفرینی دانشگاهی (با تأکید بر عومل ساختاری)
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه کارآفزینی
بررسی نقش کارآفرینی درصنعت گردشگری و اثر آن بر توسعه پایدار
بررسی نقش مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه لرستان)
بررسی نقش مدیریت دانش در سازمانهای یادگیرنده
بررسی نقش مربیان تربیتی در ایجاد روحیه تعاون در دانش آموزان شهرارومیه
بررسی نقش نوآوری استراتژی در تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی
بررسی نقش نهادی های مالی در توسعه فضای کارآفرینی کشور
بررسی و اثر مدیران سازمان در افزایش کارآفریىی
بررسی نقش و جایگاه سازمان کارآفرین در مدیریت جامعه (مطالعه موردی: استانداری مازندران)
بررسی نقش و جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کارآفرینی دانش آموزان از دیدگاه دبیران هنرستان های فنی و حرفه ای شهرستان حاجی آباد
بررسی نگرشی تاثیر دولت بر بهبود کارآفرینی
بررسی نیم رخ کارآفرینانی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری
بررسی و ارزیابی چگونگی نحوه ی تأثیرات ارتباط دانشگاه- صنعت فولاد و توسعه کارآفرینی
بررسی و تحلیل مشکلات در فرآیند آموزش کارآفرینی در دانشگاه ها و بنگاه های علمی
بررسی و توصیف بازارگرایی با تأکید بر ابعاد آى
بررسی و توصیف سرمایه فکری (مطالعه موردی: تعاونی اعتبار ثامن)
بررسی و چگونگی عملکرد کاربرد نقش دانشگاه در توسعه و ترویج کارآفرینی
بررسی و رتبه بندی عوامل مرتبط با بهره وری نیروی انسانی در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر)
بررسی وضعیت فضای کسب و کار کشور در راستای کارآفرینی
بررسی پتانسیل کارآفرینی گردشگری عشایر کرد خراسان شمالی
بررسی تأثیر آموزش های فنی و حرفه ای بر بستر سازی ملزومات و نیازهای شروع کسب و کار
بررسی رابطه بین مدییت دانش و کارآفزیىی (مطالعه موردی: راهنمایی و رانندگی استان کردستان)
بررسی رابطه بین کارآفرینی سازمانی و چابکی سازمانی: مطالعه موردی یکی ازصنایع هوانوردی کشور
بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و کارآفرینی
بررسی عوامل توسعه کارآفرینی در واحدهای تولیدی کوچک شهر همدان
بررسی فرصت ها و تهدیدهای فراروی خط مشی گذاری دولتی در بخش کارآفرینی کشور
بررسی فرصت های کارآفرینی حوزه اکوتوریسم (طبیعت گردی) در استان مازندران
بررسی مؤلفه های بروز رفتار خلاقانه در پیدایش کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانک سپه)
بررسی نظری نقش آموزش های فنی و حرفه ای در توسعه کارآفرینی روستایی
بررسی نقش آموزش در موفقیت کارآفرینان (نمونه موردی: کارآفرینان شهر بابل)
بررسی نقش صنعت فناوری گاز در توسعه کارآفرینی ملی
بررسی نقش کسب و کارهای خانگی در توسعه اشتغال و کارآفرینی زنان
برنامه ریزی کسب و کار خدمات: مورد مطالعه: مراکز آموزش تخصصی بازرگانی در استان مازندران
بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان ابزاری مناسب برای آموزش کارآفرینی
بهره گیری از ظرفیتهای کارآفرینی شاهراه حرکت به سوی توسعه در کشور
بین المللی شدن و عملکرد: اثر تعدیل گر یادگیری سازمانی
پنجره فرصت های فناورانه: از تشخیص تا بهره برداری
پیامدهای کرافرینی در جامعه
پیوند دانشگاه و صنعت: تجاری سازی در فناوری های جدید
تاثیر چابکی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:دانشگاه اصفهان)
تأثیر صنعت گردشگری بر توسعه کارآفرینی استان لرستان
تاثیر صنعت گردشگری بر کارآفرینی
تأثیر فن آوری اطلاعات بر کارآفرینی (کارآفرینی الکترونیک)
تأثیر فناوری اطلاعات در تحقق بخشی به کارآفرینی
تأثیر کارآفرینی بر پارک علم و فناوری اطلاعات
تاثیر کارآفریىی بر جىگ نرم
تأثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد بانکهای خصوصی سطح شهر مشهد
تأثیر گرایش کارآفرینانه بر سود آوری شرکت های بیمه: نقش بازارگرایی و موفقیت نوآوری (مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان گیلان)
تبیین نقش بازاریابی داخلی بانک ها بر بازارگرایی و توسعه کارآفرینی
تبیین پیامدهای استراتژی کارآفرینی یکپارچه و ارائه مدلی اثر بخش در آموزش عالی
تبیین مدل معادله ساختاری عوامل مؤثر در فرآیند کارآفرینانه
تبیین نقش آموزش کشاورزی در فرآیند توسعه کارافرینی دانش آموختگان رشته کشاورزی
تبیین نقش دانشگاه ها در ارتقاء مهارت های کارآفرینی با تأکید بر موانع قانونی
تبیین ویژگی های دانشگاه نسل سوم (دانشگاه کارآفرین) (شاهد تجربی: دانشگاه مازندران)
تجاری سازی کارآفرینانه: سرمایه گذاری ملی و بین المللی طرح های کارآفرینانه ریسک پذیر
تجاری سازی کارآفریىی: از دانشگاه تا صىعت
تجزیه و تحلیل عوامل اثر بخش برنوآوری تکنولوژی استراتژیک
تجزیه و تحلیل فاکتورهای اثر بخش داخلی بر کارآفرینی سازی
تجزیه و تحلیل موانع کارآفرینی در ایران با استفاده از DEMATEL فازی
تجزیه و تحلیل نقش IT در کارآفرینی بنگاه ها
تجزیه و تحلیل نقش کارآفرینان در راستای ایجاد اقتصادی پایدار (بنگاه های اقتصادی متوسط زودبازده شهر بابل)
تحلیل تأثیر سرمایه اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز
تحلیل تأثیر سرمایه انسانی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز
تحلیل مفهوم سازمان کارآفرین با تمرکز بر دانشگاه کارآفرین
تحلیلی بر آثار سبک زندگی کارآفرینانه بر ارتقاء تولید ملی و توسعه پایدار
تحلیلی بر موانع پیش روی توسعه کارآفرینی در ایران
تحلیلی بر موانع (شناسایی و رتبه بندی) کارآفرینی در ایران با رویکرد فازی (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط در سطح خراسان رضوی)
تحلیلی بر تأثیر رفتار سازمانی مثبت گرا بر کارآفرینی سازمانی
تشخیص فرصت کلید موفقیت کارآفرینان در فرآیند کارآفرینی
تشخیص فرصت های کارآفرینی بین الملل
تشریح جزئیات برنامه آموزشی کارآفرینی و ارتباط میان اجزاء آن
تعامل دانشگاه و خوشه های صنعتی در جهت ایجاد کارآفرینی در رشته های هنر نمونه موردی: کارگاههای مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر اسلامی تبریز
تفکیک زباله از مبدأ و مکانیزاسیون سیستم های جمع آوری مواد قابل بازیافت با نگرش مدیریتی و اجرائی (ایده ای کارآفرینانه)
تقویت روحیه کارآفرینی دانشجویان
توسعه صنعتی با محوریت مدیریت دانش و دانشگاه کارآفرین
توسعه کارآفرینی در کشاورزی
توسعه کارآفرینی از طریق آموزش کارآفرینی بمنظور تحقق توسعه سیاسی- اقتصادی کشور ایران
توسعه کارآفرینی در صنعت
توسعه کارآفرینی راهی به سوی توسعه اقتصادی
توسعه مزیت رقابتی در مدیریت زنجیره تامین سبز کسب و کار
شناسایی و اولویت بندی موانع انتقال فناوری از دانشگاه به صنعت با استفاده از تکنیک AHP (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شیراز)
جایگاه «کارآفرینی» در تحلیل مدیریت شهری بروش فازی
جایگاه کارآفرینی بر توسعه صنعت گردشگری
جستاری در نقش سازمان های کارآفرین در رشد و توسعه اقتصادی جامعه
جهانگردی توانایی آن در کارآفرینی و ایجاد اشتغال شواهدی از استان مازندران
چالش های نیل به رویکرد کارآفرینی زنان روستایی
دارایی نامشهود (سرمایه اجتماعی) پلی به سوی کارآفرینی سازمانی
دانشگا باشگاه اندیشه، پلی به سمت کار آفزینی
دانشگاه کارآفرین: زمینه ی پیدایش و موانع پیش روی آن
دانشگاه کارآفرین و اشتغال، رفاه اجتماعی جوانان
دانشگاه کارآفرین و رویکرد آن در مارپیچ سه گانه روابط صنعت- دولت- دانشگاه
دانشگاه کارآفرین و کارآفرینی زنان
دانشگاه و نقش آن در نیل به کارآفرینی
رابط بین فرهنگ سازمانی و کارآفریىی سازمانی دردستگاههای اجرایی استان گیلان
رابطه بین مدیریت دانش، یادگیری الکترونیکی و تلفیقی ونقش آنها در ایجادآفرینندگی در سازمان ها
رابطه بین میل به کارآفرینی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی چالوس
رابطه میان مهارت های خودرهبری با رفتار نوآورانه در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی (عسلویه)
رابطه ی تعهد سازمانی با کارآفرینی سازمانی در بین کارکنان اداره کل راه آهن استان هرمزگان
رابطه ی بین اشتراک گذاری دانش و عملکرد سازمانی: نقش واسطه ای نوآوری سازمانی
رابطه ی بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات با ویژگی های شخصیتی کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد
رقابت پذیری مهمترین ویژگی شرکتهای دانش بنیان
رویکردهای توانمندسازی زنان در حوزه کارافرینی (با تأکید بر فناوری اطلاعات)
زبان شناسی پسانوگرا، بنیان کارآفرینی و اقتصاد صنعتی
ساختار سازمانی راهی برای توسعه کارآفرینی سازمانی
سازمان دانش محور بستر ساز رشد و توسعه نیروی انسانی کارآفرین
سنجش توسعه پایدار در شهرهای کوچک (نمونه موردی شهر قائمیه)
شراکت در کسب و کار از بعد فرهنگی و سازمانی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت درایجادوتوسعه اثربخش درکارآفرینی دیجیتال
شناسایی و اولویت بندی شاخص های موفقیت شرکت های دانش بنیان به کمک روش تصمیم گیری AHP با درنظر گرفتن توانمندی سازمان (مطالعه موردی: شرکت مهندسی سازگان ارتباط)
شناسایی و اولویت بندی معیارهای اثر گذار بر پیدای سیستم های نوآوری تکنولوژیک با استفاده از تکنیک AHP
شناسایی و اولویت بندی موانع انتقال فناوری از دانشگاه به صنعت با استفاده از تکنیک AHP (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شیراز)
شناسایی و رتبه بندی موانع کارآفرینی سازمانی در سازمانهای دولتی (مورد مطالعه: ستاد مرکزی وزارت کار و امور اجتماعی)
شناسایی فرصت ه ای کارآفرینی صنایع نفت و گاز
صنعت گردشگری دریچه ای به سوی کارآفرینی
ضرورت آموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی با تأکید بر توسعه کارآفرینی
ضرورت توجه کارآفرینی در سازمان های رسمی و غیررسمی و تعامل آنها در سازمانها
ضرورت توسعه کارآفرینی در مراکز آموزش عالی کشاورزی
طراحی محصول درکارآفریىی
طراحی مدلی جهت بررسی عوامل تأثیرگذار بر کارآفرینی
طراحی و ارائه مدل مفهومی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر کارآفرینی سازمانی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs)
علل اهداف اولویت بندی شاخص های کارآفرینی سازمانی از منظر BSC: یک رویکرد تصمیم گیری چند معیاره
عوامل تأثیر گذار بر هدف کارآفرینی در میان دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه های آزاد اسلامی غرب استان مازندران)
عوامل موثر در کارآفرینی جوانان روستایی از طریق گردشگری با استفاده از الگوی آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی:شهرستان کازرون)
عوامل مؤثر در کارآفرینی سازمانی
عوامل مؤثر بر رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط
فراتحلیلی پیرامون کارآفرینی
فرصت های کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات
فرصت های کارآفریىی درژئوپارک قشم
فرهنگ سازی و کارآفرینی
فرهنگ کار و کارآفرینی در اسلام
فرهنگ، سدی برای کارآفرینی و اشتغال زنان
کار آفریىی در دانشگاه
کارآفزینی ، رویکردی نوین در صنعت توریسم در شهرستان گیلانغزب
کارآفرینی اجتماعی سازمان و نقش آن در توسعه مسئولیت اجتماعی سازمان
کارآفرینی اجتماعی و ابعاد آن در جامعه
کارآفریىی اجتماعی ی ونقش آن در توسعه اکوتوریسم (مطالعه موردی: تنگه ساواشی)
کارآفرینی از دیدگاه اسلام
کارآفرینی بنگاه های علمی از تئوری تا عمل
کارآفرینی دانش بنیان به مثابه جستجوی فرصت در دانش
کارآفرینی در کشاورزی سرمایه گذاری در امنیت غذایی
کارآفرینی دیجیتال و ضرورت استفاده از آن
کارآفرینی سازمانی و رفتار شهروند سازمانی، نقش میانی تعهد سازمانی (مطالعه در سازمان های استان سمنان)
کارآفرینی سازمانی و نقش آن در پذیرش همکاری الکتزونیک در صنعت توریسم
کارآفرینی سازمانی
کارآفزیىی و نقش آن در توسعه
کارآفرینی، سرمایه اجتماعی و ضرورت توجه به زنان کارآفرین
کارت امتیازات متوازن (BSC) و SWOT استراتژی های موفق در کارآفرینی و صنعت توریسم
کسب و کارهای خانگی جوانان و کارآفرینی اولویت ها و بایدها
کسب و کارهای دانش بنیان و تولید پایدار
کاربرد آینده پژوهی در شناسایی فرصت های شغلی و کارآفرینانه
لزوم بکارگیری کارآفرینی الکترونیکی در عصر فناوری اطلاعات
مثلث توریسم، کارآفرینی و اشتغال
مدل بلوغ استراتژیک برای سازمان های کارآفرین با مطالعه موردی شرکت پتروشیمی خراسان
مدل یابی رابطه بین ساختار و کارآفرینی سازمانی
مدلی برای مدیریت سرمایه ی فکری، گامی به سمت کارآفرینی سازمانی
مدیریت دانش: راهی به سوی کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: وزارت صنعت، معدن و تجارت)
مدیریت دانش و نقش آن در کارآفرینی سازمانی
مراکز آموزش عالی کارآفرین (ضرورت، چالش ها)
مطالعه تأثیر فرصت سرمایه گذاری بر ارزش شرکت با تأکید بر رویکرد کارآفرینی
مطالعه تطبیقی فیس بوک بعنوان یک نوآوری در کسب وکار
مطالعه تطبیقی خانواده و کارآفرینی در کشورهای مخلتف
مطالعه تئوریکی تجربی بررسی اثر ابعاد ارزش های فرهنگی مشتریان برعدالت درک شده و رضایت آنها
مطالعه تئوریکی- تجربی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان
مطالعه تئوریکی- تجربی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین
مطالعه نقش اعتبارات خرد در توانمندسازی زنان
معرفی مدل های خرید و فروش (تجارت) در کارآفرینی اینترنتی
مفهوم پردازی فرایند شکل گیری کارآفرینی اجتماعی در سازمان بهزیستی کشور
مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر خوشه کسب و کار
مقایسه الگوی بقای شرکت های کوچک و متوسط نوآور و غیرنوآور، صنایع غذایی استان مازندران
مقایسه تاثیر عوامل موثر بر تصمیمات سرمایه گذاری در شرکتهای حبابی و غیرحبابی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
مقایسه تطبیقی کارآفرینی و نقش آن در چابکی سازمانی
مقایسه کارآفرینی و تحول سازمانی در بین مدیران و کارکنان سازمانهای فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی
مقایسه وجود و عدم وجود کارآفرینی در تغییر کارآیی، مطالعه موردی غرب استان مازندران
مقدمه ای بر فرآیند بازاریابی کارآفرینانه
میزان اثر گذاری IT بر عملیاتی کردن ایده پردازی مدیران کارآفرین
نقش آموزش و ترویج کارآفرینی در توسعه پایدار مقاصد گردشگری
نقش ابعاد سواد اطلاعاتی کارکنان بر بازارگرایی
نقش انکوباتورها و پارک های علمی و فناوری در توسعه پژوهش های کاربردی و کارآفرینی
نقش آموزش کارآفرینی بر نیت کارآفرینانه دانشجویان بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده
نقش آموزشهای فنی و حرفه ای در توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی
نقش پارک های فناوری و مراکز رشد کارآفرینی
نقش پایه ای دانشگاه ها در تثبیت و توسعه ی پایدار مفهوم کارآفرینی
نقش پایه ای تعاملات خلاقیت و نوآوری در فرآیند کارآفرینی
نقش تحصیلا تکمیلی پژوهش محور در توسعه کارآفرینی دانش بنیان (مطالعه موردی: جهاد دانشگاهی)
نقش جدید دانشگاه ها: ایجاد و توسعه SME های دانش بنیان
نقش خط مشی های دولت در توسعه ی شرکت های دانش بنیان
نقش دانشگاه کارآفرین در تحقق حماسه اقتصادی
نقش دانشگاه کارآفرین در توسعه منابع انسانی کشور
نقش دانشگاه کارآفرین در توسعه منابع انسانی
نقش دانشگاه کارآفرین در تجاری سازی پژوهش های دانشگاهی
نقش دانشگاه کارآفرین و اشتغال زایی نظام آموزش عالی در توسعه منابع انسانی کشور
نقش دانشگاه کارآفرین در توسعه منابع انسانی کارآفرین
نقش دانشگاه ها در توسعه فرهنگ کارآفرینی: یک مطالعه تطبیقی
نقش دولت درآموزش و ترویج کارآفرینی
نقش زنان در کارآفرینی
نقش صنعت توریسم در کارآفرینی و اشتغال زایی
نقش فرهنگ سازمانی درعملکرد کارآفرینی سازمانی
نقش فرهنگ سازمانی در گسترش کارآفرینی سازمانی
نقش کارآفرینی در توسعه پایدار
نقش کارآفرینی دانشگاه ها تا فرآیند ایجاد، توسعه و رشد کسب و کارها و واحدهای استراتژیک
نقش کارآفرینی در تحول ا قتصادی
نقش کارآفرینی در توسعه روستایی
نقش کارآفرینی در توسعه صنایغ دستی در گردشگری
نقش کارآفرینی درتوسعه گردشگری روستایی
نقش کارآفرینی در تولید ملی
نقش کارآفرینی گردشگری در توسعه مقصد
نقش گردشگری در توسعه کسب و کارهای محلی
نقش مدیریت دانش در راستای افزایش ظرفیت جذب سازمان کارآفرین
نقش مدیریت دانش، نوآوری و فناوری در کارآفرینی دانشگاهی
نقش نظام آموزشی و مدیریت منابع انسانی در صنعت کارآفرینی
نقش و جایگاه خوشه های صنعتی در نیل به رشد و توسعه اقتصادی
نقش و جایگاه کارآفرینی در مدیریت جامعه
نقش و جایگاه کارآفرینی در توسعه اقتصادی و پایدار
نقش و جایگاه کارافرینی در مدیریت جامعه
نقش هوش تجاری در کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک
نگاهی به کارآفزینان شیشه ای : چالش ها و راهکارها
نگرش اقتضایی بر بازاریابی کارآفرینانه
نگرش فرآیندی به مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی
نوآوری باز در کسب و کارهای کوچک و متوسط: بررسی فرآیندها، دلایل و موانع پذیرش نوآوری باز
نوآوری در تولید مواد کامپوزیتی از ضایعات و پسماندهای کشاورزی و پلیمری با قابلیت کاربرد در صنعت
نوع شناسی اصول همکاریهای بین سازمانی میان سازمان های متولی آموزش عالی
نوع شناسی کارآفرینی و کارافرینان
نهادینه کردن خلاقیت و نوآوری در هنرستانهای فنی و حرفه ای و ارائه راهکار به منظور ارتقاء
نیت کارآفرینانه، بررسی عوامل اثر گذار در دانشجویان مدیریت دانشگاه گیلان
ویژگی دانشگاه کارآفرین و نقش آن در آموزش و توسعه منابع انسانی